Olen kohta 17-vuotias tyttö Keski-Uusimaalta. Haluaisin päästä laulamaan bändiin, joka oikeasti olisi tosissaan soittamisessa ja mahdollisesti myös oman musiikin tekemisessä.
Olen käynyt 2 vuotta laulutunneilla(ja aion jatkossakin käydä) ia harrastanut laulua muun muassa pianonsoiton yhteydessä melkein koko ikäni.
Esiintymiskokemusta löytyy jonkin verran bändin kanssa ja ilman. En ole vielä mikään ammattilainen laulussa, joten teidänkään ei tarvitse olla, mutta halu soittaa täytyy olla kova. :D Osaan laulaa ja haluan kehittyä siinä koko ajan paremmaksi. :) Tykkään kuunnella ja laulaa kaikenlaista kevyttämusiikkia. Eniten tulee kuunneltua kuitenkin pop/rock/punk/alternative - bändejä.
Ottakaa heti yhteyttä sähköpostilla, jos vähänkään tuntuu, että voisin olla etsimänne laulaja bändiinne! :)
Laulaja etsii bändiä Keski-Uusimaalta!
2
264
Vastaukset
- *Brighter*
tässä se meiliosoite johon voitte laittaa viestiä jos kiinnostaa: [email protected] :)
- rane12
HELLO!!!
joo olen kitaristi. laulan myös jotain?? teen omia biisejä lähinnä melodista hard rokkia, rokkiakin, hitaampia balladeja!!! Paroidia, smoke on the wateria ja jotain ccr ää, juicea yms... soitettu laina biiseinä!!! nyt olen yksin etsin toista bändiä!! asun tällä erää kuopiossa!!! en tiedä muutanko helsinkiin? olen ollut yhdessä bändissä ja muutamassa projektissa!! jos kiinnostaa ota yhteyttä... ikää mul on jo kohta 40 v , mut se ei ainakaan mua haittaa..
Rane 046 6596185 [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313627- 1291468
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111351- 711068
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1911057- 581041
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26977Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38951Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67930Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78895