surkeimmat aina paikalla :)
Järkevät rekatut ovat kesälomilla
18
248
Vastaukset
- vili
Hähä! :D
Näin se menee:D
- au-liskot
me annetaan tälle viis tähtee :D
- puskis
ootte tänään täällä :D
Mä annan teille 5 tähteä! Ja pusut päälle! - Ob.Server
puskis kirjoitti:
Mä annan teille 5 tähteä! Ja pusut päälle!koska et ole laumaeläin. Siis antaa tähtiä. Reaalitodellisuudessa. Siis niin reaalitodellisuudessa, kuin tämä nyt voi olla. Siis...
Ei, nyt vähän konjakkia. - au-liskot
puskis kirjoitti:
Mä annan teille 5 tähteä! Ja pusut päälle!meitä on kolmetoista niin että voitko antaa vielä 8 tähtee lisää kun tuli pikkunen tappelu ja nyt joka pojalla on silmä mustana (joillakin kaks silmää mustana) kun neuvoteltiin että kuka saa ne tähdet :D
- au-liskot
Ob.Server kirjoitti:
koska et ole laumaeläin. Siis antaa tähtiä. Reaalitodellisuudessa. Siis niin reaalitodellisuudessa, kuin tämä nyt voi olla. Siis...
Ei, nyt vähän konjakkia.täällähän puhutaan asiaa :D
- maniamania
au-liskot kirjoitti:
meitä on kolmetoista niin että voitko antaa vielä 8 tähtee lisää kun tuli pikkunen tappelu ja nyt joka pojalla on silmä mustana (joillakin kaks silmää mustana) kun neuvoteltiin että kuka saa ne tähdet :D
elämä julmaa. Miks ei vois olla miljardeja pisteitä, ettei au-lliskojen tarviis sen takia toisiaan ja kavereitaan hakata..
Boikotoin pistejärjestelmää. Pankaa pakastimesta kyliä pussukoita varsinkin sen kakssiläisen mustautuneen kaaliin. Ja nostakaa sit se änkyrä aurinkoon aamulla... muuten lisko kuolee. - au-liskot
maniamania kirjoitti:
elämä julmaa. Miks ei vois olla miljardeja pisteitä, ettei au-lliskojen tarviis sen takia toisiaan ja kavereitaan hakata..
Boikotoin pistejärjestelmää. Pankaa pakastimesta kyliä pussukoita varsinkin sen kakssiläisen mustautuneen kaaliin. Ja nostakaa sit se änkyrä aurinkoon aamulla... muuten lisko kuolee.kuole koskaan :D
- mutta..
nyt mä oon. Antaa tulla vaan.
- maniamania
geenit, joten ei toiveitakaan päästä järkevien joukkoon. Lomailu on silti kivaa.
- kirpela
entäs jos on paikalla kesälomalla :O
- järkevät ovat
nytkin ilmoittautumassa aloitukseesi
- scale
vielä pitää kärvistellä duunissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5522800Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892542Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771542Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691394
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091276Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901173