Säännöistä...

elikkä

1) Kuinka korkea on lukkarin syötön oltava?

2) Eikös ulkokenttä tyhjene, jos pelaaja on siirtymässä ykköseltä kakkoselle ja lyönti on viimeinen ja koppi?

Jos vielä saisi jonkun linkin..

7

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QQWQWSDWFSVCXV
      • juttu vaan

        2) Linkissä lukee:
        "36 § Etenijä haavoittuu edetessään pääosan taipaleesta koppilyönnillä ja
        saapuessaan säännönmukaisesti pesälle.
        Koppi vihelletään yleensä vasta juoksijoiden ehdittyä päätepesilleen. Haavoittuneiden
        on siirryttävä välittömästi kotipuolelle."
        Eli kaikki jotka liikkuvat koppilyönnin aikana, joutuvat kotiin?


      • Ei nyt ihan niinkään.
        juttu vaan kirjoitti:

        2) Linkissä lukee:
        "36 § Etenijä haavoittuu edetessään pääosan taipaleesta koppilyönnillä ja
        saapuessaan säännönmukaisesti pesälle.
        Koppi vihelletään yleensä vasta juoksijoiden ehdittyä päätepesilleen. Haavoittuneiden
        on siirryttävä välittömästi kotipuolelle."
        Eli kaikki jotka liikkuvat koppilyönnin aikana, joutuvat kotiin?

        Eli jos etenee koppilyönnin aikana seuraavalle pesälle, niin havoittuu. Lähtöpesälle saa palata, jos ehtii sinne vielä, kun pallo on ilmassa.


      • Ei nyt ihan niinkään. kirjoitti:

        Eli jos etenee koppilyönnin aikana seuraavalle pesälle, niin havoittuu. Lähtöpesälle saa palata, jos ehtii sinne vielä, kun pallo on ilmassa.

        "Eikös ulkokenttä tyhjene, jos pelaaja on siirtymässä ykköseltä kakkoselle ja lyönti on viimeinen ja koppi?"

        Eli etenijä joka juoksee ykköseltä kakkoselle haavoittuu.
        Lyöjä joka lyö viimeisellään kopin haavoittuu.

        Mahdollisuus on siis saada myös yksi/kaksi paloa, jos kopin saanut pelaaja ehtii polttamaan etenijät ennen kuin nämä ovat ehtineet seuraavalle pesälle (eli ykköselle ja kakkoselle).

        Mutta molemmissa tapauksissa kenttä tyhjenee.


    • Topi on paras!!!

      Mitäs silloin, kun pelaaja A on ykkösellä ja pelaaja B lyö kunnarin. Pelaaja A jää kolmoselle, sekä pelaaja B:kin juoksee kolmoselle. Pelaaja B saa tässä vaiheessa kunnarin, mutta mitä tapahtuu pelaaja A:lle? Tuleeko siitä palo vai joutuuko vaan palaamaan kotipesään?

      • topilla on kammo

        Jos kunniajuoksun tekijä ohittaa edellään etenevän, joka saapuu hänen jälkeensä
        säännönmukaisesti 3-pesään, kunniajuoksun tehnyt pelaaja ei saa yrittää tuplajuoksua,
        mutta ei myöskään pala, vaan hän siirtyy kotipuolelle, ja ohitettu pelaaja saa turvan 3-
        pesältä.
        Jos kunniajuoksun tehnyt pelaaja loukkaantuu saapuessaan 3-pesälle, hänet
        poistetaan pesältä, eikä paloa synny. Jos loukkaantumisen on aiheuttanut ulkopelaaja,
        voidaan vaihtopelaaja sijoittaa suoraan 3-pesälle.


      • Topi on edelleen paras=)
        topilla on kammo kirjoitti:

        Jos kunniajuoksun tekijä ohittaa edellään etenevän, joka saapuu hänen jälkeensä
        säännönmukaisesti 3-pesään, kunniajuoksun tehnyt pelaaja ei saa yrittää tuplajuoksua,
        mutta ei myöskään pala, vaan hän siirtyy kotipuolelle, ja ohitettu pelaaja saa turvan 3-
        pesältä.
        Jos kunniajuoksun tehnyt pelaaja loukkaantuu saapuessaan 3-pesälle, hänet
        poistetaan pesältä, eikä paloa synny. Jos loukkaantumisen on aiheuttanut ulkopelaaja,
        voidaan vaihtopelaaja sijoittaa suoraan 3-pesälle.

        Kiitos tästä. Ja muuten Topi pelaa ens kesänä lukkarina, kammosta ei tietoakaan =) Ja vaikka ei voiskaan enää olla lukkari, Topi on edelleen paras!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe