Budget Sport myy kyseistä settiä hintaan 199 €.
Onko setti hintansa väärti? En tiedä golf-mailoista mitään, Green card suoritettu viime kuussa.
Wilson Fat Shaft V
1
1372
Vastaukset
- Hcp 14
Juu elikkäs ite oon pelannut 5 vuotta golfia ja tasoitus on nykyään 14.Olen erittäin kiinnostunut golfista ja täten on tullut testailtua monia malleja mm.demopäivillä eli päivinä jolloin rangella on ollut jonkin mailavalmistajan edustaja ja on saanut koettaa vapaasti eri mailoja ilmaiseksi draivereista puttereihin.
Sitten asiaan..aloittelijalle on alussa periaatteessa ihan sama millaisilla välineillä pelaa mutta heti kun taidot vähänkin kehittyvät,ei mailavalinta olekaan yhdentekevä.kyseiset wilsonin fat shaftit menevät kyllä alussa, mutta heti kun saat lyönteihisi hiemankin varmuutta,ansaitset jo paremmat.Fateilla on helppo lyödä koska niissä on isot lavat ja täten ne antavat huonoja osumia hyvin anteeksi,mutta mailat ovat täysin tunnottomat ja kaiken lisäksi nuo "läskivarret" ovat rumat.
Itse en noita suosittele vaan suosittelisin aloittelijalle hankkimaan mailat joiden hinnat 300-400 euroa.esimerkiksi Intersportit myyvät dynatourin mailoja hintaan 300-400 ja ne ovat rehelliseti aloittelijalle ja hieman kehittyneellekin pelaajalle ainakin tuhat kertaa käytännöllisemmät kuin nuo fatit.
Sori jos viesti on sekava,kysele jos heräsi kysymyksiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888