suomalainen yleisurheilija, ei siitä pääse mihinkään!
Evilä kovatasoisin
6
506
Vastaukset
- Ilman Evilää
olis saannut hävetä silmät päästä!
- lupasi hypätä 850!!
jäi 49 cm tavoitteesta.., eli samaa sarjaa kuin Karjalainen, Kruger yms
- maailmantilaston
kaikkien aikojen sadan joukkoon ei mahdu ja muka paras yleisurheilija. Tuolla 801 "hypyllä" ei mahdu edes kaikkien aikojen 300 parhaan hyppääjään listalle eikä kaikkien aikojen top 2000 hypyn listalle.
- Leo*
Hän oli nyt maailman 14 paras. Suomalaisia kylläkin sijoittui lähes kymmenen paremmin näissä kisoissa.
- jorkku
Leo* kirjoitti:
Hän oli nyt maailman 14 paras. Suomalaisia kylläkin sijoittui lähes kymmenen paremmin näissä kisoissa.
Mun mielestä on ylimielinen moukka, ja sillä selvä.En päästäis enää minnekään kilpailemaan. Missä oli se suomalainen sisu ja rehellisyys? Urheilijan pitäis osata antaa kunnon kommentit, meni sitten hyvin tai huonosti. Itse olisin sanonut toimittajalle että " hyppääjänä olin tänään täyspaska" . Ei siinä olis enemmälle runoilulle ollu mun mielestä mitään aihetta.Olis tietenkin voinu pyytää anteeks kun teki niin huonon suorituksen ja muuta plää plää höpöä,ihan vaan sponsorirahojen toivossa.
- suomen pituushyppääjät
jorkku kirjoitti:
Mun mielestä on ylimielinen moukka, ja sillä selvä.En päästäis enää minnekään kilpailemaan. Missä oli se suomalainen sisu ja rehellisyys? Urheilijan pitäis osata antaa kunnon kommentit, meni sitten hyvin tai huonosti. Itse olisin sanonut toimittajalle että " hyppääjänä olin tänään täyspaska" . Ei siinä olis enemmälle runoilulle ollu mun mielestä mitään aihetta.Olis tietenkin voinu pyytää anteeks kun teki niin huonon suorituksen ja muuta plää plää höpöä,ihan vaan sponsorirahojen toivossa.
tekivät samoja tuloksia, kun tämä Evilä. Mitä esiintymiseen tulee käytös oli vähän moukkamainen, kuitenkin toimittajaplantut ne vasta ojentamista kaipaisivat ovat kaikkein huonoimpia Suomen porukoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161051- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828