Eli mulla ei oo hajuakaan miten voisin perustaa bändin? Itse olen tosi hyvä laulamaan ja voittanut laulukilpailun mutta soittajat ja muut jutut ihan hukassa. Help!
Miten perustan bändin?
9
1084
Vastaukset
- ................
Ei siinä muuta kun että etsii soittajat.
Onko sulla jotain kavereita tai tuttuja, joita voisi pyytää? Jos käyt jossain musiikkiopistossa, sielläkin voisi olla halukkaita. Jos et tunne ketään, laita ilmoitus tänne tai http://www.muusikoiden.net - Aqüa
No esimerkiksi etsit kavereitasi, jotka osaavaat soittaa tai ovat halukkaita oppimaan. Jos he eivät osaa ostakaa joku opetus DVD. Sitten vaan soitin kauppaan ostamaan nuotteja ja soittimia.
- Idiot Fallout kitaristi
No... Mä ite laitoin tänne viesitä että perustan bändin ja haen jäseniä...no riippuu kans sun asuinalueestas... Mä asun ite keski-pohjanmaalla, ja se ei mikään asukasluvultaan kovin suuri paikka... Jos asut PK (Pää-kaupunki) alueella, niin sulla on hyvät mahdollisuudet löytää jäseniä. Ei kannata luovuttaa ihan heti, vaikkei jäseniä löytäiskään... Kannattaa sillävälin miettiä, millaista musiikkia meinaa tehdä...
- heiska00
No... Mä ite laitoin tänne viesitä että perustan bändin ja haen jäseniä...no riippuu kans sun asuinalueestas... Mä asun ite keski-pohjanmaalla, ja se ei mikään asukasluvultaan kovin suuri paikka... Jos asut PK (Pää-kaupunki) alueella, niin sulla on hyvät mahdollisuudet löytää jäseniä. Ei kannata luovuttaa ihan heti, vaikkei jäseniä löytäiskään... Kannattaa sillävälin miettiä, millaista musiikkia meinaa tehdä...
- ookko saanut bändiin halukkaita? - ..DDDDDDDD
heiska00 kirjoitti:
- ookko saanut bändiin halukkaita?no joo ei se nyt niin helppoa ole mä ja mun kaks kaveria ollaan perustettu bändinimeltä BOYS THE TIGER ja me ollaan tehty vasta 3 kappaletta eli me ollaan äänitetty kännykällä.meidän bändin soittimia on 2 akustistista kitaraa,sähkö piano/kitara.
- eräsketähaluaabändin
ollaan kans kamun kans kamun kans perustaas bändii, mut soittajat puuttuu:c
tai sit toinen on tietty et me soitetaan kitaraa ja lauletaan:) - eräskukahaluaabändin
ois kiva jos voisit laittaa youtubeen tai johonkin teidän tekemii biisei?
- Ongelma-tapaus
Mulkaan ei oo hajuukaan miten saisin bändin perustettua. Itse olen laulanut ukin 60 vuotis juhlissa yli sadalle henkilölle piano säestyksellä, ja silloin tajusin: Laulaminen on mun juttu, mutta en voi käydä konserteissa, tai muissa tilaisuuksissa, kun ei oo bändiä, kenen kanssa soittaa. :(
- Bändi löyty
Yks vaihtoehto on mennä bändikouluun, jos sellainen on paikkakunnalla tai lähisellaisella. Itsellä oli vähän toi sama ongelma, mut soitan kitaraa. Tai soitin vähän, nyt enemmän.
Mulla oli bändi mutta sen jäsenet ei ollu kovinkaan tosissaan siitä ja bändi ei edistynyt oikein mihinkään kun kaikkien soittotaidotkin oli mitä oli.
Nyt on bändi joka on kehittynyt aika vauhtia eteenpäin, siinä ihan mielettömänä apuna on meidän maikka. Ootan jo että taas kesän jälkeen jatkuisi.
Et toi on yksi vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917