skeitin huolto

skeittihullu

Pitäskö skeittilautaa huoltaa ja miten? ainakin dekki näyttää kuluvan herkästi kun harjottelee flippejä.pitäskö trukit öljytä?vai onko että antaa mennä niin kauan kun lauta kestää.

19

6322

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skeittaaja

      Huoltannu mun skeittii siten että oon ottannu laakerit pois renkais ja pyyhkinny ne puhtaaks jos ne näyttää melko likasilta.
      En kyltiiä onko tosta mitään hyötyy :D Mut veikkaan et laakerit kestäis pydempää.

      • skeittihullu

        ai ei siis tartte vaikka mitään suoja teippejä laittaa reuniin?


      • skeittaaja
        skeittihullu kirjoitti:

        ai ei siis tartte vaikka mitään suoja teippejä laittaa reuniin?

        Ei tarvii laittaa mitää suojateippejä reunoihin ,koska kyllä se skeitti kuluu muutenki aika paljon :)


    • aa__???

      ois kiva tietää miten ne laakerit voi puhistaa kun oon ettiny netistä ohjeita...

      ...eikä oo oikeen löytyny mitää simppelii tapaa siihen. : )

      • 2v skeitannu

        kosteella, mut silleen tosi kuivaks puristetul rätil pyyhit ulkopinnat ja laitat jotain rasvaa (ite käytän aseöljyy) laakereihin, ängen renkaisiin ja lähen rullaamaan. pyörii hyvin, ei ruostu ja liika öljy poistuu aika nopeesti


      • skeittaaja15
        2v skeitannu kirjoitti:

        kosteella, mut silleen tosi kuivaks puristetul rätil pyyhit ulkopinnat ja laitat jotain rasvaa (ite käytän aseöljyy) laakereihin, ängen renkaisiin ja lähen rullaamaan. pyörii hyvin, ei ruostu ja liika öljy poistuu aika nopeesti

        miten saat laakerit pois?


    • moro kaikki

      En tiedä

    • skedewarrior nicki2

      laakerit pois , väännät trukin reunaa vasten rengasta jossa laakeri, tulee helposti.

    • superlassi

      No ite huollan yleensä pelkästään trukkeja ja laakereita. Esim: jos trukit pitävät natisevaa ääntä skeitatessa niin ne ns. trukkikumit kannattaa vahata ja laakereita taas putsaan siten, että otan niistä kilvet pois ja putsaan. Sen jälkeen laitan laakeriöljyä niihin ja kilvet takaisin kiinni. Toivottavasti ymmärsit tuosta tarpeeksi hyvin. =) P.s Kannattaa käydä kattomassa aika hyviä jätkiä noin nuoriksi: https://www.youtube.com/user/Turkusk8

      • miukumauku2

        millä vahalla sä vahaat ne? :D


      • vilzu.02

        Millä vahalla vahaat ne


    • gbskate

      Miten saa trukeista ton vitun natinan pois??

      • skatekalle

        Poista niistä se vittu


    • Anonyymi

      Ostin 2pv sit skeitin ja se pitää ihan järjetöntä natinaa vaikka oon psitäny öljyy??
      Osaaks kukaa neuvoo mist se tulee?

      • Anonyymi

        Sama ongelma...


      • Anonyymi

        Se johtuu niistä trukkikumeista kaikki laudat natisee ainakin uutena


    • Anonyymi

      anteeks mut osaako joku auttaa mua? mulla on uus skeittilauta mutta ku heilahdan puolelta toiselle niin se natisee. mistä se vois johtuu?

      • Anonyymi

        Hakekaa hyvät ihmiset Googlesta englanninkielisiä opetusvideoita, löytyy jokaiselle ongelmallenne simppeli korjaus


      • Anonyymi

        Se johtuu trukkikumeista kaikki laudat natisee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe