Olisin ostamassa jompaa kumpaa. Koska minulla ei ole paljon kokemusta MP3:sista, niin ajattelin vielä kysyä.
Olen kuullut Ipodeista paljon hyvää, ja samoin tuosta Creative Zenista. Zen houkuttelee ulkonäöllään, ja Ipod taas laadullaan... :S
Jos joku tietää vielä paremmankin niin sanokaa. Hintaluokka voi olla sellainen 90-130 euroa.
Creative Zen vai Ipod Nano?
8
362
Vastaukset
- ...tarkoitan...
...tietenkin tätä Creativea: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/66936#totsikko
- 23
itselläni on ollut jo 2 creativea ja molempien näytöt on mennyt paskaks, eli mun mielestä ainakin ipod..!
Yks vaihto ehto olisi sonyn soittimet itsellä on sellainen. Arvostelu:
parempi akunkesto kuin ipodissa n.40h musiikilla
sopivan kokoinen näyttö
sekoittaa hyvin biisit kun shuffle päällä
lukitus nappi sivussa niin välttyy vahinko painamisilta.
yksinkertaiset valikot
-itse ostin rannenauhan soittimeen eikä niitä saa kuin sonyn liikkeistä ja hintavia.
-joskus menee turhankin helposti päälle kun lukitus ei ole päällä ja akkuhan siinä tyhjenee kun ei huomaa.
-lataus onnistuu tietokoneesta/sonyn usb tv, Vaatii sonyn oman verkkolaturin ei siis toimi usb pistorasia laturilla mitä saa yleisesti kaupoista.
Kaikesta huolimatta ihan varteenotettavia nämä sonyn soittimet itsellä oli aikaisemmin creativen muvo mutta alkoi muisti käymään pieneksi ja patteri luukku hajos.- minkälaista
Sonya suosittelet? Laita linkkiä. Muistia saisi olla 8 gigaa.
- creative zen
creative zen on tosihyvä! suosittelen. mulla oli se aiempi malli vuosikaudet, ja nyt hankin tän uusimman viime talvena. erittäin laadukkaita vehkeitä ovat olleet
- molemmista
veljelläni on tuo creative zen, ja itselläni ipod nano (uusin malli), molemmat ovat hyvin toimineet. Creativessa plussana radio ja iso näyttö esim. leffojen katselua varten. ipodi on taas kätevä pienen kokonsa ansiosta.
- pp
Tuon Creativen varmaankin ostan. Kannattaako samalla ostaa joku suoja siihen, ettei näyttö naarmuunnu?
- kannattaa.........
pp kirjoitti:
Tuon Creativen varmaankin ostan. Kannattaako samalla ostaa joku suoja siihen, ettei näyttö naarmuunnu?
ostaa, suojia saa muistaakseni kodinelekroniikka liikkeistä, tai tilattua esim. verkkokauppa.com:sta. Veljeni laittoi kontaktimuovin näytön päälle ja hyvin on suojannut näyttöä naarmuilta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483