eli lähteekö piikki ja kumitulppa pois kerralla? 4v kestänyt... nyt peijakas ole mitään hyötyä piikki on sentin ja tylsä ja puolet energiasta menee ilmaan. melkeein selkäki nyrjähti. vai riittääkö asfaltille kumipää, no miksi siten on piikit?
sauvat lyö tyhjää
6
912
Vastaukset
- kumitulppa
Omasta kokemuksesta suosittelen jättämään kumitulpat kokonaan pois.
Piikkejä joutuu teroittamaan n:40km:n välein.
Osta esim. kalastustarvikeliikkeestä semmoinen timanttiviila.
Tavan viilat ei pure kovametalliin.
Kuumalla ilmalla pitäävät paremmin, kun asfaltti on pehmeämpää.- ei saa
kumeja irti. kumin päässä näkyyse piikki. vaimentaa nääs. jaa vai 40km ja oon luistellu 500km 4v aikana ainaki.
- sauva ja kanki
ei saa kirjoitti:
kumeja irti. kumin päässä näkyyse piikki. vaimentaa nääs. jaa vai 40km ja oon luistellu 500km 4v aikana ainaki.
Hyviä saavutuksia. Kannattaa jatkaa kunnon vuoksi.
- Kumiton aina
ei saa kirjoitti:
Itellä Exelin rullaluistinsauva johon voi vaihtaa erilaisia päitä. Kokeilin myös näitä "tassuja" ja en kyllä ite tykänny. Parhaimmalta on tuntunu nää Exelin ns. jousitetut teleskooppi päät. Tosin tää Exelin piikki ei pysy terävänä läheskään yhtä kauan kuin Rex:in hiihtosauvan kärki , jota aikaisemmin käytin.
- DiRulla_x
ei saa kirjoitti:
Kokeiles lämmittää niitä sauvanpäitä. Todennäkösesti siinä on käytetty jonkinlaista termoliimaa. Toinen vaihtis on ostaa uuvet sauvelit. Paras vaihtoehto on alkaa harrastaa oikeaa rullaluistelua ilman niitä koko tien valtaavia aputikkuja. Se on niin keljua aina huutaa latua sellaiselta ;)
- eki.
ei saa kirjoitti:
Itse käytän smirgeliä(mallia halppis -Hong Kong tms), noin 40€, K-raudasta saa kalliitakin, esim 300€)
Teroitusväli itsellä noin 500km. Exelin vaihdettavia päitä käytössä 6 paria, näillä takana yht. noin 30tkm, joten aika monta kertaa voi teroittaa - kohta joutuu ottamaan uusia käyttöön.
ns. joustopiikistä en pidä.
Kumitassupiikkejä ei enää juuri löydy, mutta onneksi intersport myi 140cm sauvoja hintaan 5€/pari viime syksynä...otin aika monta paria.
...piikkien erillishinta ~20€/pari
ps. jos joku kaipaa 140cm sauvoja ilman piikkejä - louvutan mielelläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718