Toimiiko CLA?

Mary

Tilasin CLA Figurel kromi ja ajattelin nyt kysyä että onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä tuotteesta tai muista CLA-tuotteista? Tehostuuko rasvanpoltto, kiinteytyykö, lihasmassaa lisää? Entä onko jotain muita tuotteita jonka ootte katsoneet hyväksi ja toimivaksi?

25

30203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zappa

      Ei toimi. Cla paremminkin estää uuden läskin syntymistä kuin polttaa vanhaa, eikä varsinkaan kasvata lihasmassaa.

      Runsasproteiininen, vähäkalorinen dieetti ja kunnon rasvanpolttaja (treeniä unohtamatta) polttaa rasvaa.

      Ja muista että lihasmassan kasvattaminen ja rasvan vähentäminen samalla kertaa on mahdotonta.

      • Peppiina-84

        Mitä tarkoitat tolla 'kunnon rasvanpolttajalla'?
        "Runsasproteiininen, vähäkalorinen dieetti ja kunnon rasvanpolttaja (treeniä unohtamatta) polttaa rasvaa."
        Kiitos :)


      • zappa
        Peppiina-84 kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tolla 'kunnon rasvanpolttajalla'?
        "Runsasproteiininen, vähäkalorinen dieetti ja kunnon rasvanpolttaja (treeniä unohtamatta) polttaa rasvaa."
        Kiitos :)

        No esim. eca-stackki yrttimuodossa. Jos rahaa ja halua hifistellä, niin siihen päälle vielä joku thyroid-boosteri.


      • hanna
        zappa kirjoitti:

        No esim. eca-stackki yrttimuodossa. Jos rahaa ja halua hifistellä, niin siihen päälle vielä joku thyroid-boosteri.

        siis mistä tota voi ostaa?
        paljon maksaa jne?


      • Liitu
        hanna kirjoitti:

        siis mistä tota voi ostaa?
        paljon maksaa jne?

        Esimerkiks www.bodyboost.ws
        hintahaitari on iso, riippuu mitä haluaa.


      • Anonyymi

        Paras rasvanpolttaja - http://tonzes.com/fatburnerfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.


    • Joo

      Taitaa se laboratoriossa toimia, käytäntö onkin sitten eri juttu. Ja vaikutus on joka tapauksessa minimaalinen.

      Hyvä ja halpa tuote on kofeiini, joka on termogeeninen aine. Eli ei kun kahvia naukkailemaan.

    • Maikki

      Itse olen kokeillut n. vuosi sitten CLA:ta:

      Ensimmäinen päivä: ei tarkkoja annostusohjeita, joten otin kaikki kapselit kerralla. Olo oli mömmöinen, pahoinvointia, päässä ikäänkuin "kaikui", oli vaikea keskittyä, huimasi kovasti.

      Toinen päivä: söin kapselit pitkin päivää, olo oli hieman parempi, mutta kammottava kuitenkin. Keskittymisvaikeuksia ja "tukkoinen" olo pään sisällä. Hieman pahoinvointia.

      Loppu kuuri: vähensin annostustusta 1/3, söin kuurin loppuun, mitään hyötyä ei ollut ja pahoinvoinnista ja tokkuraisuudesta jäi pahat muistot. Myös ystävätterelläni oli juuri vastaavat oireet. Hänkin lopetti kuurin.

      • jukka

        Naurattavin kirjoitus jonka olen lukenut.Ei cla voi aihuttaa tuollaista,se on vain rasvaa ja päiväannos ohjeen mukaan vaihtelee mutta karkeasti pari grammaa.Hyötyänä on jos ei muuta niin ainakin se että se on hyvää rasvaa,oma mamma popsii noin 10g päivä ja tuolla annoksella alkaa olla jo vaikutusta ei kumminkaan noita joita Maikki kuvaili,ettei olis ollu noita stackeja joista oli aikaisemmissa kirjoituksissa,oireet sopis.


      • raijanita

        Söin kolme päivää Cla:ta tabletit yksitellen pitkin päivää, minulla oli koko ajan pahaolo, päässä outoja tuntemuksia. Nyt olen ottanut vain aamulla yhden tabletin hiukan etova olo jatkuu.

        Onkohan tuote turvallinen?


      • Jovi McCoy

        tilasin laihdutusta tukemaan CLA kapseleita. Kokeilin niitä muutaman päivän, aina annoksen jälkeen oli todella huono-olo. Lähinnä oksetti. Kävi mielessä, että rasvanpoltto tulee siitä ettei voi syödä mitään;). Piti tuo kokeilu sitten lopettaa alkuunsa.


    • Utelias

      Tilaamasi CLA:t lienee tulleet jo. Toimiko millään tavalla?

    • sarahco

      Ostaessani Cla Figurelia kromi, myyjä kertoi minulle että asiakas oli maininnut että 4kk lähti 10 kg. Ei tuloksia saada yhden purkin jälkeen. Otan 3 päivässä aamulla, päivällä ja illalla enkä ole tuntenut mitään muutosta olossani. Ja Mikko Kivinenhän mainostaa että on laihtunut Tonalinilla joka on kanssa Cla valmiste. Minä ainakin kokeilen, ja liikunta tueksi, ei mikään auta jos syö rasvaista ja ei liiku. Ensimmäinen purkki nyt menossa, laittelen tänne sitten kokemuksia.

      • - bambi -

        Olen itse todennut tuotteen toimivaksi. Jo aloittaessani Cla Figurelin käytön hieman vajaa vuosi sitten, olin normaalipainoinen ja päivittäin liikuntaa harrastava. Cla Figurelia päätinkin kokeilla juuri kiinteytymisen tehostamiseen ja niiden pienten "ylimääräisten rasvakertymien" poistamiseen. Painoa on tuon jälkeen pudonnut jokunen kilo: vaikutusta on mielestäni ollut merkittävästi kehon kiinteytymiseen ja ulkonäköön. Lisäksi kestävyyslajien harrastamisesta on tullut helpompaa, kun ei tarvitse kantaa ylimääräistä rasvakerrosta mukana.

        Pidän tuotetta mainiona tukena liikkuvaisen elämäntavan ohessa, kromin auttaessa samalla terveellisten ruokailutottumusten ylläpidossa (herkut ja karkit jääneet pois, ei tee enää "makeaa" niin mieli).

        Toisaalta kuten aiemmissa viesteissäkin todettiin, lähipiirissäni on ollut huonojakin kokemuksia - tuotteen ovat muutamat havainneet toimimattomaksi. Tuotteen kanssa tulisi kuitenkin olla tarpeeksi kärsivällinen, ja pitää liikunta tukena (käsittääkseni jos ei harrasta liikuntaa cla figurel -kuurin aikana, saattaa kapselien rasva varastoitua kehoon normaalin rasvan tavoin).


      • terve tyyppi
        - bambi - kirjoitti:

        Olen itse todennut tuotteen toimivaksi. Jo aloittaessani Cla Figurelin käytön hieman vajaa vuosi sitten, olin normaalipainoinen ja päivittäin liikuntaa harrastava. Cla Figurelia päätinkin kokeilla juuri kiinteytymisen tehostamiseen ja niiden pienten "ylimääräisten rasvakertymien" poistamiseen. Painoa on tuon jälkeen pudonnut jokunen kilo: vaikutusta on mielestäni ollut merkittävästi kehon kiinteytymiseen ja ulkonäköön. Lisäksi kestävyyslajien harrastamisesta on tullut helpompaa, kun ei tarvitse kantaa ylimääräistä rasvakerrosta mukana.

        Pidän tuotetta mainiona tukena liikkuvaisen elämäntavan ohessa, kromin auttaessa samalla terveellisten ruokailutottumusten ylläpidossa (herkut ja karkit jääneet pois, ei tee enää "makeaa" niin mieli).

        Toisaalta kuten aiemmissa viesteissäkin todettiin, lähipiirissäni on ollut huonojakin kokemuksia - tuotteen ovat muutamat havainneet toimimattomaksi. Tuotteen kanssa tulisi kuitenkin olla tarpeeksi kärsivällinen, ja pitää liikunta tukena (käsittääkseni jos ei harrasta liikuntaa cla figurel -kuurin aikana, saattaa kapselien rasva varastoitua kehoon normaalin rasvan tavoin).

        mitä lie rotanmyrkkyä se on itse testasin ja mulle tuli sydämen rytmihäiriöitä! Ei todellakaan kannata niitä mennä syömään! Jos painoa haluaa tiputtaa syö terveellisesti mutta riittävästi 3 annosta päivässä ja 3 kertaa viikossa käy 6km lenkin se riittää. Luojan kiitos nuo oireet loppu ku lopetin tuon paskan syömisen sen jälkeen en oo käyttäny enää mitään tabuja mutta kehittyny silti ja en kyllä rupea enää syömään mitn. ravinteita hyvin pärjää ilmanki... Joo-o 20euroa ja miinus pari kiloa vähä turhan halpa hinta sydämestä ja terveydestä lailla pitäs tuommonen paska kieltää ja tiedän pari muutakin jotka ovat tätä käyttäneet ja oireita tullut! En kyllä väitä että kaikilla ois jtn. oireita mut kerron miten itelle kävi olkoon tämä varoituksen sana jos joku figurelin käyttöä suunnitteleva sattuu näkemään tämän viestin! Jos jotain ravintolisää ny välttämättä haluaa käyttää lienee omega3 ainut turvallinen ja terveellinen ja paras vaihtoehto...


      • huh huh...
        terve tyyppi kirjoitti:

        mitä lie rotanmyrkkyä se on itse testasin ja mulle tuli sydämen rytmihäiriöitä! Ei todellakaan kannata niitä mennä syömään! Jos painoa haluaa tiputtaa syö terveellisesti mutta riittävästi 3 annosta päivässä ja 3 kertaa viikossa käy 6km lenkin se riittää. Luojan kiitos nuo oireet loppu ku lopetin tuon paskan syömisen sen jälkeen en oo käyttäny enää mitään tabuja mutta kehittyny silti ja en kyllä rupea enää syömään mitn. ravinteita hyvin pärjää ilmanki... Joo-o 20euroa ja miinus pari kiloa vähä turhan halpa hinta sydämestä ja terveydestä lailla pitäs tuommonen paska kieltää ja tiedän pari muutakin jotka ovat tätä käyttäneet ja oireita tullut! En kyllä väitä että kaikilla ois jtn. oireita mut kerron miten itelle kävi olkoon tämä varoituksen sana jos joku figurelin käyttöä suunnitteleva sattuu näkemään tämän viestin! Jos jotain ravintolisää ny välttämättä haluaa käyttää lienee omega3 ainut turvallinen ja terveellinen ja paras vaihtoehto...

        vieläkö nuita natsien syanidipillereitä on myynnissä? Monikohan nuista vanhojen viestien figurel käyttäjistä on vielä hengissä...


      • HEARTHATTACK
        huh huh... kirjoitti:

        vieläkö nuita natsien syanidipillereitä on myynnissä? Monikohan nuista vanhojen viestien figurel käyttäjistä on vielä hengissä...

        Niitä on vielä myynnissä!


      • uu u uu uuu uu

        Reenatkaa reenatkaa!


      • www.mave.foorumi.eu

    • ajhaokjds
    • cla?

      http://www.rasvanpoltto.net/cla/

      CLA tehostaa tutkimusten mukaan rasvanpolttoa. Onko lisääntyneestä rasvanpoltosta sitten käytännön hyötyä esimerkiksi laihduttamisessa, on asia erikseen. Parhaimpiin tuloksiin pääsee terveellisellä ruokavaliolla ja säännöllisellä liikunnalla. Lisäravinteita voi sitten käyttää näiden lisäksi, jos haluaa minimoida ajan, joka kuluu tavoitteiden saavuttamiseen.

    • toimiitoimii!

      vanha keskustelu mutta kyl toi toimii mulla ainakin.en oo laihtunut mutta kroppa on kadottanut läskit ja tullut tilalle lihasta ja jaksan treenaa ahkerammi ku ennen, hiki tosin lentää treenates helpommi mut se on sen merkki et rasva palaa! paino ei ole pudonnu eikä tartte mut kroppa on paljon timmimpi.kuukauden oon käyttänyt cla tuotetta(lifen), L-karnitiinia, sinkkiä ja kromia ja syönyt protskupitoisesti, treenaan 2-3 lihastreenii viikos 2 aerobista viikossa.30-60 min kerrallaan.tulokset alkoi tulla esille nopeemmin kun otin käyttöön noita lisäravinteita.joo ja käytän myös macajauhetta ja msm jauhetta, ja siihen viel isketää acai jauhe XD hyvin menee.pirteempi olo, jaksan paremmin, vegaani oon mutta lihasta tulee, naisellisesti ;) ei mitään bodarikroppaa oo tavoitteena vaan timmi naisellinen kroppa, ja uskomatonta et mulla on se ihan pian vaikka raskaudesta vain puoli vuotta. :) tän toimivuus on kyl yksilöllistä...

      • toimiitoimii!

        mutta siis laihdutin raskauden jälkeen 9 kiloa... :) sit aloin lihastreenii tekee.nyt kuukausi sitten otin lisäravinteet avuksi.


    • 5456156

      iHerbiltä löytyy halvalla CLA tuotteita! Kannattaa mieluummin sieltä ostaa kun suomesta. Ensitilaajille vielä 10$ alennukset kun käyttää koodia!

      http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/ - tilausohjeet ym.

    • munuaiset

      Olen laihduttanut menestyksekkäästi kolme kertaa aikuisiällä. Yhdellä kerralla käytin CLA -tuotetta tehostamiseen. Kaikilla kolmella kerralla olen laihtunut yhtä lailla. En tiedä liittyykö mitenkään, mutta CLA-kuurin aikana minulle puhkesi pysyvä munuaissairaus. Itse en enää koskisi, mutta en uskalla syyttää valmistettakaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe