Budget Sport myy kyseistä settiä hintaan 199 €.
Onko setti hintansa väärti? En tiedä golf-mailoista mitään, Green card suoritettu viime kuussa.
Wilson Fat Shaft V
1
1478
Vastaukset
- Hcp 14
Juu elikkäs ite oon pelannut 5 vuotta golfia ja tasoitus on nykyään 14.Olen erittäin kiinnostunut golfista ja täten on tullut testailtua monia malleja mm.demopäivillä eli päivinä jolloin rangella on ollut jonkin mailavalmistajan edustaja ja on saanut koettaa vapaasti eri mailoja ilmaiseksi draivereista puttereihin.
Sitten asiaan..aloittelijalle on alussa periaatteessa ihan sama millaisilla välineillä pelaa mutta heti kun taidot vähänkin kehittyvät,ei mailavalinta olekaan yhdentekevä.kyseiset wilsonin fat shaftit menevät kyllä alussa, mutta heti kun saat lyönteihisi hiemankin varmuutta,ansaitset jo paremmat.Fateilla on helppo lyödä koska niissä on isot lavat ja täten ne antavat huonoja osumia hyvin anteeksi,mutta mailat ovat täysin tunnottomat ja kaiken lisäksi nuo "läskivarret" ovat rumat.
Itse en noita suosittele vaan suosittelisin aloittelijalle hankkimaan mailat joiden hinnat 300-400 euroa.esimerkiksi Intersportit myyvät dynatourin mailoja hintaan 300-400 ja ne ovat rehelliseti aloittelijalle ja hieman kehittyneellekin pelaajalle ainakin tuhat kertaa käytännöllisemmät kuin nuo fatit.
Sori jos viesti on sekava,kysele jos heräsi kysymyksiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851549
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2001411Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431129Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43833- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617