Mitä/ minkälaisia luistimia suosittelet aloittelevalle naisluistelijalle? Hintaluokka pari sataa.
Millaiset luistimet aloittelijalle?
5
532
Vastaukset
- Tuija 27v
Meillä Buenos Airesissa nainen kysyy samaa seuraavanlaisesti: Minkälaiset
luistimet sopisivat minulle, kun en ole koskaan luistellut? Koska en ole koskaan
käynyt luistinkaupassa, minulla ei ole harmainta aavistustakaan, minkä hintaisia
ne ovat. Lisäksi kertoisitko, minkä hintaisia kannattaa katsoa, jos luistelisi
vaikka pari kertaa viikossa.
Danke schön jo etukäteen veri muts!- pee2pee
Kiitos ystävällisestä vastauksesta, Tuija.
- ja valitse jalan mukaan
Jalkasi kertoo. Käy rohkeasti sovittamassa ja kokeilemassa; kenkä jalkaan, nauhat ja remelit kiinni ja seisomaan. Kokeile liikkuuko kantapää kengässä(ei saa liikkua), puristaako mistään liikaa, napakka pitää olla, mutta ei tiukka.
Älä osta vaikka myyjä kuinka kehuu, miten hyvin luistimen malli ja väri sopii silmiisi jne jne. Käy naapuriliikkeessä, käy marketeissa, käy vaikka TOYS R US:ssa.
Huomaat kuninka erilaisia lestit ovat ja että myös sopuhintaanm löytyy hyviä luistimia. Jaa miksi: no koska jalkamme ovat erilaisia :-))
Tervetuloa mukaan kivan harrastuksen pariin!- selvitä tekniikka
Eli kun löydät jalkaasi sopivat luistimet, tarkasta, että ne ovat asialliset myös jatkossa: vaihdettavat, normaalit pyörät, yleisesti käytössä olevat peruslaakerit, jarrupaloja pitää olla saatavilla (kohtuuhintaan), ammattitaitoinen myyjä osaa oikeasti auttaa, valitettavasti osa haluaa sinut vain nopeasti kassalle.
- pee2pee
selvitä tekniikka kirjoitti:
Eli kun löydät jalkaasi sopivat luistimet, tarkasta, että ne ovat asialliset myös jatkossa: vaihdettavat, normaalit pyörät, yleisesti käytössä olevat peruslaakerit, jarrupaloja pitää olla saatavilla (kohtuuhintaan), ammattitaitoinen myyjä osaa oikeasti auttaa, valitettavasti osa haluaa sinut vain nopeasti kassalle.
asiallisista vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957