Olen menossa puolustusvoimien siviiliviran haastatteluun. Pohdin, että kuinka sinne olisi viisasta pukeutua? Jakkupuku? Farkut ja asiallinen (lyhythihainen) kauluspaita? Kangashousut? Kertokaa ajatuksenne!
Mitä päälle puolustusvoimien haastatteluun?
8
1183
Vastaukset
- .-.-.-.
Jalkaan maiharit ja maastohousut (camo reisitaskuhousut käy jos kyseessä kaupunkivaruskunta). Paidaksi inttiajoilta pöllitty poolo tai villapaita. Tukan leikkaat sotilaalliseksi siiliksi.
- voisi riippua..
eli onko kyseessä päällikkötason vai esim. sihteerin paikka?
- Alkupeeräinen
Kyseessä on eräänlainen erityisasiantuntijan paikka varuskunnassa, mutta ei ns. sotilaallinen tehtävä vaan siviilivirka.
- laittamaan
Alkupeeräinen kirjoitti:
Kyseessä on eräänlainen erityisasiantuntijan paikka varuskunnassa, mutta ei ns. sotilaallinen tehtävä vaan siviilivirka.
Jos olisin sinun asemassasi, laittaisin päälle haastatteluun siistin, asiallisen jakkupuvun.
Onnea haastatteluun :)
- Inttitäti
Miten pukeutuisit päivittäin? Ei kannata ylipukeutua mutta toki ensivaikutelma on tärkeä. Olen itse samaisessa paikassa töissä ja asiantuntija minäkin; nykyään pukeudun tilanteen mukaan eli usein farkuissa mutta vieraiden tullessa esim housupuvussa jne. Haastatteluun menin aikanani kesäkuumalla leveissä pellavahousuissa ja raikkaassa paitapuserossa plus asuun sopivat korolliset kengät ja sopiva laukku. Ole oma itsesi mutta älä provosoi muita naisia.. täti-ihmiset ovat usein varsin kriittisiä nuorempia /uusia tulijoita kohden. Ole asiallinen mutta älä tylsä - nämähän näkyvät myös omassa tyylissäsi ja pukeutumisessa. Totuushan on se, että osaamisesi ja persoonasi ratkaisee, eivät vaatteet! Onnea yritykseen..!
Minulla oli päällä siistit, uudet farkut, siistit korottomat ballerinatossut, kauluspaita ja päällä v-kauluksen neulepaita. Hiukset laitoin kiinni ja hiuspannalla harhahiukset kuriin. Kenkiin soveltuvassa laukussa oli todistukset. Haastatteli nainen. Pääsin.
- Lomaa odottaen
Mulla oli päällä pitsiset alusvaatteet ja bootsit. Ottivat heti osastolle, mutta niillä oli jotkut pitkät valkoiset takit ja kyniä etutaskussa ja joku nimilappu roikkui kaulassa? Olen vieläkin täällä töissä, mutta ihmettelen miksi olen edelleen yksin täällä huoneessa ja miksi tuosta luukusta tuodaan mulle työpäivänä lounas? koska pääsen siis kotiin tai kesälomalle? aika pitkiä työpäiviä tuntuu olevan jotenki? täällä on oudot pehmusteet seinissä ja vähä lattiassakin? Onko teillä muilla pyöreää työhuonetta ilman ikkunaa?
- Pitkä pesti
Lomaa odottaen kirjoitti:
Mulla oli päällä pitsiset alusvaatteet ja bootsit. Ottivat heti osastolle, mutta niillä oli jotkut pitkät valkoiset takit ja kyniä etutaskussa ja joku nimilappu roikkui kaulassa? Olen vieläkin täällä töissä, mutta ihmettelen miksi olen edelleen yksin täällä huoneessa ja miksi tuosta luukusta tuodaan mulle työpäivänä lounas? koska pääsen siis kotiin tai kesälomalle? aika pitkiä työpäiviä tuntuu olevan jotenki? täällä on oudot pehmusteet seinissä ja vähä lattiassakin? Onko teillä muilla pyöreää työhuonetta ilman ikkunaa?
Minutkin otettiin heti osastolle, ruoka tuodaan luukusta ja työhuoneeni on pyöreä, pehmustettu ja vailla ikkunoita. Olemmeko kenties saman työnantajan palveluksessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51139- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 44693
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646