Voi ei...

MOIMO123

Kohta saa taas mahakuralla mennä.... :( Onneks tottuu parin viikon kuluttua mutta kyllä se koulu ruoka on niin säilöntäaineista...

7

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lalalalalaalalalalalalal

      söin yläasteella 7luokan ekana päivän. oli niin pahaa että siitä lähtien kävin joko nakkikioskilla tai kotona syömäsä. että silleeen: . . . .

      • teitä kakaroita

        kouluruoka on pahaa juu. Meinaatteko, että vanhempanne teidät elättää koko teidän eliniän???? Vittu mitä kuvitelmia....


      • hdsglhfdhsöfhgsföghsjfö
        teitä kakaroita kirjoitti:

        kouluruoka on pahaa juu. Meinaatteko, että vanhempanne teidät elättää koko teidän eliniän???? Vittu mitä kuvitelmia....

        Totuus tulee lasten suusta.


      • yherqrt

        kusi lentää


      • kyllä teinit
        yherqrt kirjoitti:

        kusi lentää

        oppii kun ikää tulee. Kouluruoka on ilmaista, syökää sitä!


      • agfk.dgfad.fgealikafgf
        kyllä teinit kirjoitti:

        oppii kun ikää tulee. Kouluruoka on ilmaista, syökää sitä!

        Kaikki veronmaksajien maksama on ilmaista, vai?


    • Ironia

      "Se on ilmaista! Syökää, saatana ja olkaa hiljaa!"
      Itse söin yläasteen aikana säännöllisen epäsäännöllisesti kouluruokaa. Pisimmillään saattoi olla parin kuukauden aikajakso, jolloin en astunut jalallanikaan ruokalaan.
      Syy oli se, että en pidä liharuuista ja koulun kasvisvaihtoehto oli säälittävä. Se oli samaa mössöä, mutta ilman lihaa, korvattuna muutamalla kuivalla pavulla.
      Oli niin helppoa tekaista itselleen aamulla sämpylä tai mopoilla kauppaan 40 minuutin ruokavälkällä. Joo ei ollut ilmaista ei, mutta ruokalassa tuli aina vain sörkittyä haarukalla ja nielaistua väkisin pari haarukallista. Leipää ei enää tarjoilla, ja kokolihakin rupesi vaihtumaan yhä enemmän ja enemmän makkaroiksi.
      Puuropäivinä kävin tosin syömässä hyvällä ruokahalulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe