Onko tänään korispelejä stadikalla, mestiksellä tai brahen kentällä? Lähden kohta tiirailemaan mestoja kisahallin suuntaan että saa nauttia raikkaasta ilmasta, kovatasoisesta pelistä ja atleettisista vartaloista jotka aurinkorasva saa kimmeltämään kauniin ruskeansävyisesti auringon paisteessa. Jos alkaa tihkuttamaan kisahalli on oiva paikka testailla heittokuntoa sukkaan josko se pallon pudotessa heilahtaa ja suhahtaa puhtaasti pelivälineen viuhuessa korirenkaan läpi ilman kosketusta rautoihin heloista puhumatta kun olen tällainen heittokone kolmosen takaa 11/15 malmilla ja junnu jäi kakiks kunnes kohtaus keskeytti treenit ennen kuin olivat alkaneetkaan, joskus 2 minuuttiakin voi ratkaista kohtaloita elämässä ja urheilussa. Noni. mä lähren ny kohti koitoksia ratikalla brahelle. Nährään tositoimissa.
Luetuimmat keskustelut
- 641042
- 641042
- 93817
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 40570
- 66565
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563