Bam margera taitaa olla kova HIM-fani. Onks toi hartagrammi HIMin keksintöö vai yleinen symboli? Saaks Bam myydä tuotteita hartagrammilla vai maksaakks se rojaltteja Villelle?
Tietoo tänne Pliiz! THX
Bam margera HIM-fani?
27
4970
Vastaukset
- bam fani forever
Ville ja Bam on tosi hyviä frendejä ainaski, ja Bamilla on heartagram pipo päässä aina :) Emmä kyl tiedä kans sit enempää..hmmm
- Solitary Man
On Bam HIM-fani, sillä sehän on sanonu sen vaikka kuinka monta kertaa & eiks se ookki aika selvää, ku Bamil o aina Jackassissa joitai HIM-kledjui?!Sehän on ohjannu Buried Alive By Loven, The Sacramentin & Solitary Manin videot!!!!!
- ette te tajuu mitää
no on siinäki him fani et tiiä muut et sil on heartagram pipo ja kyl bam on him fani ku sitä nii moni epäilee se on ottanu samoja tatuointeja ku ville valo ja se mainostaa sit amerikassa eikä se mitää rahaa siitä saa. olen itsekkin kova fani oon saanu monen kuuntelee himii
- BAM=HIM
ette te tajuu mitää kirjoitti:
no on siinäki him fani et tiiä muut et sil on heartagram pipo ja kyl bam on him fani ku sitä nii moni epäilee se on ottanu samoja tatuointeja ku ville valo ja se mainostaa sit amerikassa eikä se mitää rahaa siitä saa. olen itsekkin kova fani oon saanu monen kuuntelee himii
luuleks te tietävänne jotain ja ha te ette tie mitään paitsi toi moi tyyppi
- jäckäss CRU!
BAM=HIM kirjoitti:
luuleks te tietävänne jotain ja ha te ette tie mitään paitsi toi moi tyyppi
H A
- kempo
vittu tee ootte säälitäviä!
- akkapoo
ei himillä ja bamilla oo mitään yhteistä. te vaan luulette.
- Jurtsi
akkapoo kirjoitti:
Miks teijän kaikkien tarttee väitellä tollasista asioista? Oon itsekkin aika lailla samaa mieltä siitä että ne jotka ei tiedä HIMin asioista mitään niin voisivat olla hiljaa. Pieni vinkki:
1.Ottakaa asioista selvää ennenkuin puhutte mitä sattuu!! - bam m
akkapoo kirjoitti:
bam ja ville valo on kamui.ville valo asuu amerikassa
- veeruska
Sä ku kyselit siitä symbolista, nii Ville oli vissii keksiny sen kännipäissää jossai baaris, näin muistelisin lukeneeni.
- him fan
no se heartagrammi on valon keksintö ja se ei ollu missää kännis vaa krapulas ja se on pentagrammin ja sydämmen sekotus
- artsu
Mikä se heartagrammi on? Mitä se symboloi, satanismia vai saatananpalvontaa vai molempia vai goottilaisuutta?En oo ennen kuullu siitä...
- him or die
him fan kirjoitti:
no se heartagrammi on valon keksintö ja se ei ollu missää kännis vaa krapulas ja se on pentagrammin ja sydämmen sekotus
tiesitkö että ville täytti samana päivänä 20 kun se keksi heartagrammin. heartagram kuvaa rakkautta ja kuolemaa
- him or die
artsu kirjoitti:
Mikä se heartagrammi on? Mitä se symboloi, satanismia vai saatananpalvontaa vai molempia vai goottilaisuutta?En oo ennen kuullu siitä...
heartagram kuvaa rakkautta ja kuolemaa hyvää ja pahaa.
- deeds
Nytkö vasta tiesit et Ville ja Bam on kavereita?!
Huh huh, hauska juttu!!
Niin siis on Bam himpula fani ja se on samalla myös Ville hyvä kaveri. - Gwen
Pidäppäs pääsi kiinni siellä. Tottakai saaa kysellä jos ei tiedä, sinä totuuden torvi!!!!
Oletko itse sitten niin täydellinen him-fani, että tiedät villen häpykarvojen koon millin tarkkuudella? Niin, en uskonutkaan.
Tosiaan, itse olen ollut Him fani jo vuodesta nakki(!) eli aika kauan.
Oon myös dikkaillut sen bamin touhuja jo vähän aikaa.- him or die
mä tykkäsin himistä jo 4 vuotiaana
- joo
joooojjooojojojojoojojooojojoojoojoojoooojooojooojo
- ass
Bamilla on Heartagram varmaan jokaisessa esineessä jonka se omistaa. tatuoinnit ym.
- him or die
bam rupesi tykkää himistä skeittimatkalla suomessa. siellä kuuli right here in my armssin ja tykkäs siitä. sit se osti razorblade romancen josta se tykkäs. sit siitä tuli kova him fani.
- him or die
eikä se muuten maksa himille mitään,koska ne on sopinu himin kanssa siitä heartagrammin käytöstä.
- kaurapuuro
Kyllä huomaa miks HIM ei enää oikein tykkää olla fanien kanssa. Pari vuotta sitten ne sentäs kierteli festareilla yleisön joukossa mutta nyt ne pysyttelee piilossa kun fanit suurin osa faneista on paljastunu tollasiks pässeiks. Mitä väliä siitä on kuka on kuunnellu Himiä kuinka pitkään, mitä väliä siitä on jos ei tiedä koko jotain asiaam, jokainen tykkää Himistä omalla tavallaan. Ei kenenkään tarvi todistella mitään.
Mitä vittua te kuvitteleisitte Himin jäsenten ajattelevan teistä jos tietäis joidenkin teistä olevan lapsellisia ihmisiä jotka väittelee sellaisista asioista kuin "mä oon parempi Him-fani kuin sä. Mäpäs oon vielä parempi kuin sä. Mä oon kaikkein paras Him.fani". Ei varmaan tunnu bändistä kivalta.
Him kyllä huomaa epäasiallisen käytöksen, mutta luuleeko joku ihan oikeesti että sillei pääsis bäkkärille? Asiallinen käytös kyl kannattaa, bändi kyl huomaa sen. Niin ne huomas minutkin =) - yoosei
Bam Margera on Ville Valon ystävä. :D Ja Bam on suunnitellu heartagrammin. :D ja ne tekee paljo yhteistyötä, ja kummatki myy heartagram -tuotteita. Molemmat tienaa niistä rahaa. :D
- Bam& HIM
kuules :-D. joo Bam on Villen ystävä, mut ei se sitä heartagramii keksiny, vaa Ville keksi sen ku se oli krapulassa. Se on tosiasia.
Olin joskus HIM- ja Bam fani. - ba
Bam& HIM kirjoitti:
kuules :-D. joo Bam on Villen ystävä, mut ei se sitä heartagramii keksiny, vaa Ville keksi sen ku se oli krapulassa. Se on tosiasia.
Olin joskus HIM- ja Bam fani.viva la bam on hyvä sarja ja jackass
- HIM!!!!!!
Heartagram on Villen keksimä, mut Bam saa käyttää sitä Villen luvalla :D
- himiä 1998
Entä jos villen ja bämin välit menee huonoiks?
Tai jos himin levyt ei enää myy niin paljon?
KErtokaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829