Haluaisiko pari kolme pelinaista lähteä vielä suolentikseen Haukivuorelle??? Sekasarjajoukkueeseen olisi paikkoja tarjolla! Ota pikaisesti yhteys [email protected]
Suolentikseen naisia!?
4
520
Vastaukset
- icceaissi
Hei, oikeasti! Nyt pari pelinaista jostain MM-mitalista pelaamaan Haukivuorelle ens viikonloppuna. Taatusti hyvä pelireissu tiedossa!!
- Anniina001
Olen kiinnostunut suolenttiksestä ;) T. Anniina 040-8495520
- icceaissi
Anniina001 kirjoitti:
Olen kiinnostunut suolenttiksestä ;) T. Anniina 040-8495520
Vielä vähintään yksi nainen ja miksei mieskin tarvittais! Ei se suo nyt niin kamala pelipaikka ole! :D Iällä ei niin väliä (tosin 18) kunhan on vähän pelisilmää ja kovaa yritystä. Rohkeasti mukaan!!! :) Meidän joukkueen ensimmäinen peli on nyt LA klo 10:45..
- zarcuss
icceaissi kirjoitti:
Vielä vähintään yksi nainen ja miksei mieskin tarvittais! Ei se suo nyt niin kamala pelipaikka ole! :D Iällä ei niin väliä (tosin 18) kunhan on vähän pelisilmää ja kovaa yritystä. Rohkeasti mukaan!!! :) Meidän joukkueen ensimmäinen peli on nyt LA klo 10:45..
Saitteko jengin kasaan, ja miten turnus meni? En ole ikinä ollut suoturnauksessa, mutta kai se ihan hauska on kun muutamat tutut ovat käyneet useamman kerran..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819