Jos mulla ois...

...tatuointi, niin minkälainen se olis? Ja missä kohtaa?

47

2060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En.kerro

Varmaan vasara olkavarressa :D

• brujo

ristissä selässä

• brujo

ikään kuin selkärankaa pätkimässä, voiskin tatuoida selkärankaa siihen hivenen mukaan.

• .........

ohimolla

• Papu.Sparrow
        Richartti kirjoitti:

...

http://www.crainium.net/jdjArchives/CruelestTattoo.html

...

Mulle vain esteettisen kauniita tatuointeja. Sitä paitsi yritin arvioida tuota mittaa ja tulin siihen tulokseen, että siinä on liian iso pituus, ei hyvä.

Oli muuten harvinaisen hölmö tatska. Kynällä piirrettynä hupailuna se voi mennä kuten mun yksi aikaisempi älynväläys. Kaveri piirsi hienon tatskan jossa luki "En ole helppo.. olen varma!!" Sitä sitten näytteleen raflassa kiinnostaville miehille. Se oli suuri menestys :D

• Jazuli

..on iha jees..makeita..riippuu vähäse kropasta..et mihkä kohtaa passaa..=o)..tuo selkätatuointi on huikee..mut tuo käden kuva on suttunen..=o)

• Jazuli kirjoitti:

..on iha jees..makeita..riippuu vähäse kropasta..et mihkä kohtaa passaa..=o)..tuo selkätatuointi on huikee..mut tuo käden kuva on suttunen..=o)

Yhden hyypän jolla on koko selän tatska. Aika makee, vaikka mun makuuni onkin aivan liian iso. Muutenkaan mä en oikein tykkää jos on värikuvia jos jonkinkokoisia ja värisiä. Se kokonaisuutena suttuinen ja levoton.

Juu, tuossa toi selkäkuva on ihana, saisi käsi olla samaa sarjaa. Itekkin pidän tuota hippasen liian massiivisena mutta otin nyt sen mikä lähinnä mun makua on, ja ekana vastaan tuli :)

• amaly
        Jazuli kirjoitti:

miehille oikein sovi, ovat tusinatatskoi. Naisilla ne kyllä vielä nippanappa menettelee.

• Jazuli
        amaly kirjoitti:

miehille oikein sovi, ovat tusinatatskoi. Naisilla ne kyllä vielä nippanappa menettelee.

..mustakii pikkasen jo out muodista..justiinsa ko niit on kaikilla ja melkei samanlaisiaki viel...sitte jos siin on jotaki persoonallisuutta otettu mukaan ettei suoraan jostain kirjasta..nii sitte..mullakii tulee tribaalia pohjalle mut siihin yhdistetään myöskin kukkia sekä perhonen...muttei tommoi tribal..vaan semmoi kiehkurainen..naisellisempaa kun noi mitä miehillä enimmäkseen näkee..mut toki jokasella on makusa toki...=o))

....semmoi se tarttee olla mistä tykkää itte...

• amaly kirjoitti:

Kaikki on tusinakamaa joita on pilvin pimein muillakin. Itseasiassa tatskat itessäänkin on jo tusinakamaa.

Mä pidän kokoa erottavana tekijänä, eli naisille pienempiä ja sirompia, ja vastaavasti miehille isoja ja massiivisempia.

• Jazuli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Yhden hyypän jolla on koko selän tatska. Aika makee, vaikka mun makuuni onkin aivan liian iso. Muutenkaan mä en oikein tykkää jos on värikuvia jos jonkinkokoisia ja värisiä. Se kokonaisuutena suttuinen ja levoton.

Juu, tuossa toi selkäkuva on ihana, saisi käsi olla samaa sarjaa. Itekkin pidän tuota hippasen liian massiivisena mutta otin nyt sen mikä lähinnä mun makua on, ja ekana vastaan tuli :)

..itte otan kuvani sillain et ne on jonkulaisessa sovussa keskenään..ettei pläntti sinne tänne..vaan et olis harmonista..tää uus kuva on musta harmaa..ettei tule värejä ollenkaan..kikkaillaan varjostuksilla...semmoi kuva mitä voi sitte jatkaa taas..vaikka koko kropan..mulla on toi ruusuköynnös nii aika sellain tavallinen vaikka räätälöity kuva sekin..en ihan suoraan taho mistään kirjoista kuviani..vaan et ne tehhään mua varten..et se suunnittelee ne yhes mun antamien tietojen pohjalta...mun näköseksi...=o))

...ens viikolla saan ääriviivat menee aboutiarallaa 5-6 tuntia..=o)..sitte loka-marraskuussa on valmista..jeeeee...!!!!

mut varmaan näitä kuvia viellä tulee....ja tuleee....

• Jazuli kirjoitti:

..itte otan kuvani sillain et ne on jonkulaisessa sovussa keskenään..ettei pläntti sinne tänne..vaan et olis harmonista..tää uus kuva on musta harmaa..ettei tule värejä ollenkaan..kikkaillaan varjostuksilla...semmoi kuva mitä voi sitte jatkaa taas..vaikka koko kropan..mulla on toi ruusuköynnös nii aika sellain tavallinen vaikka räätälöity kuva sekin..en ihan suoraan taho mistään kirjoista kuviani..vaan et ne tehhään mua varten..et se suunnittelee ne yhes mun antamien tietojen pohjalta...mun näköseksi...=o))

...ens viikolla saan ääriviivat menee aboutiarallaa 5-6 tuntia..=o)..sitte loka-marraskuussa on valmista..jeeeee...!!!!

mut varmaan näitä kuvia viellä tulee....ja tuleee....

Suunnittelen kaikki kuvat ja määrät heti alkuunsa ennenkuin mitään tehdään, ja sitten hakkautan sen mitä suunnittelin. Ideana on just se että ne on sitten harmoniassa toistensa kanssa. Vaikka pidän tatskoista niin en kuitenkaan ihan mistä vaan. Vähiten varmaan juuri monimonivärisistä. Noh, toisille ne sopii mutta ite vierastan. Kaverilla on tosi nätti perhonen jossa on muistaakseni vain sinistä ja ihan vähän valkoista. Ääriviivat on tietysti mustat. Se on kokonaisuutena, vaikka onkin värillinen, vielä erittäin tyylikäs. Olen nähnyt semmoisiakin missä on varmaan kaikki väripaletin värit vierekkäin. Eih..

Kyllä mäkin noista tribaaleista teen ihan omat kuvat, mutta tosiaan se on pohjalla ja siihen omaa päälle. Vaikka ei sitä kukaan tajua, vaan kauempaa kaikki näyttää massatatskoilta :)
        Jos mun työtilanne tästä nyt paranee, kuten toivon niin nappasen ensimmäisen tatskan heti. Mä haluan kliseisesti ja massamaisesti ristiselkään ja niskaan, ja yksi paikka on vielä hakusessa (haluan 3 tatskaa). Tosin ei ihmisessä ole enää sellaista paikkaa mihin ei jo sadat muutkin ole taakiloinut tatskoja.

• Jazuli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Suunnittelen kaikki kuvat ja määrät heti alkuunsa ennenkuin mitään tehdään, ja sitten hakkautan sen mitä suunnittelin. Ideana on just se että ne on sitten harmoniassa toistensa kanssa. Vaikka pidän tatskoista niin en kuitenkaan ihan mistä vaan. Vähiten varmaan juuri monimonivärisistä. Noh, toisille ne sopii mutta ite vierastan. Kaverilla on tosi nätti perhonen jossa on muistaakseni vain sinistä ja ihan vähän valkoista. Ääriviivat on tietysti mustat. Se on kokonaisuutena, vaikka onkin värillinen, vielä erittäin tyylikäs. Olen nähnyt semmoisiakin missä on varmaan kaikki väripaletin värit vierekkäin. Eih..

Kyllä mäkin noista tribaaleista teen ihan omat kuvat, mutta tosiaan se on pohjalla ja siihen omaa päälle. Vaikka ei sitä kukaan tajua, vaan kauempaa kaikki näyttää massatatskoilta :)
        Jos mun työtilanne tästä nyt paranee, kuten toivon niin nappasen ensimmäisen tatskan heti. Mä haluan kliseisesti ja massamaisesti ristiselkään ja niskaan, ja yksi paikka on vielä hakusessa (haluan 3 tatskaa). Tosin ei ihmisessä ole enää sellaista paikkaa mihin ei jo sadat muutkin ole taakiloinut tatskoja.

...piti jäähä yhtee...muttei se nytte sit jääkkää..eäh..massaa ja massaa..lähinnä itte meinasin massalla justiisa sit et otanpa ton ko kaverillakii on..toki saapi tehhä niin mikäpä mie oon sit sanomaa..mut ittestä se on parempi suunnitella vähäse enneko kiiruhtaa suuna päänä vaa ottamaa...=o)

...niipäs..joillekki sopiiki huikeesti värikkäät kuvat..ittel on ainosataan punanen väri mikä on oikee väri..muutenhaa mun kuva on mustaharmaa..niiku toi edellinenkii kuva..varjostuksilla saa kivoja..mikäli on osaavan tekijä..hätähousuille ei kantsi ees mennä..nopeesti tatska ja lopputulos on perseestä mikä sitte näkyy parin vuoden päästä..suttusia ja haalistuneita kuvia..halvalla vielläpä..kantsii pikkase panostaa myöski siihi mimmoselle tatuoisijalle parkkeeraa...alalla on kaikenlaisia teeseitse maalareita jokka osaa vähäse tuhertaa nii ne on jo olevinaa valmiita..=o)

...jees..meinaakko minkä kokosii..???..tuon kuvan ko oon saannu mitä nytte lähen ensviikolla ottamaa nii mulla on uponnu rahaa vanhan kuvan kans sitte kuviin 1360 euroo..=o)..jottei se mitää ilmasta ole...kanstiiki suunnitella iha hyvin loppuusa asti mitä ottaa..=o)))

• amaly
        Jazuli kirjoitti:

..mustakii pikkasen jo out muodista..justiinsa ko niit on kaikilla ja melkei samanlaisiaki viel...sitte jos siin on jotaki persoonallisuutta otettu mukaan ettei suoraan jostain kirjasta..nii sitte..mullakii tulee tribaalia pohjalle mut siihin yhdistetään myöskin kukkia sekä perhonen...muttei tommoi tribal..vaan semmoi kiehkurainen..naisellisempaa kun noi mitä miehillä enimmäkseen näkee..mut toki jokasella on makusa toki...=o))

....semmoi se tarttee olla mistä tykkää itte...

tärkein onkin kunhan itse kuvastaan tykkää ja jotain itselleen merkitsee :>>

• Ob.Server

love hate rystysissä?

• dayum

Jokin sinuun liittyvä kiinalainen tms. pienehkö merkki lapaluussa tai käsivarressa/olkapäässä.

• salakielellä kirjoitettu sana tai lyhyt lause. Jotain, mikä vaatisi pientä ajattelua, eikä avautuisi ihan tuosta noin vain. Ja joka herättäisi keskustelua(?). Yläselässä, ns turvallisesti paidan alla.

• Heppi tipahtaa, kui laho tomaatti----tai jotai siihen suuntaan;-)

• ...vähän ton suuntasta oon joskus ajatellut. Tuskin kuitenkaan tulee hankittua....

• Jazuli

..joko sulla ois joku näyttävä iso tatuointi tyyliin selässä..näin..
      http://farm4.static.flickr.com/3023/2796064991_372fa0061e.jpg

..taikka sitte joku pieni jossakin käsivarressa taikka rintakehässä..sun vatsan nähneenä sulle sopisi kiva kuva siihi navan allekkii... ;o)..ihan mahtavasti kivoja tatuointeja ois mieles..ittellekki tulee semmoi iso tatuointi seuraavaksi..mikä tehää 3-4 osassa...selästä oikea käsivarsi tohon kyynärään saakka...niin et oikea lapa on melkei kuvan peitossa.. =o)

..mut se on mittatilaustyö jotenka maksaa myöskin iihan sikana..

• hmm..

Oliks sä joku sellainen tasabyysakampaus, vai muistanko väärin?

Joku vaikka hehtaarin kokoinen ankkuri sulle käsivarteen ja pari kanssasi samanhenkistä nuolemaan sitä - olisko siinä ideaa?

En valitettavasti osaa sanoa. En ole kanssasi samanhenkinen.

• .........

samanhenkinen siis

• .....kommentti.

Alkaa => "En onneksi tunne sua..."
        Loppuu => "En ole kanssasi samanhenkinen."

• Eewari
        ......... kirjoitti:

samanhenkinen siis

keskustelee itsensä kanssa.

• hmm...
        ......... kirjoitti:

samanhenkinen siis

No en minä sitä jaksa miettiä (että kuka olisi samanhenkinen tuolle)...Sanoin höhlästi ja näemmä keksin uuden sanankin - "tasabyysakampaus"...

Ilmeisesti aivoni tyhjenivät täydellisesti ketjun aloittajan juttua lukiessani. Joo...

• hmm...
        Eewari kirjoitti:

keskustelee itsensä kanssa.

Olen arviolta sata kertaa ilmaissut, etten välitä tuontyyppisestä ahdistelusta, kuin mitä sinä harjoitat minua kohtaan...

Näköjään olet roikkumassa kiinni minussa. Oletko ihan oikeasti jotenkin sairas, pakko kysyä? Nuo "eewari"-höpinät esimerkiksi, mitä koko ajan mulle suolletaan ...Minä esimerkiksi en ole ikinä käyttänyt nimimerkkiä eewari, en tunne ketään sellaista ja inhoan koko tuota kuvottavaa nimeäkin.

Itseni kanssa en todellakaan tapaa keskustelupalstoilla keskustella ( olen nimittäin päästäni terve, kiitos vain!) ja mua ottaa päähän, että joku tai jotkut minusta pakkomielteen itselleen saaneet tuntemattomat nolaavat minua koko ajan järjettömyyksillään tällä palstalla. Kun sinunkin juttusi liittyisivät edes jotenkin siihen, mitä mä kirjoitan, mutta ei...Ei koskaan niin.

Hei mene nyt lääkäriin.

• puhelinmyyjä
        hmm... kirjoitti:

Olen arviolta sata kertaa ilmaissut, etten välitä tuontyyppisestä ahdistelusta, kuin mitä sinä harjoitat minua kohtaan...

Näköjään olet roikkumassa kiinni minussa. Oletko ihan oikeasti jotenkin sairas, pakko kysyä? Nuo "eewari"-höpinät esimerkiksi, mitä koko ajan mulle suolletaan ...Minä esimerkiksi en ole ikinä käyttänyt nimimerkkiä eewari, en tunne ketään sellaista ja inhoan koko tuota kuvottavaa nimeäkin.

Itseni kanssa en todellakaan tapaa keskustelupalstoilla keskustella ( olen nimittäin päästäni terve, kiitos vain!) ja mua ottaa päähän, että joku tai jotkut minusta pakkomielteen itselleen saaneet tuntemattomat nolaavat minua koko ajan järjettömyyksillään tällä palstalla. Kun sinunkin juttusi liittyisivät edes jotenkin siihen, mitä mä kirjoitan, mutta ei...Ei koskaan niin.

Hei mene nyt lääkäriin.

No niin Eewari, muistatkos kun kirjoitit tämän? Siitä on nyt kolme vuotta, etkä vieläkään ole hakeutunut hoitoon.
        Toiset kolme, niin uskon sinun päässeen jo eläkkeelle. Sitähän sinä kai näillä kirjoituksillasi haluatkin, että saat hullun paperit?

• Mikä on Perus-Peran tunusmerkki? Ominkäsinrakennettu omakotitalo ja rouva toiseen käteen sekä toiseen olkavarteen suloiset lapset. (Miten kirjoitetaan hymiö, joka itkee ja nauraa yhtä aikaa?)

Ps. Liha on heikko siinä kuin vesivahinkolaipiokin. Siinähän painuvat tasatahtia...

• amaly

tapaa se olis kaksi puukkoa keskellä auringon nousua ja kuva olis hakattu olkavarteen tai pohkeeseen.

• se kuule

pikemminki olsi äireen kuva ja maharollisimma likillä syräntä.

• amaly
        se kuule kirjoitti:

pikemminki olsi äireen kuva ja maharollisimma likillä syräntä.

pohjanmaalaisille miehille äidin merkitsevän noin paljoa? Onkohan miten yleistä?

• o näi
        amaly kirjoitti:

pohjanmaalaisille miehille äidin merkitsevän noin paljoa? Onkohan miten yleistä?

notta ensi tuloo äiree ja sitte vasta akka ja kersat.

• amaly
        o näi kirjoitti:

notta ensi tuloo äiree ja sitte vasta akka ja kersat.

kohtaa kroppaa akan ja kersojen kuvat hakataan?

• vois raaputtaa
        amaly kirjoitti:

kohtaa kroppaa akan ja kersojen kuvat hakataan?

johonki hartioohi,nottei tarttis uuren aka sitä touhutes kattella,jos sattuu tulla vanha akan kans kaks sakkia.Kersat vois olla koriasti rivis vähä vehkehien yläpualella.Tämä oli vaa eherootus.

• zisel

navan alapuolella ja siinä ois nuoli alaspäin ja teksti: jos kosket tähän niin pääset hengestäsi!

:D

• Voi, kunpa siihen keksittäisiin parantava lääke

• Sudim

ois nasta. Mut miesten klassikkoo ankkurii ei oo voittanutta.

• käsivarressa se sijaitsis.

Joo, mä tiedän. Sitä se perhe-elämä on..

• ...meinasin, että jos mä hankkisin tatuoinnin niin mikä se teidän mielestä vois olla. Zomppari heitti jo vähän siihen suuntaa mitä joskus ajattelin.

• Richartti kirjoitti:

...meinasin, että jos mä hankkisin tatuoinnin niin mikä se teidän mielestä vois olla. Zomppari heitti jo vähän siihen suuntaa mitä joskus ajattelin.

Rich Heart.

• näkemättä

vaikea sanoa? Ehkä tutin kuva hmmm otsaan?

• here

yläpakarassa.

• rusalkaa

Moi muru! Sun tatskassa lukisi tietenkin isoin kirjaimin: M-I-E-S Olisi keskellä otsaa. Sitten, kun tukka valahtaa touhuissa siihe päälle, voi tavata aivan selvästi: I-E-S Sillon mä rääkäsen hirveesti ja pomppaan sängystä ylös, yltä päältä hiessä!!!

Karsee painajainen ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4286
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1187
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      106
      880
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe