Entäpä kylkiäisenä ostamiesi mausteiden?
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/tiesitko-taman-paketti-marinoitua-lihaa-sisaltaa-vain-60-85--lihaa/150018
Mietitkö lihan
2
469
Vastaukset
- lihan naturel tyyliin.
Tosin jos mietitään mitä oikeat mausteet maksavat, niin nehän maksavat enemmän kuin liha. Koska marinadeissa ei ole oikeita mausteita kuin hitunen, suurin osa on halpaa tomaattikastiketta, viinietikkaa, sokeria, suolaa ja aromivahventeita sekä edullisia sipuli ja paprikajauhoja. Yrttejä ja kalliimpia mausteita hyvin vähän.
Koska en halua aromivahventeita marinoin lihan itse, eikä lihan marinoinit ylipäätään ole pakollista. Liha ei marinoinnissa juurikaan kypsy, hieman maustuu ja lisää tuotteen myyntiaikaa.
Eri hedelmähapot ja etikat hieman kypsyttävät lihaa, mutta se mitä itse haen on lähinnä maku ja tuoksu kun lihaa grillataan. Kunnon yrittimarinointi, reilusti mausteita, balsamiviinietikkaa ja hyvä öljy - pakko mainostaa, kokeilkaa avokadoöljyä toimiii grillissä erittäin hyvin. Kestää lämpöä hyvin ja maistuu hyvälle, itse olen kokeillu vasta lihalle ja kanalle - ei voi kuin kehua, kala on vielä testaamatta.- ja suurin...
..ainesosa näissä kaupan "marinadeissa" taitaa olla vesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204