Extreme on vaarallista

K.A.

Extreme on typerää, toivottavasti te lapset vielä ymmärrätte sen, extreme on lisäntynyt nyt kun duudsonit ovat muodissa mutta kyllä te siitä vielä viisastutte ja lopetatte mokoman kohnotuksen! Siinä voi käydä vaikka kuinka pahasti. Voi vaikka kuolla. Minä en ymmärrä miksi jotkut pikkupojat riehuvat niin paljon. Missä ovat vanhemmat? Toivottavasti vanhemmat puuttuvat lastensa tekemisiin ja kaiken maailman sekoilu vähentyy. Extreme on vaarallista, teette palveluksen itsellenne kun lopetatte riehumisen. Ja muutenkin, lapset ovat muutenkin huonokäytöksisiä ja laiskoja. Ei keskitytä edes koulunkäyntiin!

5

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfdsfdsfds

      Vaadimme parempia provoja!

    • siiseli12345678910

      Oletko ajatellut että monet extreme lajit ovat hyviä harrastuksia?! Ja monissa niistä on myös hyvät suoja varusteet esin alamäki pyöräily. Ja extreme lajeissa vaaditaan usein keskittymistä ja kärsivällisyyttä uuden tempun oppimiseen.
      Ja monissa niistä myös kunto kasvaa kohisten. Ja jos se on sinusta typerää niin mene vaan kävely lenkille ja laita kypärä päähän ettei satu!

    • afagfaga

      Opettele trollaamaan.

      Erityisesti nauroin kun mainitsit, että extreme on lisääntynyt kun Duudsonit on muodissa. :DDD Duudsonit extremeä ole nähnytkään, turhia lapsellisia pellejä nämä Duudsonit.

      Ja nimenomaan vaarallisuuden takia extremeurheilua harrastetaan.

    • laskuvarjohyppääjä

      Mitäköhän koitat selittää??

      Ensinäkäin Extreme Duudsonit ovat kaukana oikeasta extremestä, Duudsonit ovar melkeinpä kaikkea mitä selität. Mutta extreme urheilu on täysin eri asia!!

      Extreme urheilu ei tee lapsista huonokäytöksisiä, laiskoja ja riehuvia. extreme on erinomainen tapa siirää turha energia muuhun kuin riehumiseen. Esimerkiksi alamäkipyöräily, laskuvarjohyppääminen, off-point laskettelu, koskenlasku yms. ovat oikein tehtynä ja hyvin harjoiteltuna kohtalaisen turvallisia ja adrenaline rush, itsensä voittaminen, ja onnistumisen tunne varmasti pitää mielenkiintoa yllä lajeihin pitkään ja ajavat harjoittelemaan entistä paremmiksi!

      Ja loukkaantuahan voi myös jalkakäytävällä kävellesä tai sulkapalloa pelatessa.


      Antaaksi huono asenne K.A. :ta kohtaan ja huono teksti, pitäs varmaan painella nukkumaan...

      • jalkakynä

        Eikö nykyään ääriurheiluun lueta melkein kaikki ei niin suositut urheilulajit??? Vanhaan hyvään aikaan Extremellä tarkoitettiin "vaarallisia" ja toimintaa täynnä olevia lajeja, mutta nyttemmin koko exreme kirjo on täynnä toinen toistaan ihmeellisempiä lajeja.


        Koko Extreme pitäisi sanana lailla kieltää ja puhua asiosta niiden oikeilla nimillä. Duudsoneilla ja Extreme urheilulla ei ole mitään tekemistä keskenään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe