Elikkäs, 20.8. olis mun synttärit, ja tarvisin sinne jonkunmoisen bändin esiintymään. Paikkana luultavasti vuokrattava tila Tampereella, riippuen siitä saanko mitään bändiä sinne :)
Sopiva bändi olisi semmonen, joka tulis paikalle kokemusmielessä, eikä rahan perässä (mulla kun ei rahaa ole edes coverbändiin :D). Tottakai siis jonkunlaisen palkkion maksaisin, mutta eiköhän senkin voi sopia. Äänentoistojutut ja kaikki muut sellaset saadaan kyllä järjestettyä :)
Toivoisin että olisitte edes vähän rokkiin päin menevää musiikkityyliä soittavaa, muuten ei paljoa vaatimuksia. Jos yhtään kiinnostuit, pistä rohkeesti viestiä vaan -> [email protected]
Haetaan esiintyjää synttäreille
!!
2
483
Vastaukset
- Omg.
Käykö Meloodinen Deathmetalli?
- tämä ilmoitus
muusikoiden nettiin.tai soita Harri Pekkariselle kinnulaan,sitä kautta saattaisit saada erään lestijärveläisen bändin soittamaan.bändin nimi oli polku ranskaksi ,se oli joku cemin,semin tai chemin jokin noista . mutta todella hyviä covereita soittavat,ja ei ulkonäkökään ole huono ;)
enkä usko että rahakaan on ongelma.olen kerran ollut heidän keikalla ja silloin he soittivat, popmusiikkia,S.O.S ,pidä huolta,Marraskuu ja jonkin toisen biisin potpuri,oli siellä muutama muukin biisi mutta en niitä tunnistanut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912541- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861447EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105814Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe37814- 54793
- 30716