Miten pekonin saa pysymään suorana?

ei nyt grillihommaa mutt

Olen nuita amerikan pekoneita ostanut burgereiden väliin. No nyt on ongelmana se, kun en saa ensinnäkään niitä pekoneita ehyenä irti toisistaan ja se kun ne menee rullalle paistaessa. Grilliparilalla en ole edes kokeillut ko. tuotetta laittaa. olisiko vinkkejä tähän pekonin paistamiseen pannulla ja grillaamiseen?

5

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pruukaa

      Rässätä ne ja sitten mankeloira, välleen tuntuu niinku ne ois viälä tärkättyki, ovat niinku vanerilevyjä. Ei hyvä, anna olla miealuummin rullalla!
      Sotilaat on kaheleita ruoan teossaki, ainaki talousvääpelit!

    • Ei noita valmiita amerikanpekoneita saa pysymään suorina millään, koska paistettaessa niistä haihtuu nestettä. Kun neste poistuu rakenteesta pekoni "kutistuu" ja menee ryppyyn.
      Vähän siliämpää saat, kun leikkaat pekonin siivut savustetusta possunkyljestä itse vajaan puolen sentin paksuisiksi siivuiksi. Mikäli paikkakunnallasi on asiallinen lihakauppa, vot pyytää heitä leikkaamaan koneella siistejä siivuja. Nämä siivut sitten lämmitetään grillissä tai pannulla. Paistaa ei tarvitse, koska liha on jo kypsää.
      Burgerit ovat loistavaa grilliruokaa, en siis nyt tarkoita noita majoneesi-imperiumien kaupallisia tuotteita, vaan periamerikkalaista grillillä taiten valmistettua herkullista ateriaa.
      Hyvää kesänjatkoa!

      • Bacon press, littea reijallinen kannentapainen rauta tai alumiini joka laitetaan pekonin paalle paistettaessa pannussa.


    • ämerikkälainen burgerigu

      koklaa

      • 98ye9r8t9p8yert

        jos ei se ameriikan pekoni nyt tartte solmion mallinen olla, niin sen klöntin(siitä siivupaketista) - voi myös leikellä saksilla suoraan pannuun vaikka 1,5cm paloina..ja sitten siitä lastalla niitä kuumennettaessa irroitella... samaa kamaa..jos kerran vaan burgerin väliin tulee. Eri kerralla siitä samasta tulee sitten vaikka sellanen, et ku pekonit on paistunu tilkkeenä, ni nakkipalaa joukkoon..ja vaikka valkoset pavut tomskukastikkeessa vielä siihen...ni sit ei puutu ku patonkii, ni pääsee kevyeen länkkärisafkaan.. tai sitten se muna siihen... onhan noita..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe