Säännöistä...

elikkä

1) Kuinka korkea on lukkarin syötön oltava?

2) Eikös ulkokenttä tyhjene, jos pelaaja on siirtymässä ykköseltä kakkoselle ja lyönti on viimeinen ja koppi?

Jos vielä saisi jonkun linkin..

7

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QQWQWSDWFSVCXV
      • juttu vaan

        2) Linkissä lukee:
        "36 § Etenijä haavoittuu edetessään pääosan taipaleesta koppilyönnillä ja
        saapuessaan säännönmukaisesti pesälle.
        Koppi vihelletään yleensä vasta juoksijoiden ehdittyä päätepesilleen. Haavoittuneiden
        on siirryttävä välittömästi kotipuolelle."
        Eli kaikki jotka liikkuvat koppilyönnin aikana, joutuvat kotiin?


      • Ei nyt ihan niinkään.
        juttu vaan kirjoitti:

        2) Linkissä lukee:
        "36 § Etenijä haavoittuu edetessään pääosan taipaleesta koppilyönnillä ja
        saapuessaan säännönmukaisesti pesälle.
        Koppi vihelletään yleensä vasta juoksijoiden ehdittyä päätepesilleen. Haavoittuneiden
        on siirryttävä välittömästi kotipuolelle."
        Eli kaikki jotka liikkuvat koppilyönnin aikana, joutuvat kotiin?

        Eli jos etenee koppilyönnin aikana seuraavalle pesälle, niin havoittuu. Lähtöpesälle saa palata, jos ehtii sinne vielä, kun pallo on ilmassa.


      • Ei nyt ihan niinkään. kirjoitti:

        Eli jos etenee koppilyönnin aikana seuraavalle pesälle, niin havoittuu. Lähtöpesälle saa palata, jos ehtii sinne vielä, kun pallo on ilmassa.

        "Eikös ulkokenttä tyhjene, jos pelaaja on siirtymässä ykköseltä kakkoselle ja lyönti on viimeinen ja koppi?"

        Eli etenijä joka juoksee ykköseltä kakkoselle haavoittuu.
        Lyöjä joka lyö viimeisellään kopin haavoittuu.

        Mahdollisuus on siis saada myös yksi/kaksi paloa, jos kopin saanut pelaaja ehtii polttamaan etenijät ennen kuin nämä ovat ehtineet seuraavalle pesälle (eli ykköselle ja kakkoselle).

        Mutta molemmissa tapauksissa kenttä tyhjenee.


    • Topi on paras!!!

      Mitäs silloin, kun pelaaja A on ykkösellä ja pelaaja B lyö kunnarin. Pelaaja A jää kolmoselle, sekä pelaaja B:kin juoksee kolmoselle. Pelaaja B saa tässä vaiheessa kunnarin, mutta mitä tapahtuu pelaaja A:lle? Tuleeko siitä palo vai joutuuko vaan palaamaan kotipesään?

      • topilla on kammo

        Jos kunniajuoksun tekijä ohittaa edellään etenevän, joka saapuu hänen jälkeensä
        säännönmukaisesti 3-pesään, kunniajuoksun tehnyt pelaaja ei saa yrittää tuplajuoksua,
        mutta ei myöskään pala, vaan hän siirtyy kotipuolelle, ja ohitettu pelaaja saa turvan 3-
        pesältä.
        Jos kunniajuoksun tehnyt pelaaja loukkaantuu saapuessaan 3-pesälle, hänet
        poistetaan pesältä, eikä paloa synny. Jos loukkaantumisen on aiheuttanut ulkopelaaja,
        voidaan vaihtopelaaja sijoittaa suoraan 3-pesälle.


      • Topi on edelleen paras=)
        topilla on kammo kirjoitti:

        Jos kunniajuoksun tekijä ohittaa edellään etenevän, joka saapuu hänen jälkeensä
        säännönmukaisesti 3-pesään, kunniajuoksun tehnyt pelaaja ei saa yrittää tuplajuoksua,
        mutta ei myöskään pala, vaan hän siirtyy kotipuolelle, ja ohitettu pelaaja saa turvan 3-
        pesältä.
        Jos kunniajuoksun tehnyt pelaaja loukkaantuu saapuessaan 3-pesälle, hänet
        poistetaan pesältä, eikä paloa synny. Jos loukkaantumisen on aiheuttanut ulkopelaaja,
        voidaan vaihtopelaaja sijoittaa suoraan 3-pesälle.

        Kiitos tästä. Ja muuten Topi pelaa ens kesänä lukkarina, kammosta ei tietoakaan =) Ja vaikka ei voiskaan enää olla lukkari, Topi on edelleen paras!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1631
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1102
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      817
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe