Naisellani on C kupin rinnat eli aika isot ja kiinteät. niin jos naiseni aikoo treenata rintalihaksia, mitä rinnoille tapahtuu? pieneneekö rinnat vai kasvaako rinnat kun rintalihasta rupee muodostuun rinnan alle.
Onko kenelläkään kokemuksia tai faktatietoa?
Järkeviä vastauksia kiitos.
Naiset ja rintalihakset
5
1453
Vastaukset
- lotionman
eipä niille tisseille tapahdu juuri yhtään mitään. rintalihakset on naisilla rintojen alla joten maksimissaan vähän kohottava vaikutus on.
rinnat eivät katoa mihinkään jos rasvaprosentti ei alene (rinnat = rasvakudosta enimmäkseen).- RRRintava
laihduttaminen ainakin minulla vaikuttaa suoraan rintoihin; pienenevät samaa tahtia kun kilot putoaa
- kjhrfh
anna naisesi itse huolehtia rinnoistaan juntti. Ei ne mihinkään katoa, jos ei rasvaa lähde. läskiähän ne rinnat on!
- ......
Kuntoilu harvoin ainakaan heikentää kenenkään ulkonäköä, jos ei sitten itseään ryhdy näännyttämään. Ole siis vain tyytyväinen ja kannusta tyttöystävääsi hänen harrastuksessaan. Lihastreeni muokkaa kehoa yleensä ryhdikkäämmäksi ja kiinteämmäksi, tämä pätee myös rintoihin. Ainakaan oma runsas rintamukseni ei ole rintalihastreenistä pahastunut, vaan väittäisin, että povi pysyy ryhdikkäänä juuri vahvojen rintalihasten ansiosta.
ei se hirveesti rintojen kokoon vaikuta ellei sitten ala laihtumaan. Mutta rinnat voi ainakin saada ryhdikkäämmiksi rintalihasten tekemisellä, eli että ne sais pysymään siellä ylhäällä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131