Siis tuoko on sallittua herkku?
Vastaukset 8
- sallittua periaatteessa
Jos sinulle ei tule himoa syödä maapähkinävoita kohtuuttomasti, ravintosisältö on ok (oletan että puhut oikeasta tuotteesta eli ei ollenkaan sokeria, korkeintaan vähän suolaa, muu pelkkää pähkinää). Monella painon kanssa taistelijalla vaan ikäviä kokemuksia sinänsä terveellisten mutta turhan hyvämakuisten ruokien pidosta kotona. Kokeile. Huomaat pysyykö purkki kaapissa vain hetken vai oletko napsinut sen liian nopeasti.
- tuuve
Mistä kaupasta tai minkä merkistä on se oika maapähkinävoi?
- Kaisa__
tuuve kirjoitti:
Mistä kaupasta tai minkä merkistä on se oika maapähkinävoi?
Lidlistä ainakin löytyy oikeaa maapähkinävoita, ei mitään sokeri-kaakao-karkkia.
- Itse...
Kaisa__ kirjoitti:
Lidlistä ainakin löytyy oikeaa maapähkinävoita, ei mitään sokeri-kaakao-karkkia.
Suolapähkinöitä hienonnettuna 3 desiä, voita desi ja loraus öljyä sekoitetaan huoneenlämpöisenä tahnaksi ja jäähdytetään. VHHlla voi syödä vapaasti ei lihota, kunhan jättää leivän alta pois!
- tuuve
Itse... kirjoitti:
Suolapähkinöitä hienonnettuna 3 desiä, voita desi ja loraus öljyä sekoitetaan huoneenlämpöisenä tahnaksi ja jäähdytetään. VHHlla voi syödä vapaasti ei lihota, kunhan jättää leivän alta pois!
Minä ainakin kokeilen itse tehdä.
- oljy
Itse... kirjoitti:
vaihtasin voin oljyyn. en oo koskaan kuullu etta joku sekottais pahkinat voihin... voihan sekin toki olla hyvaa, mutta taidan itse pysya perinteisessa versiossa (pahkinat, oljy,suola). samaa tahnaa voi tehda ihan mista vaan pahkinoista, cashew pahkinoista tulee todella hyvaa.
- Kokki...
oljy kirjoitti:
vaihtasin voin oljyyn. en oo koskaan kuullu etta joku sekottais pahkinat voihin... voihan sekin toki olla hyvaa, mutta taidan itse pysya perinteisessa versiossa (pahkinat, oljy,suola). samaa tahnaa voi tehda ihan mista vaan pahkinoista, cashew pahkinoista tulee todella hyvaa.
Juu versioita on monia, mutta voilla saa kiinteyttä ja öljyllä notkeutta. pelkästään jompaa kumpaa, niin olomuoto on kelvoton voiteluun. Karpatessa kun leipää ei hirmusti käytetä niin leipäjuuston kanssa on hyvää ja voihan sitä sipaista vaikka 10% magree siivun päälekin. Tosin riisikakussakaan ei hiilareita hirmusti oo. Suolapähhkinöitä ja voita kun käyttää niin epäterveellistä suolaa ei tarvitse lisätä.
- Crazy mario
Urtekramin Smooth peanut butter Sisältää luomumaapähkinää 99,5% ja himalajansuolaa. Ei sisällä muita aineksia. (Paitsi saattaa sisältää jäämiä seesaminsiemenistä. joissain maapähkinä voissa voi olla selluloosaa pilaantumisen estämiseksi ja Ellen erehdy etiketistä tässä purkissa on maapähkinävoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80658- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44444
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427