Hei.. onko kellään antaa neuvoja kun muutimme homeasunnosta pois väliaikaiseen asuntoon, että mistä saisi sellaista pesuainetta millä saisi huonekaluja esim sohvan,pöydän, lasten lelut, kodinkoneet ja muut kodin tarvikket puhdistettua ja myös puhdistus vinkkejä otetaan vastaan.
Vastaukset 7
- bensaa
varsinkin noille lasten leluille sitä suosittelen erityisesti! Että se mitä lapsi pistää suuhunsa ei ole homeessa... eikä myrkyillä puhdistettuakaan, kun se ei puhdistu
Hypokloriitti se on, mutta kaikki homeelle haisevat tavarat kannattaa heittää pois...
Ikävä kyllä nokka ei kerro aina totuutta.- ei kamoista voi luopua
millä niitä sitten köyhä ostaa itselleen takaisin?
EI niitä tarvitse heittää pois. Pitää vain pestä ja pestä. Ulos vaan narulle roikkumaan kaikki ja talteen.
Vai vielä roskiin! ei kamoista voi luopua kirjoitti:
EI niitä tarvitse heittää pois. Pitää vain pestä ja pestä. Ulos vaan narulle roikkumaan kaikki ja talteen.
Vai vielä roskiin!"Ei kamoista voi luopua,
millä niitä sitten köyhä ostaa itselleen takaisin?"
- Niin, kerropas se... Vai onko sulla joku homesairaiden "köyhtyneiden rahasto" vai miten olet ajatellut kustantaa kaiken niille, joilla ei ole idealismiin varaa?- älä pelkää tyynyä
sanasinko kirjoitti:
"Ei kamoista voi luopua,
millä niitä sitten köyhä ostaa itselleen takaisin?"
- Niin, kerropas se... Vai onko sulla joku homesairaiden "köyhtyneiden rahasto" vai miten olet ajatellut kustantaa kaiken niille, joilla ei ole idealismiin varaa?älä pelkää lastesi leluja, omia vaatteitasi
jos et pelkää, ei ole MITÄÄN ONGELMIA
pelkotilassa ihminen keksii mitä vain ei kamoista voi luopua kirjoitti:
Vai vielä roskiin!Näin asuu koditon...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907059855607_uu.shtml
- Mitäs sie arvelet, kuinka paljon tuolla on hometta?
Jätkä nukkuu neljä tuntia yössä ja hänen "kotinsa" toimii humalaisten varavessana.sanasinko kirjoitti:
Näin asuu koditon...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907059855607_uu.shtml
- Mitäs sie arvelet, kuinka paljon tuolla on hometta?
Jätkä nukkuu neljä tuntia yössä ja hänen "kotinsa" toimii humalaisten varavessana.Koska idealismi on niin kovaa huutoa täällä niin kuin muuallakin, kiinnostaisi tietää, kuinka tuo jätkä saisi asunnon Helsingin kaupungilta?
Kertokaapa nerot, teillähän se totuus on aina hallussa, siis kuinka elää ja toimia.
- Jos jo lapsen kanssa on vaikeus saada asuntoa (tiedän kokemuksesta) ja pääsee vain homeasuntoon, mitäs kuvittelette yksinäisten ihmisten ja varsinkin miesten joutuvan kestämään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493