HALUAN ! ! !

Ongelman jota on mahdoton ratkaista (tylsää ja pitää olla hankalia juttuja mietittävänä).

Pitää sitten olla jokin oikeasti vaikea juttu.

117

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ob.Server

      mahdoton, pikkasen hankala vain:

      Onko pyykkipoika oikeasti poika?

      • Se on oikeasti tyttö jolla ei ole hametta (häveliäisyyssyistä ja pikkulasten hämäämiseksi sitä kutsutaan pojaksi).


    • zisel
      • Sellaisen Galaktiselle Sankarille sopivan jolla on oikeasti merkitystä (lisäksi noihin on jo olemassa ratkaisut).


    • tässä olis pari ikuisuuskysymystä joihin voisin haluta vastauksia :)

      Mihin kynttilän steariini katoaa kynttilän palatessa?
      Miksi haukotus tarttuu ja miten se on mahdollista koska se tarttuu jopa puhelimen tai tv:n välityksellä..?
      Parittomien sukkien mysteeri pesukoneessa on edelleen kysymysmerkki. Mihin ne parit katoaa ikiajoiksi?

      Kiitos :D

      • zisel

        vastaus tähän:

        "Miksi haukotus tarttuu ja miten se on mahdollista koska se tarttuu jopa puhelimen tai tv:n välityksellä..?"

        Sattu olee tv päällä just tänään ja siinä sanottiin että mitä empaattisempi ja herkempi ihminen, sitä helpommin haukotus tarttuu.... Eli karsiakseen psykopaatit kannattaa sitten vissiin eka treffeillä haukotella kauheesti ja kattoo tarttuuko....


        (ps. sori kun sekaannuin mutta oon miettinyt ite ihan samaa haukottelu-juttua ja just tänään siihen tuli vastaus)


      • Kynttilän steariini muuttuu hiilidioksidiksi ja noeksi (sekä jossain määrin muiksi osittain palaneiksi tuotteiksi).
        Hiilidioksidi menee ulos ja sen noen löytää siivotessa enimmäkseen katosta.

        Haukotuksen tarttuminen perustuu peilisoluihin
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Peilisolu

        Parittomat sukat ovat hukka nimisessä paikassa ja siksi on syytä nimetä asuntoon yksi pahvilaatikko hukaksi (jos se puuttuu, niin ne sukat ovat jonkun muun hukassa).


      • zisel kirjoitti:

        vastaus tähän:

        "Miksi haukotus tarttuu ja miten se on mahdollista koska se tarttuu jopa puhelimen tai tv:n välityksellä..?"

        Sattu olee tv päällä just tänään ja siinä sanottiin että mitä empaattisempi ja herkempi ihminen, sitä helpommin haukotus tarttuu.... Eli karsiakseen psykopaatit kannattaa sitten vissiin eka treffeillä haukotella kauheesti ja kattoo tarttuuko....


        (ps. sori kun sekaannuin mutta oon miettinyt ite ihan samaa haukottelu-juttua ja just tänään siihen tuli vastaus)

        että mä olen koko aika monttu auki mihin tahansa menenkin :D


      • muuten..
        zisel kirjoitti:

        vastaus tähän:

        "Miksi haukotus tarttuu ja miten se on mahdollista koska se tarttuu jopa puhelimen tai tv:n välityksellä..?"

        Sattu olee tv päällä just tänään ja siinä sanottiin että mitä empaattisempi ja herkempi ihminen, sitä helpommin haukotus tarttuu.... Eli karsiakseen psykopaatit kannattaa sitten vissiin eka treffeillä haukotella kauheesti ja kattoo tarttuuko....


        (ps. sori kun sekaannuin mutta oon miettinyt ite ihan samaa haukottelu-juttua ja just tänään siihen tuli vastaus)

        Loistava idea tuo haukottelu. Toimiikohan se.


      • muuten.. kirjoitti:

        Loistava idea tuo haukottelu. Toimiikohan se.

        Oikeasti mielenkiintoinen ajatus.


      • steariini,
        buddy-love kirjoitti:

        Kynttilän steariini muuttuu hiilidioksidiksi ja noeksi (sekä jossain määrin muiksi osittain palaneiksi tuotteiksi).
        Hiilidioksidi menee ulos ja sen noen löytää siivotessa enimmäkseen katosta.

        Haukotuksen tarttuminen perustuu peilisoluihin
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Peilisolu

        Parittomat sukat ovat hukka nimisessä paikassa ja siksi on syytä nimetä asuntoon yksi pahvilaatikko hukaksi (jos se puuttuu, niin ne sukat ovat jonkun muun hukassa).

        Eikös se steariini valu kynttilää pitkin alas?


      • buddy-love kirjoitti:

        Kynttilän steariini muuttuu hiilidioksidiksi ja noeksi (sekä jossain määrin muiksi osittain palaneiksi tuotteiksi).
        Hiilidioksidi menee ulos ja sen noen löytää siivotessa enimmäkseen katosta.

        Haukotuksen tarttuminen perustuu peilisoluihin
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Peilisolu

        Parittomat sukat ovat hukka nimisessä paikassa ja siksi on syytä nimetä asuntoon yksi pahvilaatikko hukaksi (jos se puuttuu, niin ne sukat ovat jonkun muun hukassa).

        mutta tuohon viimeiseen en ole tyytyväinen. Mä olen kuullut teorian, jonka mukaan pesukoneen lingotessa sinne sisälle muodostuu musta aukko joka sinkoaa sattumanvaraisesti pieniä vaatekappaleita avaruuteen, mm. sukkia. :)


      • steariini, kirjoitti:

        Eikös se steariini valu kynttilää pitkin alas?

        niin ei käy. Halvat kynttilät vaan valuu mutta kyllä esim. tuikuista se steariini vaan katoaa mystisesti :P


      • alruna kirjoitti:

        mutta tuohon viimeiseen en ole tyytyväinen. Mä olen kuullut teorian, jonka mukaan pesukoneen lingotessa sinne sisälle muodostuu musta aukko joka sinkoaa sattumanvaraisesti pieniä vaatekappaleita avaruuteen, mm. sukkia. :)

        Mutta oikeasti kyseessä onkin ns. madonreikä ja se toinen pää on siellä hukka nimisessä paikassa. Usein madonreiän läpäisyyn liittyy vielä fysikaalisia ilmiötä, jotka esim. värjäävät tennissukan vaaleanpunaiseksi.


    • minäminääää

      Haluan sun paneutuvan seksilakon lopettamiseen :D

      • Olenhan saavuttanut alalla täydellisyyttä hipovan nirvanoitumisen.


      • minäminääää
        buddy-love kirjoitti:

        Olenhan saavuttanut alalla täydellisyyttä hipovan nirvanoitumisen.

        Nivelet paukkuvat, mitä ravinteita tulisi ottaa?



    • aivopähkinä

      Mistä olemassa olo syntyi? Miten ajattelet loputonta avaruutta? Miten ratkaiset talousongelmat kunnissa niin että tärkeimmät asiat tulee ensimmäisenä?

      Miten ratkaiset ihmisten hammasongelmat eli reikiintymisen, mikä olisi hyvä pinnoite hampaille ja turvallinen? Miten kehittäisit turvallisempia autoja?

      ;) Ehkä nämä olivat tylsiä, keksitään jotain muuta.

      • Vaativat hiukan pohtimista.


      • buddy-love kirjoitti:

        Vaativat hiukan pohtimista.

        Helpommat ensin:

        Hampaiden reikiintyminen estyy kun kehitetään reikiinnyttäjäbakteerien kanssa tehokkaasti kilpaileva bakteeri ja tämä torjuu riittävässä määrin näitä haitallisia bakteereita (oletettavasti 90% vähennys riittää useimmilla - riippuu syljen määrästä ja sen korjaavien mineraalien pitoisuudesta).

        On myös tehty tutkimusta tietyillä kemikaaleilla jotka saostuvat hampaan pintaan (se on siis pursuteltava liuos), mutta sen maku on kuulemma aika hirveä.

        Autojen turvallisuus lähenee täydellisyyttä kun autot saadaan itseohjautuviksi ja käsin ajaminen kielletään (ensimmäinen normaaliliikenteessä itsenäisesti lliikkuva ajoneuvo on jo ajanut usassa rannikolta rannikolle).


      • buddy-love kirjoitti:

        Helpommat ensin:

        Hampaiden reikiintyminen estyy kun kehitetään reikiinnyttäjäbakteerien kanssa tehokkaasti kilpaileva bakteeri ja tämä torjuu riittävässä määrin näitä haitallisia bakteereita (oletettavasti 90% vähennys riittää useimmilla - riippuu syljen määrästä ja sen korjaavien mineraalien pitoisuudesta).

        On myös tehty tutkimusta tietyillä kemikaaleilla jotka saostuvat hampaan pintaan (se on siis pursuteltava liuos), mutta sen maku on kuulemma aika hirveä.

        Autojen turvallisuus lähenee täydellisyyttä kun autot saadaan itseohjautuviksi ja käsin ajaminen kielletään (ensimmäinen normaaliliikenteessä itsenäisesti lliikkuva ajoneuvo on jo ajanut usassa rannikolta rannikolle).

        Ei se ole loputon, vaan ainoastaan näyttää siltä (kaikki on kaareutuvaa ja tarkastellessa seuraavasta ulottuvuudesta sen näkee äärellisenä).


      • noin.
        buddy-love kirjoitti:

        Ei se ole loputon, vaan ainoastaan näyttää siltä (kaikki on kaareutuvaa ja tarkastellessa seuraavasta ulottuvuudesta sen näkee äärellisenä).

        Mitäs sen "rajan" takana on? Tyhjyyskin on jotain olemassa olevaa eli tila.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei se ole loputon, vaan ainoastaan näyttää siltä (kaikki on kaareutuvaa ja tarkastellessa seuraavasta ulottuvuudesta sen näkee äärellisenä).

        Paikallisdemokratian keinoin (äänestyksillä) määritetään se millainen arvo kullakin on jollekin asialle ja mikä sen merkitys on koko yhteisölle. Kun asioiden merkittävyys on selvitetty, listataan nämä näkyville ja samaan listaan lisätään ne haitat joita seuraa siitä ettei jotakin asiaa hoideta (siis ne harvojen tarvitsemat elintärkeät jutut). Nyt sitten äänestetään siitä missä järjestyksessä asioita hoidetaan (kukin voi päättää itse kaikista ja enemmistöratkaisu muodostuu tilastollisin keinoin).

        Äänestyksen jälkeen äänestetään vielä siitä pitääkö äänestää koko juttu uusiksi. Kun on saatu riittävä yksimielisyys aikaan, toimitaan näin (on myös äänestettävä siitä riittääkö tässä enemmistöpäätöksen prosentit, vai tarvitaanko 2/3 enemmistö tms.)

        Lisäksi on haastettava valtio oikeuteen siitä että se asettaa kunnille velvoitteita ilman että se tarjoaa niihin tarvittavia resursseja.


      • no niin
        buddy-love kirjoitti:

        Helpommat ensin:

        Hampaiden reikiintyminen estyy kun kehitetään reikiinnyttäjäbakteerien kanssa tehokkaasti kilpaileva bakteeri ja tämä torjuu riittävässä määrin näitä haitallisia bakteereita (oletettavasti 90% vähennys riittää useimmilla - riippuu syljen määrästä ja sen korjaavien mineraalien pitoisuudesta).

        On myös tehty tutkimusta tietyillä kemikaaleilla jotka saostuvat hampaan pintaan (se on siis pursuteltava liuos), mutta sen maku on kuulemma aika hirveä.

        Autojen turvallisuus lähenee täydellisyyttä kun autot saadaan itseohjautuviksi ja käsin ajaminen kielletään (ensimmäinen normaaliliikenteessä itsenäisesti lliikkuva ajoneuvo on jo ajanut usassa rannikolta rannikolle).

        Mikä ettei bakteeri, se voisi toimia. Entä kävisikö toisena jokin pinnoite joka kovettuu hampaan pintaan ja turvallinen.. mitä ainetta sellainen voisi olla.

        Itseohjautuva, mielenkiintoista, hyvä idea - mutta onko tekniikka pettämätön ettei ohjaa rotkoon? :) Voisiko nopeusrajoituksia laskea tai erisuuntaisia teitä erottaa? Voisiko autosuunnittelussa jousittaa autoja tms. pehmustetta.


      • ahaa..
        buddy-love kirjoitti:

        Paikallisdemokratian keinoin (äänestyksillä) määritetään se millainen arvo kullakin on jollekin asialle ja mikä sen merkitys on koko yhteisölle. Kun asioiden merkittävyys on selvitetty, listataan nämä näkyville ja samaan listaan lisätään ne haitat joita seuraa siitä ettei jotakin asiaa hoideta (siis ne harvojen tarvitsemat elintärkeät jutut). Nyt sitten äänestetään siitä missä järjestyksessä asioita hoidetaan (kukin voi päättää itse kaikista ja enemmistöratkaisu muodostuu tilastollisin keinoin).

        Äänestyksen jälkeen äänestetään vielä siitä pitääkö äänestää koko juttu uusiksi. Kun on saatu riittävä yksimielisyys aikaan, toimitaan näin (on myös äänestettävä siitä riittääkö tässä enemmistöpäätöksen prosentit, vai tarvitaanko 2/3 enemmistö tms.)

        Lisäksi on haastettava valtio oikeuteen siitä että se asettaa kunnille velvoitteita ilman että se tarjoaa niihin tarvittavia resursseja.

        En tiedä, mutta ei äänestys mittaa ihmisarvoa..


      • noin. kirjoitti:

        Mitäs sen "rajan" takana on? Tyhjyyskin on jotain olemassa olevaa eli tila.

        Sitä ei ole olemassa, sillä ei ole edes sitä missä tyhjyys voisi olla.

        Ajatusapu: on pallo jolla on pinta (kaksiulotteisessa järjestelmässä siis loppumaton taso). Ei ole olemassa tuon pallopinnan ulkopuolista kaksiulotteista ja siihen liittyvää pintaa (tai sitten pitäisi olla myös toinen pallo, mutta silloin se olisi erillinen 2 ulotteinen maailma).


      • ahaa.. kirjoitti:

        En tiedä, mutta ei äänestys mittaa ihmisarvoa..

        Toimitaan demokraattisessa järjestelmässä, niin silloin äänestys määrää sen miten toimitaan. Muutkin systeemit ovat mahdollisia, mutta se vaatii aika mittavan operaation, sillä valtio ei pidä vallankumouksista.


      • no niin
        buddy-love kirjoitti:

        Sitä ei ole olemassa, sillä ei ole edes sitä missä tyhjyys voisi olla.

        Ajatusapu: on pallo jolla on pinta (kaksiulotteisessa järjestelmässä siis loppumaton taso). Ei ole olemassa tuon pallopinnan ulkopuolista kaksiulotteista ja siihen liittyvää pintaa (tai sitten pitäisi olla myös toinen pallo, mutta silloin se olisi erillinen 2 ulotteinen maailma).

        "Sitä ei ole olemassa, sillä ei ole edes sitä missä tyhjyys voisi olla."

        Mitä on olemattomuus? Onhan tyhjäkin tavallaan tyhjää mutta on olemassa. Koska avaruus on olemassa täälläkin, miksi se ei jatkuisi. Ei avaruus tarvitse pintaa ollakseen olemassa. Olet liikaa lukenut tiedemiesten teorioita ja uskot niihin kympillä.

        Jossain se pallokin sijaitsee.


      • kauluspaitaasi lisää
        buddy-love kirjoitti:

        Toimitaan demokraattisessa järjestelmässä, niin silloin äänestys määrää sen miten toimitaan. Muutkin systeemit ovat mahdollisia, mutta se vaatii aika mittavan operaation, sillä valtio ei pidä vallankumouksista.

        Entä moraali ja etiikka. Hyvyys?

        Ei kukaan ole puhunut kumouksista sanaakaan.


      • no niin kirjoitti:

        "Sitä ei ole olemassa, sillä ei ole edes sitä missä tyhjyys voisi olla."

        Mitä on olemattomuus? Onhan tyhjäkin tavallaan tyhjää mutta on olemassa. Koska avaruus on olemassa täälläkin, miksi se ei jatkuisi. Ei avaruus tarvitse pintaa ollakseen olemassa. Olet liikaa lukenut tiedemiesten teorioita ja uskot niihin kympillä.

        Jossain se pallokin sijaitsee.

        Omia teorioita.

        Avaruus ei voi jatkua, sillä se kaareutuu itsensä ympärille (ihan sama tilanne kuin sillä pallon 2 ulotteisella pinnalla).

        Tietysti se pallo on jossakin, mutta koska se on rajattu systeemi, niin se ei kosketa mihinkään ja on siksi kolmiulotteisesti täysi erillinen. Seuraavasta ulottuvuudesta tarkastellessa taas ongelmaksi tulee se miksi määrittelemme sen tilan joka sijaitsee vain neljännessä ulottuvuudessa ja jolle meillä ei ole tavallaan käsitettä (sama asia kuin 2 ulotteisessa asuvilla ei ole käsitettä korkeudelle).


      • kauluspaitaasi lisää kirjoitti:

        Entä moraali ja etiikka. Hyvyys?

        Ei kukaan ole puhunut kumouksista sanaakaan.

        Demokratiaan kuuluu myös se että enemmistö voi päättää vähemmistön eliminoimisesta (joissakin demkratioissa on myös käynyt niin).

        Silti huonotkin päätökset on siedettävä mikäli on tarkoitus noudattaa demokratiaa.

        Ainut toivo moraalin ja etiikan noudattamiseen on se että ko. yhteisö on kyennyt kasvattamaan enemmistöstään moraalisen ja eettisen.

        Nytkään meillä ei toimita kummankaan periaatteen mukaan läheskään täydellisesti, sillä kansalaisemme eivät ole vielä tarpeeksi sivistyneitä.


      • ,,,
        buddy-love kirjoitti:

        Omia teorioita.

        Avaruus ei voi jatkua, sillä se kaareutuu itsensä ympärille (ihan sama tilanne kuin sillä pallon 2 ulotteisella pinnalla).

        Tietysti se pallo on jossakin, mutta koska se on rajattu systeemi, niin se ei kosketa mihinkään ja on siksi kolmiulotteisesti täysi erillinen. Seuraavasta ulottuvuudesta tarkastellessa taas ongelmaksi tulee se miksi määrittelemme sen tilan joka sijaitsee vain neljännessä ulottuvuudessa ja jolle meillä ei ole tavallaan käsitettä (sama asia kuin 2 ulotteisessa asuvilla ei ole käsitettä korkeudelle).

        Missä Tilassa se kaareutuu itsensä ympärille? Jossainhan sillä pitää olla tilaa kaareutua? Tarkoitit että tyhjän takana on muu ulottuvuus?

        Eli muitakin ulottuvuuksia? No silloinhan avaruus tai kaikkeutta on jossain tilassa.


      • kestää ja kestää
        buddy-love kirjoitti:

        Demokratiaan kuuluu myös se että enemmistö voi päättää vähemmistön eliminoimisesta (joissakin demkratioissa on myös käynyt niin).

        Silti huonotkin päätökset on siedettävä mikäli on tarkoitus noudattaa demokratiaa.

        Ainut toivo moraalin ja etiikan noudattamiseen on se että ko. yhteisö on kyennyt kasvattamaan enemmistöstään moraalisen ja eettisen.

        Nytkään meillä ei toimita kummankaan periaatteen mukaan läheskään täydellisesti, sillä kansalaisemme eivät ole vielä tarpeeksi sivistyneitä.

        Sivistystä odotellessa.


      • no niin kirjoitti:

        Mikä ettei bakteeri, se voisi toimia. Entä kävisikö toisena jokin pinnoite joka kovettuu hampaan pintaan ja turvallinen.. mitä ainetta sellainen voisi olla.

        Itseohjautuva, mielenkiintoista, hyvä idea - mutta onko tekniikka pettämätön ettei ohjaa rotkoon? :) Voisiko nopeusrajoituksia laskea tai erisuuntaisia teitä erottaa? Voisiko autosuunnittelussa jousittaa autoja tms. pehmustetta.

        Se ongelma että se kuluvat ja estävät luonnollista korjausprosessia. Mieluummin siis puututaan suoraan siihen syyhyn.

        Autot muuttuvat jossain vaiheessa varmasti täysin itseohjautuviksi ja käsin saa ajaa vain rajoitetuissa tapauksissa. Ei mikään tekniikka ole täysin pettämätön, mutta vikaantuminen voidaan hoitaa ns. controlled failure-tekniikalla, jossa vika ei aiheuta henkilövahinkoa ( siis pyritään mahd. täydelliseen järjestelmään).

        Välivaiheessa on tulossa runsaasti uusia apusysteemejä jotka tekevät perinteisetä ajamisesta turvallisempaa. Nopeusrajoitusten laskemista en pidä erityisen hyödyllisenä, sillä kolaritilastojen perusteella nopeus (edes kohtuullinen ylinopeus) ei ole se syy joka johtaa onnettomuksiin. Keskikaide on todettu turvallisuutta nostavaksi tekijäksi ja noilla teillä ajaminen on suurinpiirtein yhtä turvallista kuin moottoriteillä.
        On myös tulossa auton ulkoisia turvatyynyjä (lähinnä jalankulkijoiden suojaksi)..


      • niin.
        buddy-love kirjoitti:

        Se ongelma että se kuluvat ja estävät luonnollista korjausprosessia. Mieluummin siis puututaan suoraan siihen syyhyn.

        Autot muuttuvat jossain vaiheessa varmasti täysin itseohjautuviksi ja käsin saa ajaa vain rajoitetuissa tapauksissa. Ei mikään tekniikka ole täysin pettämätön, mutta vikaantuminen voidaan hoitaa ns. controlled failure-tekniikalla, jossa vika ei aiheuta henkilövahinkoa ( siis pyritään mahd. täydelliseen järjestelmään).

        Välivaiheessa on tulossa runsaasti uusia apusysteemejä jotka tekevät perinteisetä ajamisesta turvallisempaa. Nopeusrajoitusten laskemista en pidä erityisen hyödyllisenä, sillä kolaritilastojen perusteella nopeus (edes kohtuullinen ylinopeus) ei ole se syy joka johtaa onnettomuksiin. Keskikaide on todettu turvallisuutta nostavaksi tekijäksi ja noilla teillä ajaminen on suurinpiirtein yhtä turvallista kuin moottoriteillä.
        On myös tulossa auton ulkoisia turvatyynyjä (lähinnä jalankulkijoiden suojaksi)..

        Entä voisiko pinnoitetta lisätä tietyin välein niin se pysyisi tasaisesti? Syyhyn kyllä taistelevat bakteerit hyviä.

        Minusta vauhti on aivan liian kova teillä.


      • kestää ja kestää kirjoitti:

        Sivistystä odotellessa.

        On aina tehokkaampi ja oikeudenmukaisempi yhteiskuntajärjestelmä kuin demokratia, mutta ongelmana on se että siihen on vaikea päästä ja sen säilyttäminen on vielä hankalampaa.


      • ,,,
        buddy-love kirjoitti:

        On aina tehokkaampi ja oikeudenmukaisempi yhteiskuntajärjestelmä kuin demokratia, mutta ongelmana on se että siihen on vaikea päästä ja sen säilyttäminen on vielä hankalampaa.

        Siitä en tiedä mitään. Mutta omatunto kertoo kai joillekin.


      • niin. kirjoitti:

        Entä voisiko pinnoitetta lisätä tietyin välein niin se pysyisi tasaisesti? Syyhyn kyllä taistelevat bakteerit hyviä.

        Minusta vauhti on aivan liian kova teillä.

        Jo pinnoite ja sitä pitää lisätä 12 tunnin välein (harjaaminen ei siis ole läheskään niin tarpeellista kuin mainostetaan, vaan kyse on fluorista).

        Maantienopeuksissa on se ongelma, että jos nopeutta hidastetaan kovin paljon, niin kuljettajat eivät pysy virkeinä. On siis se vaara että hidas liikenne hyvällä tiellä alkaa aiheuttaa tarkkaavaisuusvajeesta johtuvia onnettomuuksia.
        Oikeasti meillä on liikenne jo aika turvallista ja suurimmat ongelmat johtuvat humalassa ajavista ja muutamasta kokemattomasta kahaajasta (jolla on vanha ja turvaton auto).


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        Jo pinnoite ja sitä pitää lisätä 12 tunnin välein (harjaaminen ei siis ole läheskään niin tarpeellista kuin mainostetaan, vaan kyse on fluorista).

        Maantienopeuksissa on se ongelma, että jos nopeutta hidastetaan kovin paljon, niin kuljettajat eivät pysy virkeinä. On siis se vaara että hidas liikenne hyvällä tiellä alkaa aiheuttaa tarkkaavaisuusvajeesta johtuvia onnettomuuksia.
        Oikeasti meillä on liikenne jo aika turvallista ja suurimmat ongelmat johtuvat humalassa ajavista ja muutamasta kokemattomasta kahaajasta (jolla on vanha ja turvaton auto).

        Fluori ei taida olla hyvä isoina määrinä niellä. Muutenhan se suojaisi kai.

        Entä jos ei hidasteta liikaa liikennettä? Humalaiset ja kaahaajat, autovarkaat ja alaikäiset ajajat, mikä neuvoksi.. joku lukkosysteemi?


      • ,,, kirjoitti:

        Missä Tilassa se kaareutuu itsensä ympärille? Jossainhan sillä pitää olla tilaa kaareutua? Tarkoitit että tyhjän takana on muu ulottuvuus?

        Eli muitakin ulottuvuuksia? No silloinhan avaruus tai kaikkeutta on jossain tilassa.

        Törmäämme juuri siihen että maailmankaikkeutta ymmärtääkseen on pakko opetella ajattelemaan tämän kolmiulotteisen systeemin ulkopuolelta.

        Se kaksiulotteisessa systeemissä asuva tyyppi ei tosiaan voi ymmärättä mitä se korkeus on, sillä sitä ei ole olemassa hänen maailmassaan.


      • jos
        buddy-love kirjoitti:

        Törmäämme juuri siihen että maailmankaikkeutta ymmärtääkseen on pakko opetella ajattelemaan tämän kolmiulotteisen systeemin ulkopuolelta.

        Se kaksiulotteisessa systeemissä asuva tyyppi ei tosiaan voi ymmärättä mitä se korkeus on, sillä sitä ei ole olemassa hänen maailmassaan.

        Voihan muuallakin olla kolmiulotteista? Mihin kolmiulotteisuus katoaisi?

        Voihan muuallakin olla korkeutta.


      • ... kirjoitti:

        Fluori ei taida olla hyvä isoina määrinä niellä. Muutenhan se suojaisi kai.

        Entä jos ei hidasteta liikaa liikennettä? Humalaiset ja kaahaajat, autovarkaat ja alaikäiset ajajat, mikä neuvoksi.. joku lukkosysteemi?

        Muutoksia luihin (huokoset pienevät ja verisuonilla on vähemmän tilaa)
        Suuremmissa määrissä myös hammasvaurioita (niiden kasvun aikana ja määrän lisääntyessä muutenkin). Itseasiassa fluori on huomattavan myrkyllistä.

        Asketismi auttaa myös liikenneonnettomuuksiin, sillä se vaikuttaa kaikkiin noihin em. syihin.


      • jos kirjoitti:

        Voihan muuallakin olla kolmiulotteista? Mihin kolmiulotteisuus katoaisi?

        Voihan muuallakin olla korkeutta.

        Se on erillinen kolmiulotteinen systeemi. Siis kokonaan erillinen maailma.


    • Jazuli

      ...kerroppas mulle mihin ihmisen henki katoaa ihmisestä kun se kuolee...????..=o)))

      ..nii vai katoaako se laisinkaan..hmm..

      =o7

      • Sillä sitä ei ole alunperinkään olemassa (tajunta ja minä on erillisprosessien luoma illuusio).


      • Jazuli
        buddy-love kirjoitti:

        Sillä sitä ei ole alunperinkään olemassa (tajunta ja minä on erillisprosessien luoma illuusio).

        ..???..=o)


      • Jazuli kirjoitti:

        ..???..=o)

        Että tajunta on rektioita jäljessä:

        Kun pelästyt kovaa pamausta, hätkähdät ensin ja tajuat vasta sitten että se johtui tuosta äänestä.


      • siis-
        buddy-love kirjoitti:

        Sillä sitä ei ole alunperinkään olemassa (tajunta ja minä on erillisprosessien luoma illuusio).

        Olet siis ateisti.


      • Jazuli
        buddy-love kirjoitti:

        Että tajunta on rektioita jäljessä:

        Kun pelästyt kovaa pamausta, hätkähdät ensin ja tajuat vasta sitten että se johtui tuosta äänestä.

        ..menee..kun kroppa kuolee..???..esimerkiksi aivokuolleella kroppa pelaa ja se on hengis..muttako se kuolee mihikä se henki menee..???..eloton vartalo jää siihi mu mitä tapahtuu sille hengelle..??..eenkä meinaa sielu..sielua pietää persoonaallisuutena..=o)


        ..*mieti*..

        =o7


      • Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

        ..menee..kun kroppa kuolee..???..esimerkiksi aivokuolleella kroppa pelaa ja se on hengis..muttako se kuolee mihikä se henki menee..???..eloton vartalo jää siihi mu mitä tapahtuu sille hengelle..??..eenkä meinaa sielu..sielua pietää persoonaallisuutena..=o)


        ..*mieti*..

        =o7

        ..pelaa ja pelaa sen minkä pelaa..=o)


      • Jazuli
        siis- kirjoitti:

        Olet siis ateisti.

        ..mu tahon tietää mihi henki menee ko kuollu vartalo jää..=o)

        ...mistä se kaikki on syntynny ja mitä se kaikki ihmisessä on muuteskii..miettikääs ny vähäse..=o)


      • Jazuli kirjoitti:

        ..pelaa ja pelaa sen minkä pelaa..=o)

        On tavallaan säännöllisiä aaltoja aivoissa.

        Esimerkiksi nukutuksessa nuo aallot saadaan sotkettua ja tajunta sammuu.

        Siis vaikka aallot olisivat olemassakin, mutta niiden muoto on väärä, niin ei ole tajuntaa.

        Aivokuolleilla on niin mittavia vaurioita, että aallot ovat vääristyneet ja tajunta on sammunut.


      • siis- kirjoitti:

        Olet siis ateisti.

        Tuota.


      • sitten..
        Jazuli kirjoitti:

        ..mu tahon tietää mihi henki menee ko kuollu vartalo jää..=o)

        ...mistä se kaikki on syntynny ja mitä se kaikki ihmisessä on muuteskii..miettikääs ny vähäse..=o)

        Jumala loi ihmisen. Taivas on paikka minne voi mennä, se on kaiketi maailman kaltainen mutta parempi.

        Mutta sinähän pohdit darwinismia, jatka siihen malliin.


      • Jazuli
        buddy-love kirjoitti:

        On tavallaan säännöllisiä aaltoja aivoissa.

        Esimerkiksi nukutuksessa nuo aallot saadaan sotkettua ja tajunta sammuu.

        Siis vaikka aallot olisivat olemassakin, mutta niiden muoto on väärä, niin ei ole tajuntaa.

        Aivokuolleilla on niin mittavia vaurioita, että aallot ovat vääristyneet ja tajunta on sammunut.

        ..sekä niien sähköitoiminta on slut..caput..loppus..=o)

        ...koska aivot säätelevät myöskin hengitystä seki on slut caput loppus..mutta sydän voipi pumputtaa jolloka veri kummiski kiertää..tosin eipä sekää kauaa kestä..ko rupee tapahtumaa solujen hajoomista ..elikkä keho alkaa kuolla..mu mihikä se henki menee..???..=o)


      • Jazuli
        sitten.. kirjoitti:

        Jumala loi ihmisen. Taivas on paikka minne voi mennä, se on kaiketi maailman kaltainen mutta parempi.

        Mutta sinähän pohdit darwinismia, jatka siihen malliin.

        ..kaikkea mikä pohdituttaa..mul on laaja kirjo pohdittavia asioita..=o)))

        ..*kaik vuorollaa*..jottei pää väsy...helpointa oisi uskoo jumalaan..
        =o)


      • kyllä..
        Jazuli kirjoitti:

        ..kaikkea mikä pohdituttaa..mul on laaja kirjo pohdittavia asioita..=o)))

        ..*kaik vuorollaa*..jottei pää väsy...helpointa oisi uskoo jumalaan..
        =o)

        Paljon on pohdittavaa, ei liian paljoa kerralla ettei ylikuumene. =) Kaikkea ei jaksakaan aina pohtia. Ei se kaikille helpointa ole uskoa, tuleehan siinäkin kysymyksiä liuta. Tosin vastauksiakin voi löytää joissa ei ole ahdistavia tekijöitä.


      • Jazuli
        kyllä.. kirjoitti:

        Paljon on pohdittavaa, ei liian paljoa kerralla ettei ylikuumene. =) Kaikkea ei jaksakaan aina pohtia. Ei se kaikille helpointa ole uskoa, tuleehan siinäkin kysymyksiä liuta. Tosin vastauksiakin voi löytää joissa ei ole ahdistavia tekijöitä.

        ..mu mulle nuo uskonnot vain tuntuvat nii vieraille..taikka jumalat muuteskii..=o)

        ...eteki kaikkien "valmiiden uskontojen"..kertomukset jumalista antaa mulle ihan hullunkurisia ajatuksia..eikä ne tunnu musta oikeilta..enkä mie taho sil loukkaa ketää et itte kyseenalaistan jumalat ja kyseenalaistan teorioita..


      • jeps.
        Jazuli kirjoitti:

        ..mu mulle nuo uskonnot vain tuntuvat nii vieraille..taikka jumalat muuteskii..=o)

        ...eteki kaikkien "valmiiden uskontojen"..kertomukset jumalista antaa mulle ihan hullunkurisia ajatuksia..eikä ne tunnu musta oikeilta..enkä mie taho sil loukkaa ketää et itte kyseenalaistan jumalat ja kyseenalaistan teorioita..

        Ei olekaan pakko kuulua uskonnonyhteisöihin. Uskoo moni ilman. Tai on uskomatta.


      • Jazuli kirjoitti:

        ..sekä niien sähköitoiminta on slut..caput..loppus..=o)

        ...koska aivot säätelevät myöskin hengitystä seki on slut caput loppus..mutta sydän voipi pumputtaa jolloka veri kummiski kiertää..tosin eipä sekää kauaa kestä..ko rupee tapahtumaa solujen hajoomista ..elikkä keho alkaa kuolla..mu mihikä se henki menee..???..=o)

        Sillä se oli vain se aaltoliike.

        Sama juttu kuin mihin se aalto menee kun järvi tyyntyy.


      • Jazuli
        buddy-love kirjoitti:

        Sillä se oli vain se aaltoliike.

        Sama juttu kuin mihin se aalto menee kun järvi tyyntyy.

        ..nii mitä sille tapahtuu..??? =o)


      • Jazuli kirjoitti:

        ..nii mitä sille tapahtuu..??? =o)

        Itsekseen ja lopulta sammuu.


      • Jazuli
        buddy-love kirjoitti:

        Itsekseen ja lopulta sammuu.

        ..hyväksytään sitte täänäi..=o)

        ...*öippisii ja kiperii pähkinöitä*..

        =o7


    • A.Kolli

      opinionina please.

      • Pitää syödä välillä.


      • Sitä että todellisuus on minkowskilaisempi. Tosin siten että vaikka massa on nykyisessä systeemissä sitä muokkaava tekijä, niin se ei silti minusta ole välttämätön jonkin lähes vastaavan systeemin olemassaololle.

        Mutta täsmällisempia ajatuksia varten pitäisi olla täsmällisempi ongelma.


      • A.Kolli
        buddy-love kirjoitti:

        Sitä että todellisuus on minkowskilaisempi. Tosin siten että vaikka massa on nykyisessä systeemissä sitä muokkaava tekijä, niin se ei silti minusta ole välttämätön jonkin lähes vastaavan systeemin olemassaololle.

        Mutta täsmällisempia ajatuksia varten pitäisi olla täsmällisempi ongelma.

        Einsteinin mielestä aika kulkee eri nopeuksila eteenpäin, mutta ei voi kulkea taaksepäin----ei tietääkseni todistettu----mutta eräät asiat viittavat siihenkin mahdollisuuteen----yhdessä dimensiossa jo voi kukea kahteen suuntaan.


      • A.Kolli kirjoitti:

        Einsteinin mielestä aika kulkee eri nopeuksila eteenpäin, mutta ei voi kulkea taaksepäin----ei tietääkseni todistettu----mutta eräät asiat viittavat siihenkin mahdollisuuteen----yhdessä dimensiossa jo voi kukea kahteen suuntaan.

        Lisäksi tappa hyttyset (ikkuna oli auki).

        Itseasiassa meillähän ei ole keinoja tietää sitä kulkeeko aika eteen vai taakse. Takaperoisessa ajassa syyt tulisivat seurausten jälkeen, mutta havaintojen avulla tätä ei voisi nähdä.

        Siis periaatteessa ajan kulku voi olla kumpaan suuntaan hyvänsä ja muuttua mikäli olisi jokin sen muutamiseen kykenevä tekijä.

        Lisäksi imaginääristä aikaa pitäisi minusta käsitellä kokonaisena todellisena dimensiona. Hawking näyttää puhuvan vain todellisen ajan ympärillä esiintyvästä imaginäärisestä ajasta.


      • A.Kolli
        buddy-love kirjoitti:

        Lisäksi tappa hyttyset (ikkuna oli auki).

        Itseasiassa meillähän ei ole keinoja tietää sitä kulkeeko aika eteen vai taakse. Takaperoisessa ajassa syyt tulisivat seurausten jälkeen, mutta havaintojen avulla tätä ei voisi nähdä.

        Siis periaatteessa ajan kulku voi olla kumpaan suuntaan hyvänsä ja muuttua mikäli olisi jokin sen muutamiseen kykenevä tekijä.

        Lisäksi imaginääristä aikaa pitäisi minusta käsitellä kokonaisena todellisena dimensiona. Hawking näyttää puhuvan vain todellisen ajan ympärillä esiintyvästä imaginäärisestä ajasta.

        GPS satelliitti kulkee suhteellisesti meihin nähden nopeassa ajassa ja lähettää signaalin menneeseen aikaan----vai tulevaan aikaan?????


      • anzzy-kolli
        A.Kolli kirjoitti:

        GPS satelliitti kulkee suhteellisesti meihin nähden nopeassa ajassa ja lähettää signaalin menneeseen aikaan----vai tulevaan aikaan?????

        Ennen nukkumaan menoa=O


      • anz.kolli
        anzzy-kolli kirjoitti:

        Ennen nukkumaan menoa=O

        Sja singulariteetit ja epäsymmetria ajan suhteen-
        Tulee makoisat unet sen jälkeenxO


      • A.Kolli kirjoitti:

        GPS satelliitti kulkee suhteellisesti meihin nähden nopeassa ajassa ja lähettää signaalin menneeseen aikaan----vai tulevaan aikaan?????

        Satelliitissa aika kulkee nopeuden takia hitaammin.
        Ei ole sinänsä merkitystä ja se vain kompensoidaan kun tiedetään missä ja millä nopeudella se liikkuu.


      • anz.kolli
        buddy-love kirjoitti:

        Satelliitissa aika kulkee nopeuden takia hitaammin.
        Ei ole sinänsä merkitystä ja se vain kompensoidaan kun tiedetään missä ja millä nopeudella se liikkuu.

        Ja aikadilaation vuoksi huomiodaan laskuissa aikaero, joten satelliitin aika on eri, kuin maassa--------eikö signaali siten kulje myös ajassa eri nopeudella????


      • anz.kolli kirjoitti:

        Ja aikadilaation vuoksi huomiodaan laskuissa aikaero, joten satelliitin aika on eri, kuin maassa--------eikö signaali siten kulje myös ajassa eri nopeudella????

        Sillä paikallisaika muuttuu nopeuden suhteen neutraaliksi välittömästi satelliitin ulkopuolella.


      • anz.kolli
        anz.kolli kirjoitti:

        Sja singulariteetit ja epäsymmetria ajan suhteen-
        Tulee makoisat unet sen jälkeenxO

        Suoraa viivaa ei epäeuklidisessa geometriassa ole
        Eikä ympyrää-----maapallaona soikea rata on lyhin reitti.
        Pisteetstä A pisteesen B on äärettömsti lyhempiä reitteja, kuin suora viiva
        Kaareutuuko aika positiivisesti vai negatiivisesti?????????????


      • anz.kolli
        buddy-love kirjoitti:

        Sillä paikallisaika muuttuu nopeuden suhteen neutraaliksi välittömästi satelliitin ulkopuolella.

        Ja aikadilaatiolaskelmissa se huomoidaan


      • anz.kolli kirjoitti:

        Ja aikadilaatiolaskelmissa se huomoidaan

        Satelliitin sisäinen aika on eri, mutta ulkoinen sama kuin meillä (jos ei huomioida gravitaatiovaikutusta kun satelliitti on heikommassa). Myös sen paikka on täsmälleen se kuin sen nopeus antaa olettaa. Ainut huomioitava siis on tuon satelliitin sisäisen kellon jätättäminen.


      • anz.kolli kirjoitti:

        Suoraa viivaa ei epäeuklidisessa geometriassa ole
        Eikä ympyrää-----maapallaona soikea rata on lyhin reitti.
        Pisteetstä A pisteesen B on äärettömsti lyhempiä reitteja, kuin suora viiva
        Kaareutuuko aika positiivisesti vai negatiivisesti?????????????

        Periaatteessa positiivisesti, mutta sehän toisaalta riippuu tarkastelupisteestä.
        Siis pisteen vaihdolla positiivinen muuttuu negatiiviseksi.


      • anz.kolli
        buddy-love kirjoitti:

        Satelliitin sisäinen aika on eri, mutta ulkoinen sama kuin meillä (jos ei huomioida gravitaatiovaikutusta kun satelliitti on heikommassa). Myös sen paikka on täsmälleen se kuin sen nopeus antaa olettaa. Ainut huomioitava siis on tuon satelliitin sisäisen kellon jätättäminen.

        ajassa maan kanssa??????


      • buddy-love kirjoitti:

        Periaatteessa positiivisesti, mutta sehän toisaalta riippuu tarkastelupisteestä.
        Siis pisteen vaihdolla positiivinen muuttuu negatiiviseksi.

        Kun havainnointipiste on aina kiinni nykyhetkessä, niin periaatteessa hypoteettiset suorat viivat erkanevat ja joudumme ilmoittamaan kaareutumisen negatiivisiseksi, vaikka se nykyhetken ulkopuolelta näyttääkin positiiviselta.


      • anz.kolli kirjoitti:

        ajassa maan kanssa??????

        Vaan sen todellinen paikallisaika erkanee meistä jatkuvasti. Silti nykyhetki on täsmälleen sama tarkasteltuna satelliitin ulkopuolelta.

        Ajatushelpotus: avaruusalus kulkee 99% nopeudella valonnopeudesta kohti jotain lähitähteä. Meiltä katsoen se saavuttaa sen ihan nopeutensa suhteen, eli lähes samassa ajassa kuin valo. Aluksen sisällä kuitenkin näyttää siltä että kuljetaan todella nopeasti ja aikaa on kulunut huomattavasti vähemmän. Taitaa olla seitsemäsosa normaaliajasta.


      • anz.kolli
        buddy-love kirjoitti:

        Kun havainnointipiste on aina kiinni nykyhetkessä, niin periaatteessa hypoteettiset suorat viivat erkanevat ja joudumme ilmoittamaan kaareutumisen negatiivisiseksi, vaikka se nykyhetken ulkopuolelta näyttääkin positiiviselta.

        Eikö se olisi ajan kaareutumista???????


      • anz.kolli kirjoitti:

        Eikö se olisi ajan kaareutumista???????

        Mutta se on paikallinen muutos, eikä ole koko systeemiä tarkastellessa kovin mielenkiintoinen.


      • anz.kolli
        buddy-love kirjoitti:

        Vaan sen todellinen paikallisaika erkanee meistä jatkuvasti. Silti nykyhetki on täsmälleen sama tarkasteltuna satelliitin ulkopuolelta.

        Ajatushelpotus: avaruusalus kulkee 99% nopeudella valonnopeudesta kohti jotain lähitähteä. Meiltä katsoen se saavuttaa sen ihan nopeutensa suhteen, eli lähes samassa ajassa kuin valo. Aluksen sisällä kuitenkin näyttää siltä että kuljetaan todella nopeasti ja aikaa on kulunut huomattavasti vähemmän. Taitaa olla seitsemäsosa normaaliajasta.

        Saavuttaa sellainen nopeus kihtyvyyllä , G-voimalla kuin ihminen kestää
        Aika paska reissu olis--hidastamiseen toiset 60 vuotta.
        Ei ehtisi planeettaa tutkimaa ja tulla kertomaan, mitä näki

        Nyt menen maate--sulle jäi vielä pohdittavaa aamuksi
        Onnex ei TheNone huomannut änkeä väliin


      • anz.kolli kirjoitti:

        Saavuttaa sellainen nopeus kihtyvyyllä , G-voimalla kuin ihminen kestää
        Aika paska reissu olis--hidastamiseen toiset 60 vuotta.
        Ei ehtisi planeettaa tutkimaa ja tulla kertomaan, mitä näki

        Nyt menen maate--sulle jäi vielä pohdittavaa aamuksi
        Onnex ei TheNone huomannut änkeä väliin

        http://www.ajdesigner.com/constantacceleration/cavelocity.php

        Valonnopeuden saavuttaa jo normaalikiihtyvyydellä alle vuodessa.

        No, öitä, minäkin häivyn.


    • PYSTY VASTAAMAAN!

      MIKÄ SÄ OOT?

      • Omituisuudessani harvinaisen ainutlaatuinen.


    • A.Kolli

      Luultiin jaottomaksi, mutta tekijät laski yx pikkipoika päässään heti

      • A.Kolli

        Matemaatiko eivä löytäneet, ennenkuin poika laski päässälaskuna heti


      • A.Kolli kirjoitti:

        Matemaatiko eivä löytäneet, ennenkuin poika laski päässälaskuna heti

        Eihän tuosa ole mitään ongelmaa. Numerohan on pieni ja seulontaohjelma selvittää sen nopeasti.


      • anz.kolli
        buddy-love kirjoitti:

        Eihän tuosa ole mitään ongelmaa. Numerohan on pieni ja seulontaohjelma selvittää sen nopeasti.

        Piin arvo triljoonan desimaalin tarkkuudella potenssiin 0=X

        paljonko =x?????


      • anz.kolli kirjoitti:

        Piin arvo triljoonan desimaalin tarkkuudella potenssiin 0=X

        paljonko =x?????

        Ei kuitenkaan ole ainakaan vielä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei kuitenkaan ole ainakaan vielä.

        Minkä tahansa luvun 0 potenssi=1 ei sitä sinun pitäisi edes miettiäkään


        nuo tekijät on tylsää aritmetiikkaa--mut ne tekijät ovat:641 ja 6700417

        Kirsta se katsoin, enkä vaivautnut laskemalla varmistamaa


    • liian helppo

      Mistä pätemisen tarpeesi kumpuaa?

      • Siitä että provosoin teitä olemaan itseänne parempia.


    • Kysyjä.

      aikaa miettiä, niin väännä tohon linkin tehtävään pari erilaista ratkaisua lisää.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/5313771

      • apua:

        linkin probleemaan.


      • anz.kolli

      • ratkaisua

        edelleen.


      • tehtävä:
        ratkaisua kirjoitti:

        edelleen.

        Kuka ratkaisisi?


      • Tuolta linkin takaa löytyi tämä tehtävä!


        Pyörän ylitse riippuu köysi, jonka toisessa päässä roikkuu apina ja toiseen päähän on ripustettu paino. Apina ja paino ovat tasapainossa. Apina ja apinan äiti ovat yhteensä 4 vuotta ja köysi painaa 400g/metri. Apinan paino sadoissa grammoissa on 16 kertaa apinan ikä vuosissa. Apinan äiti on kaksi kertaa niin vanha kuin apina oli silloin, kun äiti oli puoleksi niin vanha, kuin apina tulee olemaan silloin, kun se on kolme kertaa niin vanha, kun äiti oli silloin kun äiti oli kolme kertaa niin vanha kuin apina oli.
        Paino ja apina painavat yhteensä puolitoista kertaa niin paljon, kuin köysi. Kitkaa ei oteta huomioon
        ja oletetaan, että apina ja sen äiti voivat saavuttaa korkean iän.
        Kuinka vanhoja ovat apina ja apinan äiti, sekä kuinka pitkä on köysi?


        Väänsin sen tuonne paperille. Apinan ja äidin iän voi jokainen laskea itse, sillä saatiin selville, että a=½, apina=3a ja äiti=5a:

        http://www.aijaa.com/v.php?i=4655343.jpg

        http://www.aijaa.com/v.php?i=4655350.jpg

        http://www.aijaa.com/v.php?i=4655353.jpg


      • Näin tylsää (taitaa olla):

        No ensiksi matriisilla nuo apinoiden iät (enkä kirjaa sitä matriisia tähän)

        Saadaan 1,5v ja 2,5V

        Josta apinan painoksi saadaan 2,4 kg.

        Sitten:

        http://fooplot.com/index.php?&type0=0&type1=0&type2=0&type3=0&type4=0&y0=(((x 2.4)/1.5) x-2.4)&y1=(((x 2.4)/1.5)-x 2.4)&y2=&y3=&y4=&r0=&r1=&r2=&r3=&r4=&px0=&px1=&px2=&px3=&px4=&py0=&py1=&py2=&py3=&py4=&smin0=0&smin1=0&smin2=0&smin3=0&smin4=0&smax0=2pi&smax1=2pi&smax2=2pi&smax3=2pi&smax4=2pi&thetamin0=0&thetamin1=0&thetamin2=0&thetamin3=0&thetamin4=0&thetamax0=2pi&thetamax1=2pi&thetamax2=2pi&thetamax3=2pi&thetamax4=2pi&ipw=0&ixmin=-5&ixmax=5&iymin=-3&iymax=3&igx=1&igy=1&igl=1&igs=1&iax=1&ila=1&xmin=-7.901658880000003&xmax=14.575301119999999&ymin=-5.065067555555556&ymax=8.433865777777777

        Enkä ala noitakaan kirjaamaan näkyviin.

        Katsotaan nollakohdat:

        0,48 ja 12

        Noista eka: -2,4 x=-1,92 kiloa ja hukataan se miinus siitä (se on vetopuolella painoon nähden ja johtuu siitä).

        Eli 1,92*2,5= 4,8 metriä
        -------------------------------

        Ja se toka: (12 2,4)/1,5= 9,6 kiloa köyttä

        Eli 9,6*2,5 = 24 metriä
        ---------------------------------


        Eli apina voi siis olla köydessä jonka pituus on noiden välillä.


    • .

      .

    • A.Kolli

      ?

      • .

        .


      • A.Kolli
        . kirjoitti:

        .

        ELI ANZ***PST


      • A.Kolli kirjoitti:

        ELI ANZ***PST

        Eikä Ottokaan ja jos olet nainen -----kysy shit TYTTÄRESTÄ:oO)))


    • rusalkaa

      niitä senttejä tulee...siihen Virenin juoksuun, joka on ainakin 70-luvulta?

    • buddy

      puskissa?

      • Sillä olenhan täällä kaikki muut paitsi sinä.


    • ratkaisemaan!

      Miten koneesta poistetaan sinne pesiytynyt virustorjunta-ohjelma! Helpot keinot on jo yritetty.

      XP ja Avast

      • Käynnistä vikasietotilassa (tai sitten se käynnistys jossa kerrot mitkä prosessit saavat käynnistyä).

        Yrität poistaa kuten aiemminkin (pitäisi onnistua, sillä nyt se ohjelma ei ole päällä).

        Jos ei onnistu, niin sitten lataat toisen näistä ja poistat sillä (sama systeemi taas, eli ensin perustilassa ja jos ei lehde, niin sitten vikasietotilaan).

        http://www.filefactory.com/file/ah08479/n/Final_Uninstaller_v2_5_2_WinALL_Incl_Keygen-CzW_rar
        http://depositfiles.com/en/files/1857232

        (en testannut noita versioita, mutta pitäisi toimia - ovat kuitenkin piraatteja)

        Se vikasietotila lähtee sitten päälle sillä, että käynistyksessä pidetään F8-nappulaa pohjassa (silloin kun on jo saat bios käyntiin).


    • Mitkä asiat siihen vaikuttivat? Monia näköjään kiinnostava arvoitus.
      Miten rekkani kaapattiin? Ja kuka sen teki?

      • Missä kaapattiin ja milloin?


    • kENELLE AIKA-AVARUUSGEOMTRIA ON LIIAN VAIEKA AIHE?
      AINOASTAAN BUDDY PYSTYI KESKUSTELEMAAN SIITÄ
      yLLÄPIDOLLA ON ONGELMA TIETÄÄ, ONKO ALAN TERMINOLOGIA TUHMIA SANOJA

      EI AIHE SOVIKAAN TÄHÄN ALAPÄÄPALSTAAN
      TAVIS HALUA JUTSKATA VITUSTA JA PERSESEXISTÄ TAPELLA

      • Ajaako hän vain omia etujaan-----päästä makeilemaan naisille moittimalla minua jonkun muun alotuksesta tehtyyn kysymykseen minulle ja vastaan niin , että aihe unohdettaisiin.
        Nostamalla aina uudestaan hän kerää sankarin mainetta.
        Onko se esiintymishalua vai neurologinen vika aivoissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe