Ryhtikuuri korvikkeilla 1. päivä

Nutrimutsi

On tässä tullut lepsuiltua koko elokuu, joten tänään alkoi sitten täysnutraus Nutrilettin Starttipaketilla.

Nälkä tulee olemaan varmaan kova. Pitää vaan muistaa, että kolmannen päivän jälkeen homma helpottaa.

Tomaatti ja jäävuorisalaatti sekä kaali saavat helpottaa puremisen tarvetta kohtuullisesti nautittuna.

17

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuntokuuri

      Jo tohon edelliseen ketjuun laitoin, mutta tähän nyt vielä.
      Eiliseen -900g. Ja ne lenkit ja tanssit. Ja muuta siideri.
      Huomenna juhlat niin katsotaan iskeekö takapakkia.
      Noiden juhlien jälkeen on aika ryhdistäytyä.

      • Nutrimutsi

        Tämähän on nyt vaikeaa! Ruoka mielessä koko ajan. Päätä särkee.

        Aletaas ryhdistäytyä yhdessä!

        Juhlihan kunnolla!


    • Nutrimutsi

      Nälkä meinaa olla. -400 grammaa eilisestä.

      Ei ois pitäny lopettaa, kun tämä uudestaan aloittaminen on näin hankalaa!

    • Nutrimutsi

      Lähtöpaino oli siis 66 kg ja tänään edelleen 65,6 kiloa. Alle 800 kalorin olen pysynyt, mutta eipä tipu paino.

      Koko ajan haluttaa jotain syödä...

    • Nutrimutsi

      Lähtöpaino oli siis 66 kg ja tänään edelleen 65,6 kiloa. Alle 800 kalorin olen pysynyt, mutta eipä tipu paino.

      Koko ajan haluttaa jotain syödä...

    • Kuntokuuri

      400g eiliseen. Aika hyvä kuitenkin, kun viikonloppuna oli ne juhlat.
      Nyt on päällä vuosisadan flunssa. Olo on todella ryytynyt. Juomia menee, mutta siinä se onkin. Onneksi töissä on ollut keittoja pääosin nyt. Sellaista helposti nieltävää ruokaa. Ja kun ei sitä lihaa yms tunnu olevan kuin hätäiset sattumat niin eipä oo paljoa pureskeltavaa:)
      Sunnuntaina juhlissa sain paljon positiivista palautetta hoikistuneesta minästä.
      Moni tuli ihmeissään et mitä sulle on tapahtunut!
      Ai niin. Näin muiden ottamia kuvia juhlista. Ja oikeesti ihastelin minäkin hoikempaa minää. Vallan ihmeissäni, että minäkö se tuossa todellakin olen.
      Kannustaa kummasti.
      Ei oikein tiennyt miten päin olisi ollut ja kiittelin vaan.
      Kyl tää tästä. Eiköhän jo viikon päästä ole tämä tauti selätetty ja elämä voi taas hymyillä terveenä.

      Nutrimutsi: Tiukkana vaan ja itsekuria rutkasti. Mieti mistä luvuista ja mitoista olet urakkasi aloittanut. Niin sulla kuin mulla on vielä jonkun matkaa urakkaa. Ja se pahin taitaa olla sitten se painonhallinta. Saada se paino pysymään kurissa.
      Tsemppiä!

      • Nutrimutsi

        5. päivä pikastarttia. Paino on 66 kg edelleen. Alle 800 kaloria/vrk on pitänyt.

        Mulla todettiin nyt paha kilpirauhasen vajaatoiminta. Ei ihme, jos ei paino tipu eikä kunto nouse!

        Hiipunut laihtuminen elokuussa johtuukin tosiaan kilpirauhasesta. Jos en olisi ollut tiukalla dieetillä, olisin luultavasti lihonut kovasti.

        Yritän nyt, ettei paino tästä lähtis nousemaan, vaikka hirvittävän turhauttavaa onkin, kun nyt tietää, että asia ei ole ihan minun tahdosta ja tekemisistä kiinni!

        Lääkitystä odotellessa...

        Tällä palstalla tulen notkumaan! Saikulla oon.

        Tsemppiä kaikille! Pitäkää huolta terveydestänne ja käykää lääkärin kontrolleissa!


      • Kuntokuuri
        Nutrimutsi kirjoitti:

        5. päivä pikastarttia. Paino on 66 kg edelleen. Alle 800 kaloria/vrk on pitänyt.

        Mulla todettiin nyt paha kilpirauhasen vajaatoiminta. Ei ihme, jos ei paino tipu eikä kunto nouse!

        Hiipunut laihtuminen elokuussa johtuukin tosiaan kilpirauhasesta. Jos en olisi ollut tiukalla dieetillä, olisin luultavasti lihonut kovasti.

        Yritän nyt, ettei paino tästä lähtis nousemaan, vaikka hirvittävän turhauttavaa onkin, kun nyt tietää, että asia ei ole ihan minun tahdosta ja tekemisistä kiinni!

        Lääkitystä odotellessa...

        Tällä palstalla tulen notkumaan! Saikulla oon.

        Tsemppiä kaikille! Pitäkää huolta terveydestänne ja käykää lääkärin kontrolleissa!

        -200g eiliseen. Hiljaa mutta alaspäin.
        Ei turhaan puhuta noista, että lääkärikontrolissa tulisi käydä.
        Tästä taas matka jatkuu.
        Tsemppiä kaikille!


      • tulen sörkkimään
        Kuntokuuri kirjoitti:

        -200g eiliseen. Hiljaa mutta alaspäin.
        Ei turhaan puhuta noista, että lääkärikontrolissa tulisi käydä.
        Tästä taas matka jatkuu.
        Tsemppiä kaikille!

        mutta ilmeisesti et syö sitä korviketta lopun elämääsi.
        Oletko miettinyt, mikä "normaali" syömisessäsi on vikana? Muutenhan ne menetetyt kilot tulevat takaisin ja yleensä vielä hyppää ylikin.


      • Kuntokuuri
        tulen sörkkimään kirjoitti:

        mutta ilmeisesti et syö sitä korviketta lopun elämääsi.
        Oletko miettinyt, mikä "normaali" syömisessäsi on vikana? Muutenhan ne menetetyt kilot tulevat takaisin ja yleensä vielä hyppää ylikin.

        Se normaali entinen minä syödä puputti ja paljon. Rasvaista ja lihottavaa ruokaa sun muuta.
        Ja kun syö ja syö niin se mahalaukkukin kasvaa ja sitä rataa taas määrät nousseet.
        Aikaisemmin, kun jokin asia harmitti, suututti, oli ikävä, suru taikka ilo niin se lohtu oli ruoka ja muut herkut.
        Olen nyt pitkään työstänyt näitä asioita. Perehtynyt moniin asioihin. Olen vahvempi ja viisaampi.
        Näiden monien monien viikkojen aikana on opittu yhtä ja toista. Uudenlainen minä toiminut eri tavalla.
        En lopun ikääni tule syömään nutrituotteita. Nutraus lyödään alas pikkuhiljaa.

        Nyt kun aloitin tämän uuden elämän niin kaikki asiat olivat kunnossa ja olin todellakin valmis laihtumaan.


      • Nutrimutsi
        Kuntokuuri kirjoitti:

        -200g eiliseen. Hiljaa mutta alaspäin.
        Ei turhaan puhuta noista, että lääkärikontrolissa tulisi käydä.
        Tästä taas matka jatkuu.
        Tsemppiä kaikille!

        Kolesteroliarvot ym. olivat kyllä parantuneet. Ja hyvä oli käydä kokeissa, kun paljastui tuo vajaatoiminta ikäänkuin vahingossa.

        Kyllä mulla ois ollut ihmettelemistä, että miksi painonlasku tyssäsi, vaikka dieetti jatkuu!


    • Nutrimutsi

      Viiden päivän tiukka täysnutraus ja tulos -0. Turhauttavaa, todella turhauttavaa.

      Pakko jatkaa, että paino ei nyt nousisi. Oon kyllä todella turvoksissakin, mikä on vajaatoiminnan yksi tyypillinen oire.

      • Kuntokuuri

        Plussatulos latistaa ja -0 tulos lyö kyllä alas jos oikeesti tietää olleensa tiukka ja noudattanut pilkun tarkasti, se syö naista.
        Koita jaksaa äläkä anna periksi. Tsemppiä ja kovasti.


    • Kuntokuuri

      Jälleen -200g. Hiljaa hyvä tulee. Asiaan auttaa tämä flunssa kummasti. Töissä syön sen lämpöisen ruoan. Sitäkin vähän. Valikoiden mitä tarjolla on.
      Kotona taas tullut nyt juotua paljon. Helpompaa vaan luiskauttaa jotain äkkiä kurkusta alas.
      Tsempit taas!

    • Kuntokuuri

      -0 tulos.
      Tänään mennyt vain kahvia ja pizzaa. Eka kerta tilattiin pizzaa sitten huhti-toukokuun.
      Kaikki ei mennyt.Tsemppiä.

    • Kuntokuuri

      Se vakio eli -200g. Olin varsin yllättynyt aamulla puntarissa. Tuli kuitenkin eilen puputettua sit pizzaa, Hyvä näin.
      Tsempit taas!

    • Pullasorsa

      Mihin te katositte? Nutrimutsi ja Kuntokuuri. Saisko teihin mitenkään yhteyttä?
      Mä luin teidän laihdutusjutun. Se oli niin hienoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe