Pitäskö skeittilautaa huoltaa ja miten? ainakin dekki näyttää kuluvan herkästi kun harjottelee flippejä.pitäskö trukit öljytä?vai onko että antaa mennä niin kauan kun lauta kestää.
skeitin huolto
19
6852
Vastaukset
- skeittaaja
Huoltannu mun skeittii siten että oon ottannu laakerit pois renkais ja pyyhkinny ne puhtaaks jos ne näyttää melko likasilta.
En kyltiiä onko tosta mitään hyötyy :D Mut veikkaan et laakerit kestäis pydempää.- skeittihullu
ai ei siis tartte vaikka mitään suoja teippejä laittaa reuniin?
- skeittaaja
skeittihullu kirjoitti:
ai ei siis tartte vaikka mitään suoja teippejä laittaa reuniin?
Ei tarvii laittaa mitää suojateippejä reunoihin ,koska kyllä se skeitti kuluu muutenki aika paljon :)
- aa__???
ois kiva tietää miten ne laakerit voi puhistaa kun oon ettiny netistä ohjeita...
...eikä oo oikeen löytyny mitää simppelii tapaa siihen. : )- 2v skeitannu
kosteella, mut silleen tosi kuivaks puristetul rätil pyyhit ulkopinnat ja laitat jotain rasvaa (ite käytän aseöljyy) laakereihin, ängen renkaisiin ja lähen rullaamaan. pyörii hyvin, ei ruostu ja liika öljy poistuu aika nopeesti
- skeittaaja15
2v skeitannu kirjoitti:
kosteella, mut silleen tosi kuivaks puristetul rätil pyyhit ulkopinnat ja laitat jotain rasvaa (ite käytän aseöljyy) laakereihin, ängen renkaisiin ja lähen rullaamaan. pyörii hyvin, ei ruostu ja liika öljy poistuu aika nopeesti
miten saat laakerit pois?
- moro kaikki
En tiedä
- skedewarrior nicki2
laakerit pois , väännät trukin reunaa vasten rengasta jossa laakeri, tulee helposti.
- superlassi
No ite huollan yleensä pelkästään trukkeja ja laakereita. Esim: jos trukit pitävät natisevaa ääntä skeitatessa niin ne ns. trukkikumit kannattaa vahata ja laakereita taas putsaan siten, että otan niistä kilvet pois ja putsaan. Sen jälkeen laitan laakeriöljyä niihin ja kilvet takaisin kiinni. Toivottavasti ymmärsit tuosta tarpeeksi hyvin. =) P.s Kannattaa käydä kattomassa aika hyviä jätkiä noin nuoriksi: https://www.youtube.com/user/Turkusk8
- miukumauku2
millä vahalla sä vahaat ne? :D
- vilzu.02
Millä vahalla vahaat ne
- gbskate
Miten saa trukeista ton vitun natinan pois??
- skatekalle
Poista niistä se vittu
- Anonyymi
Ostin 2pv sit skeitin ja se pitää ihan järjetöntä natinaa vaikka oon psitäny öljyy??
Osaaks kukaa neuvoo mist se tulee?- Anonyymi
Sama ongelma...
- Anonyymi
Se johtuu niistä trukkikumeista kaikki laudat natisee ainakin uutena
- Anonyymi
anteeks mut osaako joku auttaa mua? mulla on uus skeittilauta mutta ku heilahdan puolelta toiselle niin se natisee. mistä se vois johtuu?
- Anonyymi
Hakekaa hyvät ihmiset Googlesta englanninkielisiä opetusvideoita, löytyy jokaiselle ongelmallenne simppeli korjaus
- Anonyymi
Se johtuu trukkikumeista kaikki laudat natisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354269Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481546Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2171384- 331215
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881078Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671031- 62984