Vauva nyt 11 viikkoa ja multa maito vähenemään päin. Ajattelin antaa illalla hieman Tuttelia ensimmäistä kertaa...miten paljon sitä pitää antaa? Ja annanko sitten vielä 'lohdutukseksi' tissiä samalla syöttökerralla? Ennen vaiko jälkeen Tuttelin syönnin?
Lisämaitoa
2
461
Vastaukset
- äiti itsekin
Oletko aivan varma, että maito on vähenemässä? Jos rinnat tuntuvat tyhjemmiltä, se on normaalia, ei kerro maidon määrästä. Jos vauva imee tiheämmin ja pitkään voi johtua ns. tiheän imun kaudesta, jolloin vauva kasvattaa rintojen tuottamaa maitomäärää ja valmistautuu kasvuspurttiin (sellainen on yleensä n. 3 kk iässä). Eli älä anna Tuttelia, jos aiot jatkaa imettämästä.
Todennäköisesti vauvasi saa ihan hyvin maitoa rinnoistasi, kun vaan imetät. Itse olen imettänyt nyt puoli vuotta ja noita jaksoja on tullut ja mennyt, kun vauva on imenyt "jatkuvasti". Vauva on kasvanut hienosti eikä ole lisäravintoa tarvinnut.- Imettääkö vaiko ei.
Jos todella tuntuu ettei vauva saa kylläkseen imettämällä ja itkee nälkäänsä niin tutteli on ihan hyvä lisä. Tärkein on minusta kuitenkin että lapsi saa mahansa täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991