Kilpaurheilu, esim. nyt käynnissä olevat MM-kisat ovat järjeslelmällisen valehtelun, kähminnän, loisimisen, syrjinnän ja yleisesti ottaen epärehellisyyden huippu.
Järjeselmään kuuluu, että tästä ns. urheilusta on tehty tabu, jota ei saa arvostella eikä siitä saa edes kertoa mitään ,mikä voisi rikkoa kulissit.
Huippu-urheilu ei hyödytä tavallisen ihmisen kuntoilua ja liikuntaharrastuksia milläänlailla, päinvastoin. Se kuluttaa yhteiskunnan voimavaroja erittäin epädemokraattisesti.
Siitä olen samaa mieltä "urheiluhullujen" kanssa, ettei näitä moottorimiehiä, ralli, formula ,moottoripyöräily yms. saisi sekoittaa milläänlailla urheilijoihin. Uskoisin sen olevan myös heidän toive ja etujensa mukaista.
Huippu-urheilu on yhteiskunnan syöpä
8
1494
Vastaukset
- ollaan.
Ja lisäksi käsittämättömän pöyristyttävää että moottoriurheilu sallitaan vielä kun maailma on hukkumassa paskaan ja saasteisiin ja planeettamme käy kuolinkouristustaan.
- tibu ja tabu
Minä taas olen erimieltä. Huippuurheilijat varmasti kannustaa omalta osaltaan ihmisiä urheilun ja kuntoilun pariin. Yhteiskunnan syöpä löytyy mielestäni aivan toiselta suunnalta siis ne vanhat tutut alkoholi, tupakka, huumeet lieve ilmiöineen ja yllättäen liikapaino mikä johtuu monesti pitkälle liikkumattomuudesta. Näistä johtuvaa jättimäistä laskua maksaa aika epädemokraattisesti myös terveet päihteistä vapaat kuntoilevat ihmiset. Siihen nähden huippu-urheilu on aika mitätön kuluerä.
En väitä etteikö urheilusta noitakin alussa mainitsemiasi lieveilmiöitä löydy mutta niitähän löytyy yhteiskunnan kaikista kerroksista missä ihminen toimii.- Anonyymi
Syöpä!
- olet.
Sinun kannattaa äänestää liberaaleja: http://liberaalit.fi/
- urpo m
Onko ne moottorimiehet jotenkin eri asemassa ? Vai mitä ihmettä yrität sönköttää?
- Anonyymi
Ja urheilijat ovat muka raittiita myöhemmin.Ovat täysiä pinnareita jotka maksavat yhteiskunnalle paljon ensinmäiset 30v.Sitten saavat suojatyöpaikkoja harrastamisen jälkeen.Ovatsaamassa paljon parempaa terveydenhuoltoa ym muita kun muut painaa yhteiskunnan kannalta tärkeää duunia.Ovat yhteiskunnan parasiitteja.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä, huippu-urheilu yhteiskunnan syöpä.
Urheilun ja kuntoilu edistää ihmisenä kasvua, huippu-urheilu riistoa.
Pelkkää valitusta olosuhteista ja loppuun palamisesta, paineista paikoista suksista ja hitaista autoista. Minussa ei mitään vikaan, auto huono itkee eräskin miljonääri formulakuski! Mitä vittua! Osta niillä miljoonilla parempi auto tai pidä turpa kiinni! - Anonyymi
Olipas hieno keskustelu Ylen aamussa tänään. Keskustelua Venäjän oligarkkien verirahoista mm Jokereihin ja Hartwall areenaan liittyen, sekä muualla maailmassa.. Kerrankin näistä urheilun saamista verirahoista (rahanpesusta) sanottiin suoraan. Sairas urheilun maailma ! Katsokaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208