Yleisurheilun EM-kisat jatkossakin neljän vuoden välein!

Miten?

Miten ihmeessä voisi saada peruttua tuo hölmöäkin hölmömmän päätöksen ruveta ensi vuodesta lähtien yleisurheilun EM-kisoja kahden vuoden välein järjestämään? Nykyinen 4 vuotta on juuri oikea kun ei ole muuta niinä vuosina.

Ketä ihmistä kiinnostaa jotkut yleisurheilun EM-kisat olympiavuosina? Aivan tyhmää.

Yleisurheilun EM-kisat saisi tulla kuten nyt eli aina 4 vuoden välein kun ei ole muita yleisurheilun arvokisoja. Millä ihmeellä tuota perusteellaan että olympiavuosina jotain EM-kisoja?

Todella hölmöä.

Toivottavasti siihen vanhaan systeemiin palataan ensi vuonna ja tuo perutaan mitä päätetty eli se vanha 4 vuotta takaisin! Juuri oikea.

Mitä ihmettä näistä asioista päättävät ovat ajatelleet? Ja mihin tästä asiasta pitäisi yhteyttä ottaa?

3

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet täysin oikeassa.

Tosin mun mielestä myös mm-kisat voisi tulla neljän vuoden välein.

• hyvä uudistus

Keskisalolla mahdollisuus voittaa kolme Euroopan mestaruutta!
      MM-tasolla ja olympialaisissa kun ei riitä.

• ei katsojia

Selväähän se on, että hyvin harva jaksaa nykypäivänä seurata kaikki kisalajit läpi. Yleisurheilun maailmanlaajuinen harrastus on parina viime vuosikymmenenä levinnyt niin laajaksi, että eurooppalaisilla urheilijoille, jotka eivät ole aivan maailman huipulla, ei tahdo enää löytyä kilpailuja joissa voisi hankkia kansainvälistä kokemusta. Tähän tarkoitukseen EM-kisat soveltuvat erinomaisesti.

Minusta tämä on siis tosi hyvä päätös, EM-kisat 2012 ovat kaiken lisäksi monelle oiva tilaisuus olympiarajojen rikkomiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe