"Golfseuran jäsenet järkyttyivät: "Pallo on tappoase"
- Pallo on tappoase, jos se osuu sopivasti, ...
(Lainauksen lähde: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1554334 )
Kun golfpalloja satelee omakotitalon pihaan, talon asukkaiden päivittäisille kulkureiteille, mitä mahdollisuuksia talon asukkailla on vaikuttaa asiaan? Miten golffarit yleensä suhtautuvat naapurissa asuvien ihmisten turvallisuuteen pelatessaan peliään?
Piut-paut-piittaavat?
- Pallo on tappoase, jos se osuu sopivasti...
4
518
Vastaukset
- hcp 11
jos tälläinen virhe kentän suunnittelussa tullee ilmi, ensisisesti rakennetaan verkkoaita suojaksi,järeämpänä olen kuullut, että koko väylä on tehty uudestaan
niin että kyllä piitataan.- Hookki
Pallojahan lyötiin Turun Ruissalosta arvohuvilan rannasta. Ei siis kentältä.
- Anonyymi
Meidän kentällä , eräs henkilö osti talon kentän laidalta talvella, hänelle kyllä kerrottiin että vieressä kulkee golf väylä. Heinäkuussa kyseinen henkilö ilmoitti kirjeitse seuran puheenjohtajalle : Kenttä häiritsee minua, haluan että väylä siirretään muualle . Vastaus oli että, olet ostanut talon golf kentän laidalta, kenttää ei siirretä mihinkään. Talo myytiin nopeasti .
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi katsoa, mistä hankkii talon ? Jos on golf vastainen henkilö niin en suosittele golf kentän reunaa? Jos taas on ensin tehnyt talon, ja kenttä on rakennettu jälkeen päin, niin varmasti olisi tehty myös verkot suojaamaan tonttia. Ja ei se golf pallo aina tule tappavalla voimalla, yleensä putoava pallo ei juuri ketään satuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898