Saas nähdä missä pelataan. Kiinnostusta on nyt paljon ottelua kohtaa, joten toivottavasti viedään isolle areenalle.
18.9. perjantaina:
Marcos Baghdatis vs Henri Kontine
Jarkko Nieminen vs Photos Kallias
19.9. lauantaina:
Jarkko Nieminen/Henri Kontinen vs Marcos Baghdatis/Photos Kallias
20.9. sunnuntaina
Jarkko Nieminen vs Marcos Baghdatis
Henri Kontinen tai Henri Laaksonen vs Photos Kallias
voittaja nousee 1. divisioonaan, jossa vastassa kovia tennismaita.
Suomi-Monaco ottelussa Naantalissa oli hienio tunnelma, kun tuhat katsojaa taputtaa seisaaltaan onnistuneiden pallojen jälkeen. Kypros matsissa tunnelma lienee vieläkin parempi! Kiitos maailmantähti GS-finalisti velikulta miljoonan dollarin hymy Baghdatisin.
Suomi vs Kypros syyskuussa
4
470
Vastaukset 4
- Connors
Mielenkiintoinen kisa tulossa.
Suomella on mielestäni hyvät mahdollisuudet voittaa. Baghdatis on pelannut heikosti tänä vuonna ja Suomalaisista ainakin Kontinen on ollut hyvässä vireessä. Jarkko Nieminen on arvoitus pitkän tauon jälkeen, mutta kaikki on mahdollista.- Bahrain
Baghdatiksen kaataminen ei ole helppoa vaikka aika heikosti on pärjännyt lähiaikoina. Aika yllätys olisi jos joku muu kuin Nieminen sen pystyisi voittamaan. Toivotaan parasta!
- pelataan
kovempaa peliä kuin Bostonissa!
- Connors
Kontinen oli odotetun kova.
On miehellä iso peli, jolla pääsee vielä pitkälle.
Ensi vuonna nousu ylinpään ryhmään on mahdollisuuksien rajoissa.
Jarkon hyvää peliä tarvitaan myös vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus60685- 46665
- 51652
- 52572
- 74566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558