Suolentikseen naisia!?

icceaissi

Haluaisiko pari kolme pelinaista lähteä vielä suolentikseen Haukivuorelle??? Sekasarjajoukkueeseen olisi paikkoja tarjolla! Ota pikaisesti yhteys [email protected]

4

482

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • icceaissi

      Hei, oikeasti! Nyt pari pelinaista jostain MM-mitalista pelaamaan Haukivuorelle ens viikonloppuna. Taatusti hyvä pelireissu tiedossa!!

      • Anniina001

        Olen kiinnostunut suolenttiksestä ;) T. Anniina 040-8495520


      • icceaissi
        Anniina001 kirjoitti:

        Olen kiinnostunut suolenttiksestä ;) T. Anniina 040-8495520

        Vielä vähintään yksi nainen ja miksei mieskin tarvittais! Ei se suo nyt niin kamala pelipaikka ole! :D Iällä ei niin väliä (tosin 18) kunhan on vähän pelisilmää ja kovaa yritystä. Rohkeasti mukaan!!! :) Meidän joukkueen ensimmäinen peli on nyt LA klo 10:45..


      • zarcuss
        icceaissi kirjoitti:

        Vielä vähintään yksi nainen ja miksei mieskin tarvittais! Ei se suo nyt niin kamala pelipaikka ole! :D Iällä ei niin väliä (tosin 18) kunhan on vähän pelisilmää ja kovaa yritystä. Rohkeasti mukaan!!! :) Meidän joukkueen ensimmäinen peli on nyt LA klo 10:45..

        Saitteko jengin kasaan, ja miten turnus meni? En ole ikinä ollut suoturnauksessa, mutta kai se ihan hauska on kun muutamat tutut ovat käyneet useamman kerran..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe