HANKKIKAA ELÄMÄ!!!!

palstaa seuraileva

Onko kemijärveläiset todella näin ahdasmielisiä, itseensä tympääntyneitä, ahdistuneita, toisten selän takana paskaa puhuvia ja ainaisia valittajia????

Lähes joka kirjoituksessa valitetaan jostakin, kaikki on niin negatiivista, toisten selkään puukottajia löytyy melkein jokaisesta kirjoituksesta.

Hävettää kaikkien näitten valittajien puolesta!

Hankkikaa itelle elämä!! Tuskin se täällä valittamalla ja mustamaalaamalla toisia paranee!

59

1995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • positiivisuutta kaipaava

      Kemijärvi on juuri sellainen, minkälaiseksi kemijärveläiset sen tekevät...

      Kaikille hymyä naamalle ja positiivisia ajatuksia pää täyteen. Nauttikaa kesästä ja olkaa ystävällisiä toisille.

      Kemijärvi on hyvä paikka asua, turhaa myrkyttää näitä kirjoituksia pelkällä valittamisella. Kaikki mukavat ja hyvät asiat jäävät silloin huomioitta.

      Mukavaa kesää kaikille!!

      • erikois piirteistä

        Kemijärvi on kosminen seutu, ollut jo kymmenien vuosien ajan. Havainnot ufoista (on tunnistamaton lentävä esine, engl. lyhenne), pitää sisällään erilaisia kokemuksia, havaintoja, lähikontakteja. Kemijärveltä on raportoitu ufo-havaintoja alkaen 1968. Eri tasolla kokemuksia on jatkuvasti. Tämä huomioiminen matkailussa vaikuttaisi Kemijärven työllisyyteen, satoja uusia työpaikkoja matkailun alalla. Raskasteollisuus ja maatalous ym. peruselinkeinoja mutta lisäksi matkailu. Avaruusasioiden huomiointi matkailussa nostaa Kemijärven tunnettavuuden.


      • h moilanen
        erikois piirteistä kirjoitti:

        Kemijärvi on kosminen seutu, ollut jo kymmenien vuosien ajan. Havainnot ufoista (on tunnistamaton lentävä esine, engl. lyhenne), pitää sisällään erilaisia kokemuksia, havaintoja, lähikontakteja. Kemijärveltä on raportoitu ufo-havaintoja alkaen 1968. Eri tasolla kokemuksia on jatkuvasti. Tämä huomioiminen matkailussa vaikuttaisi Kemijärven työllisyyteen, satoja uusia työpaikkoja matkailun alalla. Raskasteollisuus ja maatalous ym. peruselinkeinoja mutta lisäksi matkailu. Avaruusasioiden huomiointi matkailussa nostaa Kemijärven tunnettavuuden.

        perustetaan yhdistys kemijärvi tunnetuksi puheenjohtajaksi valittaisiin kaarlo nurmikumpu saataisiin vielä avustuksia moskovasta ketähän muita johtokuntaan .ja eiköhän tehtäisi ufoille lentokenttä ja huoltohallit


      • "Nurmi-Kaarlo"
        h moilanen kirjoitti:

        perustetaan yhdistys kemijärvi tunnetuksi puheenjohtajaksi valittaisiin kaarlo nurmikumpu saataisiin vielä avustuksia moskovasta ketähän muita johtokuntaan .ja eiköhän tehtäisi ufoille lentokenttä ja huoltohallit

        Nyt vasta hoksin tämänkin, tammikuun 10 päivä 2012. Vain yhdistys Kemijärvelle, ja pj:si kaarlo nurmikumpu, ja että yhdistys saisi avustusta Moskovasta, - kuka siellä porvareista antaisi avustusta?
        "Ufoille" taas ovat Ketolaan perustaneet lentokentän ja hallin, vain joko se halli on toteutunut? Jokatapauksessa tekevät Ketolassa sellaisia "ufoja", joilla levittävät ympäri maailmaa tuhoja... Sanoudun irtiu sellaisesta vehkeilystä, ja valmistun äänestämään 22.1.-12 presidentiksi ehdokas Paavo Väyrystä, numero 4.


    • samaa

      olen havainnut. Negatiivisuus näyttää olevan jonkinlainen Kemijärviläisten voimavara. Hyvä, että sekaan mahtuu positiivisuuden hakijoita.
      Ikävä on kuunnella ainaista valitusta. Otsikostasi ja viestistäsi pitäisi löytää se kehittävä puoli.
      Olisi mukava tietää, kuinka sinä olet hankkinut elämän. Mitkä ovat elämäsi "teesit"? Saattaisi muutkin oppia niistä myönteistä asennetta.
      "Asenne auttaa aina"

      • tuleetulee

        Tekstiähän tulee sen mukaan, minkälainen syke on sielussa!


      • Anonyymi

        Kuule ei me kaikki Kemijärvellä olla mitään NEGAN levittäjiä. Osa meistä on myönteisiä. Omaksuneena jopa positiivisuuden lähettilään tehtävän. Kemijärvi on IHANNEYHDYSKUNTA <3 <3 <3 Täällä ei toista kiusata, vaan rakkaus ja lämpö ovat jokaisen sydäntä lämmittäviä, jos vain haluaa sen tuntea! Elämää elämme yhdessä Kemijärven ihmisten ja lämpimien ajatusten keralla! Esimerkiksi voi mennä uimahallille kuntoilemaan, sitten siitä iltapala hiukopalaksi Majakan huippu grilliltä ja vaikka iltalenkki vielä Kemijärven maisemissa, jotka ovat yhdellä sanalla sanoen ehdottomat. Kauneutta riittää ja maisemaa! Sitten on liikuntahalli, jäähalli, ruokailumahdollisuudet, pururadat, hiihtoladut, kirjasto, museo, kaikki harrastukset ja yhdistykset ja yhteisöt, musiikkiopisto ja matineat, runonlausunta, eläkeläiskerhot, voi mitä vielä voi vain ihminen toivoa. Täällä voisi vain tanssia kaikki päivät kadulla, koska tämä on ONNEN JA HYVYYDEN KESKUS. Sitten vain yksi ongelma, ei ole työpaikkoja tarpeeksi, mutta jos se uus Bio-tehdas tulee ja sitten vielä se Suomun tunturikeskuksen kehitys, niin mikä hätä meillä on? IHANAA <3 IHANAA <3 Onnellisia ollaan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ei me kaikki Kemijärvellä olla mitään NEGAN levittäjiä. Osa meistä on myönteisiä. Omaksuneena jopa positiivisuuden lähettilään tehtävän. Kemijärvi on IHANNEYHDYSKUNTA <3 <3 <3 Täällä ei toista kiusata, vaan rakkaus ja lämpö ovat jokaisen sydäntä lämmittäviä, jos vain haluaa sen tuntea! Elämää elämme yhdessä Kemijärven ihmisten ja lämpimien ajatusten keralla! Esimerkiksi voi mennä uimahallille kuntoilemaan, sitten siitä iltapala hiukopalaksi Majakan huippu grilliltä ja vaikka iltalenkki vielä Kemijärven maisemissa, jotka ovat yhdellä sanalla sanoen ehdottomat. Kauneutta riittää ja maisemaa! Sitten on liikuntahalli, jäähalli, ruokailumahdollisuudet, pururadat, hiihtoladut, kirjasto, museo, kaikki harrastukset ja yhdistykset ja yhteisöt, musiikkiopisto ja matineat, runonlausunta, eläkeläiskerhot, voi mitä vielä voi vain ihminen toivoa. Täällä voisi vain tanssia kaikki päivät kadulla, koska tämä on ONNEN JA HYVYYDEN KESKUS. Sitten vain yksi ongelma, ei ole työpaikkoja tarpeeksi, mutta jos se uus Bio-tehdas tulee ja sitten vielä se Suomun tunturikeskuksen kehitys, niin mikä hätä meillä on? IHANAA <3 IHANAA <3 Onnellisia ollaan täällä.

        Puiden halailussa on ONNEN TUNNETTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ei me kaikki Kemijärvellä olla mitään NEGAN levittäjiä. Osa meistä on myönteisiä. Omaksuneena jopa positiivisuuden lähettilään tehtävän. Kemijärvi on IHANNEYHDYSKUNTA <3 <3 <3 Täällä ei toista kiusata, vaan rakkaus ja lämpö ovat jokaisen sydäntä lämmittäviä, jos vain haluaa sen tuntea! Elämää elämme yhdessä Kemijärven ihmisten ja lämpimien ajatusten keralla! Esimerkiksi voi mennä uimahallille kuntoilemaan, sitten siitä iltapala hiukopalaksi Majakan huippu grilliltä ja vaikka iltalenkki vielä Kemijärven maisemissa, jotka ovat yhdellä sanalla sanoen ehdottomat. Kauneutta riittää ja maisemaa! Sitten on liikuntahalli, jäähalli, ruokailumahdollisuudet, pururadat, hiihtoladut, kirjasto, museo, kaikki harrastukset ja yhdistykset ja yhteisöt, musiikkiopisto ja matineat, runonlausunta, eläkeläiskerhot, voi mitä vielä voi vain ihminen toivoa. Täällä voisi vain tanssia kaikki päivät kadulla, koska tämä on ONNEN JA HYVYYDEN KESKUS. Sitten vain yksi ongelma, ei ole työpaikkoja tarpeeksi, mutta jos se uus Bio-tehdas tulee ja sitten vielä se Suomun tunturikeskuksen kehitys, niin mikä hätä meillä on? IHANAA <3 IHANAA <3 Onnellisia ollaan täällä.

        Kirmaan alasti mettissä ja soilla. Olen polletovisuuden lähettiläs.


    • kehottaa

      Suomi24 Kemijärvi palstaa seuraileva?
      Onko tässä kyse jonkinlaisesta itsensä tutkiskelusta vai olisiko taustalla jotain konkreettisempaa. Jokin teksti kolahtanut kohdalle?
      Helpointa välttää sellainen on elellä elämäänsä omien arvojen mukaan, arvostaen myös muita. Myös niitä, jotka joutuvat tuomaan ajatuksensa esiin täällä, kaikilla ei ole sitä Hyvä Veli verkostoa, jonka kautta asioita hoidellaan.

      • onononon

        Kemijärvellä on tehas toisensa perään lopettanu, tuo jos mikään mankeloi mieltä ja suupielet on raskaat. Onneksi siellä on luonto lähellä, se panee väkisin rytmiä, jos itsellä sattuu olemaan hakusessa. Tälleen minä olen aatellu sen olevan!


    • täälläkin

      miksi sitten valitat?

    • jopas

      ei täälä on hauskaa.pöljät

    • terholiini

      naurukurssit lomakkeella äo2759403 alakavat hetpuoleen,naurakaa vaikka viimeinen hetki ois menossa ,helevetissä on kuitenki liian kuumaa.

    • jepsinpepsintrollisp

      Ja monikohan näistä suoli24 Kemijärvi palstalle kirjoittavista on oikeasti Kemijärveltä? Tuskin monikaan. Näitä provoajia ja trolleja ne on jotka kirjoittaa palstalle ku palstalle saadakseen mielihyvää.

      • ih5

        Sellainen paikka netti on kuomaseni.


    • jäljetlöytyvätkyllä

      Netissäkin on säännöt ja Suomessa laki. Voi pian napsahtaa.

      • Toivon.niin

        Hui.poliisi lyö.


    • OnnellinenKemppalainen

      Höpönhöpön, täälä kirjottelee vaan muutama hassu kemijärveläinen, osa vieläpä provoaa ihan tahallaan. Meillä on asiat hyvin, hyvä paikka asua ja elää eikä mitään isompaa valittamista, ainahan jotain pientä voisi parantaa, joskus isoakin, mutta pääsääntöisesti hyvin menee, ei sitä vaan täälä suureen ääneen keuhkota usealla eri nimimerkillä päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen...

      • sairassuku

        Sinä itse olet se suuri peto, joka kirjoitat vasemmalta oikealle. Me helvetti töihin tai tee jotain normaalia elämässäsi. Ymmärän täysin ettei elämä sulle lapsena ollut helppoa.


      • paskapäät

        Suksi vittuun pulun nussija........


      • Hiihaahippi

        Löydä oma kisurasi sisältäsi.


      • Anonyymi
        Hiihaahippi kirjoitti:

        Löydä oma kisurasi sisältäsi.

        Onko pippelis sisäänpäin kääntynyt?


    • älkääjääkö

      Kemijärven suvakkiakat huom , nyt kun on päätetty lopettaa VOK Kemijärveltä ja matut hyysätä jonnekkin muualle,on varmaan oikeus ja kohtuus että te matupatjat seuraatte näitä matuja sinne minne he painuvatkaan,tervemenoa matupatjat matujen mukaan.

      • Anonyymi

        Kemijärvellä on hyvä asua, maisematkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemijärvellä on hyvä asua, maisematkin.

        Aijaijaaaih, vanhaa mummoa maiset täynnä.


    • Anonyymi

      Ahdasmielisyys ja nurkkakuntaisuus on Kemijärven tavaramerkki.

      • Anonyymi

        KEMIJÄRVEN ONNEN LÄHDE ON SYVÄ
        onnellisuuden ja myönteisyyden lähettiläs sanoo nyt seuraavva teille kaikille
        kaupunkimme Onnen tunne kielteisyyttä ei kukaan kiapaa vain hyvyyttä ja myönteisyyttä POSITiIVISuus, NEGAA ei haluta ja ei kaivata eli kaikki kielteiset jutut pois ja voivat siivota Hyvyys on Kemijärven ihmisten luonteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KEMIJÄRVEN ONNEN LÄHDE ON SYVÄ
        onnellisuuden ja myönteisyyden lähettiläs sanoo nyt seuraavva teille kaikille
        kaupunkimme Onnen tunne kielteisyyttä ei kukaan kiapaa vain hyvyyttä ja myönteisyyttä POSITiIVISuus, NEGAA ei haluta ja ei kaivata eli kaikki kielteiset jutut pois ja voivat siivota Hyvyys on Kemijärven ihmisten luonteessa

        POSITIIVUUS ihanaa. ONNEN JA ILON tunne. Puiden halailu. Pimpin ja pepun paneminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        POSITIIVUUS ihanaa. ONNEN JA ILON tunne. Puiden halailu. Pimpin ja pepun paneminen.

        Ylläpito! Huomio!

        Poistakaa yllä oleva kirjoitus.

        Syy: sukupuoliviittaus, irstaus, siveettömyys

        T: Palstantarkastaja

        (Koko ketjua ei tarvitse poistaa, vain yllä oleva yksi viesti.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        POSITIIVUUS ihanaa. ONNEN JA ILON tunne. Puiden halailu. Pimpin ja pepun paneminen.

        Huh huh, vieläkö tämä puunhalaaja matkija tyyppi täällä puhuu, vaikka kukaan ei kaipaa. Tätä matkimista, joka on oikeasti kielteisyyttä, sitä ei katsokaa kukaan kaipaa. Joku pilkkaa iloksemme kirjoittavia. Voi nenä mikä matkija oikein tosi matkija sika sika sika painu metsään, häpeä olkoon osanasi senkin matkija. Pilaat lukunautinnon, joten poistuhan täältä. Nyt on positiviisuuden vuosi 2021 ja KEMIJÄRVI!!! <3 <3 <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh, vieläkö tämä puunhalaaja matkija tyyppi täällä puhuu, vaikka kukaan ei kaipaa. Tätä matkimista, joka on oikeasti kielteisyyttä, sitä ei katsokaa kukaan kaipaa. Joku pilkkaa iloksemme kirjoittavia. Voi nenä mikä matkija oikein tosi matkija sika sika sika painu metsään, häpeä olkoon osanasi senkin matkija. Pilaat lukunautinnon, joten poistuhan täältä. Nyt on positiviisuuden vuosi 2021 ja KEMIJÄRVI!!! <3 <3 <3

        Puiden halailussa on ONNEN TUNNETTA.

        Aito ja oikea ANTI-NEGA-I7


    • Anonyymi

      Uikuti Uikuti

      • Anonyymi

        Onpa erikoinen keskusteluketju, se on jo yli 10 vuotta vanha. Itse Nurmikumpukin on siihen osallistunut. Hän kuoli 2016. Keskustelu jatkuu silti. Kemijärvellä mennyt ja nykyisyys yhdistyvät, tulevaisuus häämöittää.

        Tämä on meidän yhteinen kotiperintömme, kaupungin ihmisten onni ja elämä.


    • Anonyymi

      Koulukiusaaminen liisääntynyt,vuodesta;2015-lähtien Suomessa.
      Mistä johtuu,käytä lookista ajattelutapaa ja katso tilastoja.

      https://twitter.com/i/status/1297616087912243201

      tyyppi olisi voinut kuolla tuohon polvikuristukseen jos sillä olisi ollu 11 ng fentanyylia veressä

      Tässä on tulos!

    • Anonyymi

      lIhHaA pIIloOn

      • Anonyymi

        Ylläpito, kiinnitäpä huomiosi, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito, kiinnitäpä huomiosi, kiitos!

        Eipä ole sinussa huomioitavaa. Milloin menet hoitoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole sinussa huomioitavaa. Milloin menet hoitoon?

        En tiedä, kuka mihinkin hoitoon menee, mutta mä mene Suomun terapiaan, kun se alkaa! Siellä vaan Suomulla rinteillä juoksen, heitän huoleni tuuleen Suomun rinteiltä. Sanot, että mä oon p-pää? Ei ole päässä peetä, voin sen kertoa teille, olen vain mikä olen, no, yksi "suomulainen" ja vähän hullu, nimittäin "Lapin hullu". Eikä hävetä olla sellainen, sillä jos täytyy olla hullu, että uskoo matkailuun luonnon ehdoilla, niin olen ylpeästi hullu! Mieleni on järkkynyt Kemijärven rakkaudesta! Miten ihana tämä kaupunki voikaan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kuka mihinkin hoitoon menee, mutta mä mene Suomun terapiaan, kun se alkaa! Siellä vaan Suomulla rinteillä juoksen, heitän huoleni tuuleen Suomun rinteiltä. Sanot, että mä oon p-pää? Ei ole päässä peetä, voin sen kertoa teille, olen vain mikä olen, no, yksi "suomulainen" ja vähän hullu, nimittäin "Lapin hullu". Eikä hävetä olla sellainen, sillä jos täytyy olla hullu, että uskoo matkailuun luonnon ehdoilla, niin olen ylpeästi hullu! Mieleni on järkkynyt Kemijärven rakkaudesta! Miten ihana tämä kaupunki voikaan olla.

        Etelässä tavallinen hullu täällä Lapin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kuka mihinkin hoitoon menee, mutta mä mene Suomun terapiaan, kun se alkaa! Siellä vaan Suomulla rinteillä juoksen, heitän huoleni tuuleen Suomun rinteiltä. Sanot, että mä oon p-pää? Ei ole päässä peetä, voin sen kertoa teille, olen vain mikä olen, no, yksi "suomulainen" ja vähän hullu, nimittäin "Lapin hullu". Eikä hävetä olla sellainen, sillä jos täytyy olla hullu, että uskoo matkailuun luonnon ehdoilla, niin olen ylpeästi hullu! Mieleni on järkkynyt Kemijärven rakkaudesta! Miten ihana tämä kaupunki voikaan olla.

        Sinä et ole muuta kuin kylähullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole muuta kuin kylähullu.

        Ei hävetä olla Lapin hullu Suomulle isoan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hävetä olla Lapin hullu Suomulle isoan!

        Ei hulluja koskaan hävetä, kerta ovat hulluja. Sinä olet vain pahainen kylähullu joka ei itse tajua tilaansa. Elät tuota hulluuttasi, luullen olevasi normaali ihminen. Kylähullut saavat aina olla rauhassa, koska eivät ole ympäristölle vaarallisia, joten pakkohoitoon ei laiteta.
        Totta kaikki säälii ja surkuttelee selän takana, osa naureskelee hullu-raukalle. Sitä et kai kykene ymmärtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hulluja koskaan hävetä, kerta ovat hulluja. Sinä olet vain pahainen kylähullu joka ei itse tajua tilaansa. Elät tuota hulluuttasi, luullen olevasi normaali ihminen. Kylähullut saavat aina olla rauhassa, koska eivät ole ympäristölle vaarallisia, joten pakkohoitoon ei laiteta.
        Totta kaikki säälii ja surkuttelee selän takana, osa naureskelee hullu-raukalle. Sitä et kai kykene ymmärtämään.

        Kirjoituksistasi päätellen meitä hulluja on moneen lähtöön, ja vielä erikseen ne jotka paskantaissa viheltävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksistasi päätellen meitä hulluja on moneen lähtöön, ja vielä erikseen ne jotka paskantaissa viheltävät.

        Joka toista sanoo hulluksi on ite!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka toista sanoo hulluksi on ite!

        Hulluna on hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka toista sanoo hulluksi on ite!

        Ihanko on lauseesi psykologian kirjoista lähtöiin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko on lauseesi psykologian kirjoista lähtöiin ?

        Kyllä on ja enkä kuule mä yhtään välitä, jos joku sanoo mua p-pääksi! Se on kunnianimi vaan. Ehkä Suomun kehittämisessä pitääkin olla vähän "hullu", nimittäin "Lapin hullu"! Sitä ei kukaan enää halua sitä entisajan toimintaa, nyt halutaan Suomun rinteille luontoterapiaa, siellä juostaan onnellisina, kaikki potilaat ja hoitajat myös Suomulle vaan sanon kaikille!

        Olenhan "yks suomulainen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ja enkä kuule mä yhtään välitä, jos joku sanoo mua p-pääksi! Se on kunnianimi vaan. Ehkä Suomun kehittämisessä pitääkin olla vähän "hullu", nimittäin "Lapin hullu"! Sitä ei kukaan enää halua sitä entisajan toimintaa, nyt halutaan Suomun rinteille luontoterapiaa, siellä juostaan onnellisina, kaikki potilaat ja hoitajat myös Suomulle vaan sanon kaikille!

        Olenhan "yks suomulainen"

        Hupinsa kullakin! Mitä vielä että hupi viedään toiselta pois!

        Jos asiat hoidetaan oikein, ei ole paljon negatiivista kirjoitettavaa! Mutta kun kaikki menee päin p:tä, niin kirjoitettavaa rittää,
        esimerkkinä olkoon vaikka koulumaailman jutut:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16730294/kemijarvella-taas-epapatevyys-koulualalla-esilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ja enkä kuule mä yhtään välitä, jos joku sanoo mua p-pääksi! Se on kunnianimi vaan. Ehkä Suomun kehittämisessä pitääkin olla vähän "hullu", nimittäin "Lapin hullu"! Sitä ei kukaan enää halua sitä entisajan toimintaa, nyt halutaan Suomun rinteille luontoterapiaa, siellä juostaan onnellisina, kaikki potilaat ja hoitajat myös Suomulle vaan sanon kaikille!

        Olenhan "yks suomulainen"

        Onko se Pentti myös mukana ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se Pentti myös mukana ?

        Pentti Arajärvi on presidentin puoliso ja ei Kemijärveen liity


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pentti Arajärvi on presidentin puoliso ja ei Kemijärveen liity

        Tämä kyseinen Pentti on Antinegan kumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kyseinen Pentti on Antinegan kumppani.

        Anti-Negalla (oikealla) on suhde erittäin suositun espoolaisen hienostorouvan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anti-Negalla (oikealla) on suhde erittäin suositun espoolaisen hienostorouvan kanssa.

        as aTämä ei ole nimimerkin yksityi ssleviys lk yksityiselämän selvityspalasta palsta ei kö voi muistaa kunnollisia keskusteluja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        as aTämä ei ole nimimerkin yksityi ssleviys lk yksityiselämän selvityspalasta palsta ei kö voi muistaa kunnollisia keskusteluja

        No kun skitso jatkuvasti mölyää olevansa milloin hetero milloin antihetero, ja sen päälle toteaa, että ei ole palsta yksityisasioiden repostelemiseen. Kylähullun jorinoista ei juuri kukaan selvää saa.


    • Anonyymi

      Ilotytöt tuovat elämään iloa ja riemua. Viini kirkastaa elämänkuvaa. Elämä ON! 🍺😜🍺

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe