Cambridgekuuri

jlkoiunhji

Kertokaas mitä tiedätte Cambridgekuurista? Kokemuksia jne...auttoiko ja paljonko voi odottaa painon putoavan kolmessa viikossa?

3

1880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • humpuukia*

Kaverini laihdutti Cambridgellä: kilot tulivat takasin heti kuurin loputtua ettei kannata kokeilla, maksoikin aivan liikaa. Lopeta iltasyönti niin laihdut nopeasti kunhan muistat myös liikuntaa lisätä.

• ikäpimu

Eiköhän nuo kaikki kuurit ole humpuukia. Kaikki , jotka saavat nopeesti jotain pois, obvat saaneet yhtä nopeaasti kaiken takaisin, ja aineenvaihduntansa vain sekaisin. Pysyvyyttä saat, kun syöt oikeata ruokaa, montakertaa päivässä, pieniä annoksia, ja jätä peruna, leipä, makaronit(pasta), ja riisit minimiin ja lisää vihanneksia niiden sijaan. Olen todennut sen parhaaksi, ja on myös paino pysynyt jo 5 vuotta kurissa.
      kaikki nopeat hiilihydraatit minimiin, niin jo tehoaa.

• Pirskatti_84

Hei!

Olit tätä kysellyt jo heinäkuussa, mutta vastailenpa kuitenkin. Eli itse olen nyt kuudetta viikkoa kuurilla ja painoa on pudonnut 9,8kg.Rasvaprosentti oli tippunut 2,2% 8,4kg kohdilla. Se miten paljon painoa putoaa kolmessa viikossa riippuu tietty omasta lähtopainostasi ja siitä oletko puhtaalla vai yhdistelmäkuurilla. Eli puhtaalla kuurilla juodaan päivässä 3 pussia juomia vettä 3-4 litraa. Ja yhdistelmällä 2-3 pussia vettä ja ateria joka sisältää proteiinia ja kasviksia.

Itse olen ollut hyvin tyytyväinen kuuriin. Ei ole tullut mitään oireita (väsymystä, päänsärkyä tms.). Alan tässä pikkuhiljaa siirtyä yhdistelmäkuurille, painoa tosin olisi vielä karistettavana n.20kg.

Ja jos jollekulle on kilot tullut takaisin, johtuu se luultavasti siitä että on jatkanut vanhoilla elämäntavoilla kuurin jälkeen. Eli tämän kuurin aikana opetellaan syömään oikein ja terveellisesti.

Itselleni tämä on apuväline terveellisempään elämään. Kuuri ei ole mikään oikotie laihempaan elämään, vaan kyllä tässä täytyy hieman pohtia miksi tässä pisteessä ollaan ja muuttaa ne vanhat tavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      85
      4052
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3121
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      100
      2285
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2108
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      81
      1866
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1821
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1810
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1557
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1527
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe