Laittakaa erilaisia alkulämmittelyideoita D-ikäisten harkkoihin. Mielellään vetäisin erilaisia alkulämmittelyjä, mut ideat loppuu kesken.
Junnujen lentopallovalmentajat
1
834
Vastaukset
- JR
Mulla on 25v siitä kun olen viimeksi valmentanut mutta tässä muutamia joita itse käytin.
Tuon ikäisillä kaikki mikä lisää koordinaatiota ja "salaa" jäntevöittää on jees.
"Peffis" on yksi hyvä, lisättynä pakollisilla siirtymä matkoilla", ja rajatulla alueella, esim vähintään 2 askelta ja taas takapuoli lattiaan. Toinen on pystypaini, tai polvet lattiassa. Kun saa kaadettua toisen niin ei kun uudestaan. Toinen versio tästä on kun toinen on lattialla mahallaan ja toinen yrittää saada sen käännettyä selälleen. Pallon kanssa tehtäviä esim. jos on mattoja käytettävissä niin ensin vaikka 3-4m ryömintä, sitten esim puolittainen kuperkeikka ja sitten avustajan heittämä pallo sormilyönnillä koriin. Tästä saa lämmittely vauhdilla tehtynä paljon erillaisia variaatioita. Jos näistä on jotain apua niin hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21212007- 298238
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606398Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785329- 585020
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai524548Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472- 1233998
- 833472
- 592072