Kertookaa mitä netin tilastointipalvelua käytätte. Löysin seuraavat itse ainakin jossa suomalaiset kentät (jenkkisoftia pilvin pimein kyllä):
www.Golfapuri.fi - maksullinen 29€
www.Golfpiste.com - tilastonurkka. Perusjutut, ei mitään sosiaalisia juttuja kuitenkaan
http://golfarena.com - tilastoinnit plus kaikenlaisia sosiaalisia juttuja kuten kuuma lista. Kaikki Suomen kentät mukana.
Tilastointisoftat
3
420
Vastaukset 3
- golf75
Itse avasin tilin tuohon arenaan. Se on suht uusi palvelu, mutta toimii kyllä ihan kivasti ja siinä on vähän muutakin kuin tuo pelkkä statistiikka-laskuri.
- Singelimies
Mä oon kaverin vinkistä käyttänyt tota arenaa ja se on kyllä todella erilainen enkä itte edes sitä luokittelis "tilastointisoftaksi" ollekaan. Enemmän se on facebook-tyylinen, tosi makeita juttuja mutta tarttee lyödä parit kierrostulokset sisään että se aukee miten toimii!
- Leijonankidassa
Singelimies kirjoitti:
Mä oon kaverin vinkistä käyttänyt tota arenaa ja se on kyllä todella erilainen enkä itte edes sitä luokittelis "tilastointisoftaksi" ollekaan. Enemmän se on facebook-tyylinen, tosi makeita juttuja mutta tarttee lyödä parit kierrostulokset sisään että se aukee miten toimii!
Oon useamman vuoden jo pitänyt noi scoreni excellissä. Kyllä se toimii ihan yes mut vois kyllä kokeilla tota golfarena jos sais vähän enemmän hauskuutta hommaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731939Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661219- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu21978- 89695
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa107679Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 41648
- 57629
- 58580