Go on-yhtiö,kokemuksia?

§§§§§

Onko kellään kokemuksia sellasesta vuokratyö firmasta kuin Go On.

10

3942

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahtelainen1

Minulla on kokemusta olen ollut heidän listoilla yli vuoden ja kaikki on mennyt todella hyvin, on lomat ja terveydenhuolto ja palkat tullut ajallaan ja oikein lisien kanssa, myös lomarahat tuli kuten piti.

• §§§

voi olla ihan oikein mutta entäs asiakasfirmat, ne tuntuu ainakin joillakin aloilla valkkaavan parhaat päältä, kun ekas on otettu haastattelun yhteydessä valokuva. Rekrytoija sanoi ett "omiin arkistoihin" mut se menekin asiakasyrityksen tarpeeseen ett valkkaa "parhaat päältä" nyt ei toivoakaan siitä työpaikasta, kun "kerroin ei ole mikään kovin korkea.
        Ei olisi pityänyt suostua ko.kuvaan. VITUTTAA KUN KOKO VITUN ENSI VIIIKKO PITÄÄ ODOTTAA asiakasyrityksen päätöksiä. Rekrytoija lupas tiedottaa myös niille joita ei valittu ja hyvä niin.

• TT.Alibaba
        §§§ kirjoitti:

voi olla ihan oikein mutta entäs asiakasfirmat, ne tuntuu ainakin joillakin aloilla valkkaavan parhaat päältä, kun ekas on otettu haastattelun yhteydessä valokuva. Rekrytoija sanoi ett "omiin arkistoihin" mut se menekin asiakasyrityksen tarpeeseen ett valkkaa "parhaat päältä" nyt ei toivoakaan siitä työpaikasta, kun "kerroin ei ole mikään kovin korkea.
        Ei olisi pityänyt suostua ko.kuvaan. VITUTTAA KUN KOKO VITUN ENSI VIIIKKO PITÄÄ ODOTTAA asiakasyrityksen päätöksiä. Rekrytoija lupas tiedottaa myös niille joita ei valittu ja hyvä niin.

Voi voi voi mitä itkua.. Vai että sen takia et saa töitä kun olet (et niin kaunis / komea)? huhuh.. No toki voi joskus näin ollakin.. mutta noin yleensäottaen on kyllä aikamoista itsesäälissä kieriskelyä!

• Ajattelinpa vain
        TT.Alibaba kirjoitti:

Voi voi voi mitä itkua.. Vai että sen takia et saa töitä kun olet (et niin kaunis / komea)? huhuh.. No toki voi joskus näin ollakin.. mutta noin yleensäottaen on kyllä aikamoista itsesäälissä kieriskelyä!

Se miksi kuvat otetaan ei ole varmaankaan sen takia, että valinta tapahtuisi pärstäkertoimen takia. Se luultavammin otetaan sen takia, että haastattelija muistaa kenen kanssa on jutellut, jotta osaa kertoa tilaajalle lisää hakijasta. Muistaisitteko itse, jos haastattelisitte 150 hakijaa ja sitten joku kysyy, että "miltäs se Matti Meikäläinen vaikutti haastattelussa?" Niin, ja palkkaisitko itse työntekijän komeuden vai osaamisen ja kokemuksen perusteella??

• palanlasussa piti olla tosi tarkkana...tarkastaa tunnit yms...
      mut tosi ongelma tuli tuotatolisien kanssa....eivät maksaneet...piti vaihtaa vuokrafirmaa niin...niin johan hommat alkoi toimimaan...ja sama työpaikka säilyi..

• plip

Itse en saanut sieltä asianmukaisia sunnuntai- ja pyhälisiä. Muutenkin kokemus koko puljusta aika huono. Itse en suosittele. Ja olin vajaan vuoden heidän kauttaan kahdessa eri paikassa töissä.

• Dr.Phil

Firmassamme muutama go on oy:n työntekijä on syystä tai toisesta ollut sairaslomalla viimeisien talvikuukausien aikana. Soitimme go on Oulun toimistoon työntekijöinä viime viikolla ja kysyimme "maksatteko terveyskeskusesta tulleen laskun (n.20€)."
      Vastaukseksi saimme tältä neiti U:lta "emme ole millään muotoa velvollisia järjestämään työterveyshuoltoa teille"
      Eli kuulostaa heti siltä että tämä kyseinen toimipiste pelaa omilla säännöillä tai sitten on vain niin ettei vuokrafirma ole vastuussa järjestää työterveyspalveluita.

Mitä mietteitä?

• G.G

Oulun go onissa ainakin kusettavat kaikkia niin paljon kuin mahdollista, onneksi pääsin helvettiin sieltä hyvissä ajoin. Valehtelua suoraan päin naamaa ilman minkäänlaista moraalia.

• Anonyymi

Go on on k#settaja firma aivan täysin!!

• Anonyymi

Höpöhöpö. Hyvä firma on ja ammattilaiset officella tekevät proasenteella töitä😍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe