Voi ei...

MOIMO123

Kohta saa taas mahakuralla mennä.... :( Onneks tottuu parin viikon kuluttua mutta kyllä se koulu ruoka on niin säilöntäaineista...

7

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lalalalalaalalalalalalal

      söin yläasteella 7luokan ekana päivän. oli niin pahaa että siitä lähtien kävin joko nakkikioskilla tai kotona syömäsä. että silleeen: . . . .

      • teitä kakaroita

        kouluruoka on pahaa juu. Meinaatteko, että vanhempanne teidät elättää koko teidän eliniän???? Vittu mitä kuvitelmia....


      • hdsglhfdhsöfhgsföghsjfö
        teitä kakaroita kirjoitti:

        kouluruoka on pahaa juu. Meinaatteko, että vanhempanne teidät elättää koko teidän eliniän???? Vittu mitä kuvitelmia....

        Totuus tulee lasten suusta.


      • yherqrt

        kusi lentää


      • kyllä teinit
        yherqrt kirjoitti:

        kusi lentää

        oppii kun ikää tulee. Kouluruoka on ilmaista, syökää sitä!


      • agfk.dgfad.fgealikafgf
        kyllä teinit kirjoitti:

        oppii kun ikää tulee. Kouluruoka on ilmaista, syökää sitä!

        Kaikki veronmaksajien maksama on ilmaista, vai?


    • Ironia

      "Se on ilmaista! Syökää, saatana ja olkaa hiljaa!"
      Itse söin yläasteen aikana säännöllisen epäsäännöllisesti kouluruokaa. Pisimmillään saattoi olla parin kuukauden aikajakso, jolloin en astunut jalallanikaan ruokalaan.
      Syy oli se, että en pidä liharuuista ja koulun kasvisvaihtoehto oli säälittävä. Se oli samaa mössöä, mutta ilman lihaa, korvattuna muutamalla kuivalla pavulla.
      Oli niin helppoa tekaista itselleen aamulla sämpylä tai mopoilla kauppaan 40 minuutin ruokavälkällä. Joo ei ollut ilmaista ei, mutta ruokalassa tuli aina vain sörkittyä haarukalla ja nielaistua väkisin pari haarukallista. Leipää ei enää tarjoilla, ja kokolihakin rupesi vaihtumaan yhä enemmän ja enemmän makkaroiksi.
      Puuropäivinä kävin tosin syömässä hyvällä ruokahalulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1717
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      51
      792
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe