Kilpaurheilu, esim. nyt käynnissä olevat MM-kisat ovat järjeslelmällisen valehtelun, kähminnän, loisimisen, syrjinnän ja yleisesti ottaen epärehellisyyden huippu.
Järjeselmään kuuluu, että tästä ns. urheilusta on tehty tabu, jota ei saa arvostella eikä siitä saa edes kertoa mitään ,mikä voisi rikkoa kulissit.
Huippu-urheilu ei hyödytä tavallisen ihmisen kuntoilua ja liikuntaharrastuksia milläänlailla, päinvastoin. Se kuluttaa yhteiskunnan voimavaroja erittäin epädemokraattisesti.
Siitä olen samaa mieltä "urheiluhullujen" kanssa, ettei näitä moottorimiehiä, ralli, formula ,moottoripyöräily yms. saisi sekoittaa milläänlailla urheilijoihin. Uskoisin sen olevan myös heidän toive ja etujensa mukaista.
Huippu-urheilu on yhteiskunnan syöpä
8
1437
Vastaukset
- ollaan.
Ja lisäksi käsittämättömän pöyristyttävää että moottoriurheilu sallitaan vielä kun maailma on hukkumassa paskaan ja saasteisiin ja planeettamme käy kuolinkouristustaan.
- tibu ja tabu
Minä taas olen erimieltä. Huippuurheilijat varmasti kannustaa omalta osaltaan ihmisiä urheilun ja kuntoilun pariin. Yhteiskunnan syöpä löytyy mielestäni aivan toiselta suunnalta siis ne vanhat tutut alkoholi, tupakka, huumeet lieve ilmiöineen ja yllättäen liikapaino mikä johtuu monesti pitkälle liikkumattomuudesta. Näistä johtuvaa jättimäistä laskua maksaa aika epädemokraattisesti myös terveet päihteistä vapaat kuntoilevat ihmiset. Siihen nähden huippu-urheilu on aika mitätön kuluerä.
En väitä etteikö urheilusta noitakin alussa mainitsemiasi lieveilmiöitä löydy mutta niitähän löytyy yhteiskunnan kaikista kerroksista missä ihminen toimii.- Anonyymi
Syöpä!
- olet.
Sinun kannattaa äänestää liberaaleja: http://liberaalit.fi/
- urpo m
Onko ne moottorimiehet jotenkin eri asemassa ? Vai mitä ihmettä yrität sönköttää?
- Anonyymi
Ja urheilijat ovat muka raittiita myöhemmin.Ovat täysiä pinnareita jotka maksavat yhteiskunnalle paljon ensinmäiset 30v.Sitten saavat suojatyöpaikkoja harrastamisen jälkeen.Ovatsaamassa paljon parempaa terveydenhuoltoa ym muita kun muut painaa yhteiskunnan kannalta tärkeää duunia.Ovat yhteiskunnan parasiitteja.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä, huippu-urheilu yhteiskunnan syöpä.
Urheilun ja kuntoilu edistää ihmisenä kasvua, huippu-urheilu riistoa.
Pelkkää valitusta olosuhteista ja loppuun palamisesta, paineista paikoista suksista ja hitaista autoista. Minussa ei mitään vikaan, auto huono itkee eräskin miljonääri formulakuski! Mitä vittua! Osta niillä miljoonilla parempi auto tai pidä turpa kiinni! - Anonyymi
Olipas hieno keskustelu Ylen aamussa tänään. Keskustelua Venäjän oligarkkien verirahoista mm Jokereihin ja Hartwall areenaan liittyen, sekä muualla maailmassa.. Kerrankin näistä urheilun saamista verirahoista (rahanpesusta) sanottiin suoraan. Sairas urheilun maailma ! Katsokaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682219Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 104879