Tänään Venäjää kaatamaan porukalla! Uutta ilmettä ja pituutta
kentälle! Niin eiköhän se siitä!
Menneet on menneitä
4
552
Vastaukset
- reppanavitutus
Suomenlla ei ole mitään saumaa venäjää vastaan 3-0 pataa ja ITALY 10 bye bye haetaan vauhtia taas pm kisoista siellä pärjätään ehkä, jos Oivanen lopettaa tai opettelee syöttämään!
- reppanavitutus
Tietoo löytyy, Suomi oli täysi paska koko turnauksen! Alkaa buumi hiipumaan...
- että me kaikki
reppanavitutus kirjoitti:
Tietoo löytyy, Suomi oli täysi paska koko turnauksen! Alkaa buumi hiipumaan...
saatamme huomata sun olevan täysi selkärangaton etana tällaisten viestien jälkeen. Tee meille kaikille palvelus ja muuta vaikka Ruotsiin! Olen varma että sikäläinen lentismaajoukkue arvostaa sun täysin vähä-älyisiä kommenttejasi Suomen huippuluokan maajoukkueesta. Kyllä tällaisena hetkenä hävettää huomata, että maanmiehenä voi olla tällaisia saastassa piehtaroivia sittiäisiä. Vinkuu vinkuu vinkuu... olen aina tiennyt, että Suomi on täynnä huonoja häviäjiä, mutta pidääkö teidän olla vielä niin pahuksen tyhmiäkin.
täysin paska... alkaa buumi hiipumaan... hah-hah-hahaaa, voi että voi olla typerää juttua. Nyt ymmärrän, miksi olit koulukiusattu. Oikeutetusti. - voijeesussua
että me kaikki kirjoitti:
saatamme huomata sun olevan täysi selkärangaton etana tällaisten viestien jälkeen. Tee meille kaikille palvelus ja muuta vaikka Ruotsiin! Olen varma että sikäläinen lentismaajoukkue arvostaa sun täysin vähä-älyisiä kommenttejasi Suomen huippuluokan maajoukkueesta. Kyllä tällaisena hetkenä hävettää huomata, että maanmiehenä voi olla tällaisia saastassa piehtaroivia sittiäisiä. Vinkuu vinkuu vinkuu... olen aina tiennyt, että Suomi on täynnä huonoja häviäjiä, mutta pidääkö teidän olla vielä niin pahuksen tyhmiäkin.
täysin paska... alkaa buumi hiipumaan... hah-hah-hahaaa, voi että voi olla typerää juttua. Nyt ymmärrän, miksi olit koulukiusattu. Oikeutetusti.Ketä kiinostaa joku lentopallo sama kun pesis pelataan jossakin maaseutupitäjissä! Näkee jo keskustelun osallistuja määristä, et ei kiinosta. SUOMI OLI KARSINNOISSA TÄYSIN PASKA JA PULINAT POIS! Turha sun on yhtään itkeä, sitä saa mitä tilaa! Beruto lupasi urheiluruudussa taannoin että varmasti mennään italiaan ja unelma on italia vs suomi ottelu. ei tullut peliä ei. Mut pm-kisoissa pärjätään se on varma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456