Voi ei...

MOIMO123

Kohta saa taas mahakuralla mennä.... :( Onneks tottuu parin viikon kuluttua mutta kyllä se koulu ruoka on niin säilöntäaineista...

7

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lalalalalaalalalalalalal

      söin yläasteella 7luokan ekana päivän. oli niin pahaa että siitä lähtien kävin joko nakkikioskilla tai kotona syömäsä. että silleeen: . . . .

      • teitä kakaroita

        kouluruoka on pahaa juu. Meinaatteko, että vanhempanne teidät elättää koko teidän eliniän???? Vittu mitä kuvitelmia....


      • hdsglhfdhsöfhgsföghsjfö
        teitä kakaroita kirjoitti:

        kouluruoka on pahaa juu. Meinaatteko, että vanhempanne teidät elättää koko teidän eliniän???? Vittu mitä kuvitelmia....

        Totuus tulee lasten suusta.


      • yherqrt

        kusi lentää


      • kyllä teinit
        yherqrt kirjoitti:

        kusi lentää

        oppii kun ikää tulee. Kouluruoka on ilmaista, syökää sitä!


      • agfk.dgfad.fgealikafgf
        kyllä teinit kirjoitti:

        oppii kun ikää tulee. Kouluruoka on ilmaista, syökää sitä!

        Kaikki veronmaksajien maksama on ilmaista, vai?


    • Ironia

      "Se on ilmaista! Syökää, saatana ja olkaa hiljaa!"
      Itse söin yläasteen aikana säännöllisen epäsäännöllisesti kouluruokaa. Pisimmillään saattoi olla parin kuukauden aikajakso, jolloin en astunut jalallanikaan ruokalaan.
      Syy oli se, että en pidä liharuuista ja koulun kasvisvaihtoehto oli säälittävä. Se oli samaa mössöä, mutta ilman lihaa, korvattuna muutamalla kuivalla pavulla.
      Oli niin helppoa tekaista itselleen aamulla sämpylä tai mopoilla kauppaan 40 minuutin ruokavälkällä. Joo ei ollut ilmaista ei, mutta ruokalassa tuli aina vain sörkittyä haarukalla ja nielaistua väkisin pari haarukallista. Leipää ei enää tarjoilla, ja kokolihakin rupesi vaihtumaan yhä enemmän ja enemmän makkaroiksi.
      Puuropäivinä kävin tosin syömässä hyvällä ruokahalulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2926
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      997
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe