Tulipa testattua varsiniekka marjanpoimuri. Hyvää siinä on itse idea ja tekninen toiminta ja keruuosan normaalia suurempi koko. Huonoa suuri roskien määrä.
Mutta kuitenkin voin kerätä marja kumartelematta / kyykistelemättä !
Poimuriosa on mallia Marjuri, jota on myynnissä ainakin Prismoissa. Kuluttajalehden testissä sen todettiin ottavan mukaan paljon roskia ja se pitää kyllä paikkansa, kuitenkin käyttöön totuttumisen jälkeen osaa työskennellä riittävän rauhallisesti.
Varsiosaa saikin etsiä kissojen ja koirien avulla, mutta Sellon Prisma Espoossä yllätti, yhteishinta varrella ja poimimurilla oli n 39, 00 euroa.
Varressa olevaa käsivarren ympärille tulevaa rengasta kannattaa pehmustaa esim putkieristeellä niin se istuu paremmin käteen. Säätöjä löytyy myös paljon.
Samaan käryyn tarttui myös imuripuhdistin hintaan n. 12 euroa. Se toimi kanssa hyvin mutta vaatii mieluiten säädettävätehoisen pölynimurin.
Tuolla näkyy myös samaa tavaraa postimyynnissä:
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=848&OpenGroups=848
Varrellinen poimuri
... pelittää...
0
2861
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483