Siis lapaa saa käyristää 3,0 cm. Mistä se mitataan? Mitataanko se lavan reunoista (korkein kohta)?
Sääntökysymys: Lavan käyristys
16
6434
Vastaukset
- HIFK
Laitetaan lapa vaakasuoraan lattiaa kohden ja mitataan korkein kohta reunoista.
- se ole
niin että varren alaosassa oleva aloitusmerkki pitää olla pöydän reunan tasalla ja mittaus otetaan lavan reunasta alapuolelta!!! Ja asia nimittäin on näin!!!
- Kyllästynyt
se ole kirjoitti:
niin että varren alaosassa oleva aloitusmerkki pitää olla pöydän reunan tasalla ja mittaus otetaan lavan reunasta alapuolelta!!! Ja asia nimittäin on näin!!!
Lopettakaa jo toi lavan käyristys kysely.Jos ootte noin pässejä että pitää jatkuvasti kysellä niin vaihtakaa lajia
- jepjep
se ole kirjoitti:
Tämä on ainoa oikea vaihtoehto!!
Menkää pässit lukemaan säätökirjaa vaikkapa salibandy.net:stä - Tietäjä
se ole kirjoitti:
Aika pässejä ootte, mitataan lavan korkeimmasta kohdasta, kun lapa on pöydällä aloitumerkistä lähtien; EI lavan reunasta! (Jos esim. on kuppia, niin korkein kohta on keskellä lapaa, eikä reunassa)
- O.S
Tietäjä kirjoitti:
Aika pässejä ootte, mitataan lavan korkeimmasta kohdasta, kun lapa on pöydällä aloitumerkistä lähtien; EI lavan reunasta! (Jos esim. on kuppia, niin korkein kohta on keskellä lapaa, eikä reunassa)
Niin ei ne ilmaveivit tee oikeesti teistä ainakaan hirveen paljon entistä parempia, joten voitte munkin mielestä unohtaa noi kyssärit. Mäkin ennen kysyin aika monesti niistä asioista, mutta nyt oon viisastunut, ja tiedän että pelitaito on siitä kiinni, et pitää osata katsoa pelisilmällä hyvin, pitää osata suojata palloa ja yms, muttei se tee oikeestaan teistä paljon parempia, jos osaatte veivat. Menkää himaanne mielummin häsläämään ku kentälle veivailemaan!!!
- WHAHAHHA
O.S kirjoitti:
Niin ei ne ilmaveivit tee oikeesti teistä ainakaan hirveen paljon entistä parempia, joten voitte munkin mielestä unohtaa noi kyssärit. Mäkin ennen kysyin aika monesti niistä asioista, mutta nyt oon viisastunut, ja tiedän että pelitaito on siitä kiinni, et pitää osata katsoa pelisilmällä hyvin, pitää osata suojata palloa ja yms, muttei se tee oikeestaan teistä paljon parempia, jos osaatte veivat. Menkää himaanne mielummin häsläämään ku kentälle veivailemaan!!!
Menkää kaikki koneen kirjotus kouluun iha hirveesti virheitä on teiä kirjotuksissa varmaan 5 vuotiaita ootte paitsi jotkut........!!!!!! Ja ei sitä kuppia tarvita pelissä jos ootte hyviä ette te kesken pelin rupee yksin nurkassa veivaamaan......!!!!!!! (VAIKKA SE VEIVAAMINEN ON KIVAA NII ETTE TE SITÄ EES PALJON PELISSÄ TARVII)
- kfkff
Kyllästynyt kirjoitti:
Lopettakaa jo toi lavan käyristys kysely.Jos ootte noin pässejä että pitää jatkuvasti kysellä niin vaihtakaa lajia
Salibandy on varsin hyvä harrastus jos ei ole hyvä ajattelemaan.
- Koulutettu Juomari
Lavan käyryys mitataan niin että koko maila laitetaan tasaiselle alusta ja sitten otetaan mitta käteen ja katsotaan onko jokin lavan kohta yli 3 cm korkeudella.
- J-O
...hitossa sitä lapaa pitää käyristää edes lähelle sitä kolmea senttiä? Pienelläkin käyristyksellä pääsee pitkälle, ja ne ilmaveivit kannattaa unohtaa...ei mun mielestä kuulu tähän lajiin.
- maestro
jos ei ne ilmaveivit tähän lajiin kuulu nii mihinkäs sitten??
Jääkiekkoonko?? - Pexi-
maestro kirjoitti:
jos ei ne ilmaveivit tähän lajiin kuulu nii mihinkäs sitten??
Jääkiekkoonko??olen muuten nähnyt Yhdysvaltojen college-liigassa ilmaveivi maalin
- kyllä
Pexi- kirjoitti:
olen muuten nähnyt Yhdysvaltojen college-liigassa ilmaveivi maalin
Puhut varmankin tuosta jääkiekosta? Se minnesotan ottelu, missä äijä nostaa kiekon lavan päälle ja heittää maalin takaa sen maaliin.
- FÄT PIPE
Pexi- kirjoitti:
olen muuten nähnyt Yhdysvaltojen college-liigassa ilmaveivi maalin
No ootpa kova ku oot nähny ilma veivi maalin mä oon nähny varmaa sata veivi maalii!!!!:D
- erkki6999
FÄT PIPE kirjoitti:
No ootpa kova ku oot nähny ilma veivi maalin mä oon nähny varmaa sata veivi maalii!!!!:D
Salibandys ei tost ilmaveivist oo paljoo hyötyy ku ei paljoo aikaa alkaa veivamaa sitä sitku vähä tonäsee ni pallo karkaa heti...
- Kelmutin
erkki6999 kirjoitti:
Salibandys ei tost ilmaveivist oo paljoo hyötyy ku ei paljoo aikaa alkaa veivamaa sitä sitku vähä tonäsee ni pallo karkaa heti...
Vittu täälä on kaikki maailman kersat kirjoottelees!
Menkää vittu muualle valittamaan, jos ei oo muuta tekemistä!
Ja te kaks homoo ootte muutenki 5vuotta myöhäs valituksillanne !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227