Miten perustan bändin?

katina97

Eli mulla ei oo hajuakaan miten voisin perustaa bändin? Itse olen tosi hyvä laulamaan ja voittanut laulukilpailun mutta soittajat ja muut jutut ihan hukassa. Help!

9

1094

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Ei siinä muuta kun että etsii soittajat.

Onko sulla jotain kavereita tai tuttuja, joita voisi pyytää? Jos käyt jossain musiikkiopistossa, sielläkin voisi olla halukkaita. Jos et tunne ketään, laita ilmoitus tänne tai http://www.muusikoiden.net

• Aqüa

No esimerkiksi etsit kavereitasi, jotka osaavaat soittaa tai ovat halukkaita oppimaan. Jos he eivät osaa ostakaa joku opetus DVD. Sitten vaan soitin kauppaan ostamaan nuotteja ja soittimia.

• Idiot Fallout kitaristi

No... Mä ite laitoin tänne viesitä että perustan bändin ja haen jäseniä...no riippuu kans sun asuinalueestas... Mä asun ite keski-pohjanmaalla, ja se ei mikään asukasluvultaan kovin suuri paikka... Jos asut PK (Pää-kaupunki) alueella, niin sulla on hyvät mahdollisuudet löytää jäseniä. Ei kannata luovuttaa ihan heti, vaikkei jäseniä löytäiskään... Kannattaa sillävälin miettiä, millaista musiikkia meinaa tehdä...

• heiska00

No... Mä ite laitoin tänne viesitä että perustan bändin ja haen jäseniä...no riippuu kans sun asuinalueestas... Mä asun ite keski-pohjanmaalla, ja se ei mikään asukasluvultaan kovin suuri paikka... Jos asut PK (Pää-kaupunki) alueella, niin sulla on hyvät mahdollisuudet löytää jäseniä. Ei kannata luovuttaa ihan heti, vaikkei jäseniä löytäiskään... Kannattaa sillävälin miettiä, millaista musiikkia meinaa tehdä...
        - ookko saanut bändiin halukkaita?

• ..DDDDDDDD
        heiska00 kirjoitti:

- ookko saanut bändiin halukkaita?

no joo ei se nyt niin helppoa ole mä ja mun kaks kaveria ollaan perustettu bändinimeltä BOYS THE TIGER ja me ollaan tehty vasta 3 kappaletta eli me ollaan äänitetty kännykällä.meidän bändin soittimia on 2 akustistista kitaraa,sähkö piano/kitara.

• eräsketähaluaabändin

ollaan kans kamun kans kamun kans perustaas bändii, mut soittajat puuttuu:c
      tai sit toinen on tietty et me soitetaan kitaraa ja lauletaan:)

• eräskukahaluaabändin

ois kiva jos voisit laittaa youtubeen tai johonkin teidän tekemii biisei?

• Ongelma-tapaus

Mulkaan ei oo hajuukaan miten saisin bändin perustettua. Itse olen laulanut ukin 60 vuotis juhlissa yli sadalle henkilölle piano säestyksellä, ja silloin tajusin: Laulaminen on mun juttu, mutta en voi käydä konserteissa, tai muissa tilaisuuksissa, kun ei oo bändiä, kenen kanssa soittaa. :(

• Bändi löyty

Yks vaihtoehto on mennä bändikouluun, jos sellainen on paikkakunnalla tai lähisellaisella. Itsellä oli vähän toi sama ongelma, mut soitan kitaraa. Tai soitin vähän, nyt enemmän.
        Mulla oli bändi mutta sen jäsenet ei ollu kovinkaan tosissaan siitä ja bändi ei edistynyt oikein mihinkään kun kaikkien soittotaidotkin oli mitä oli.
        Nyt on bändi joka on kehittynyt aika vauhtia eteenpäin, siinä ihan mielettömänä apuna on meidän maikka. Ootan jo että taas kesän jälkeen jatkuisi.
        Et toi on yksi vaihtoehto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1460
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1161
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1079
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1047
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      942
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      819
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      807
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe