Evilä kovatasoisin

mää.

suomalainen yleisurheilija, ei siitä pääse mihinkään!

6

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilman Evilää

olis saannut hävetä silmät päästä!

• lupasi hypätä 850!!

jäi 49 cm tavoitteesta.., eli samaa sarjaa kuin Karjalainen, Kruger yms

• maailmantilaston

kaikkien aikojen sadan joukkoon ei mahdu ja muka paras yleisurheilija. Tuolla 801 "hypyllä" ei mahdu edes kaikkien aikojen 300 parhaan hyppääjään listalle eikä kaikkien aikojen top 2000 hypyn listalle.

• Leo*

Hän oli nyt maailman 14 paras. Suomalaisia kylläkin sijoittui lähes kymmenen paremmin näissä kisoissa.

• jorkku
        Leo* kirjoitti:

Hän oli nyt maailman 14 paras. Suomalaisia kylläkin sijoittui lähes kymmenen paremmin näissä kisoissa.

Mun mielestä on ylimielinen moukka, ja sillä selvä.En päästäis enää minnekään kilpailemaan. Missä oli se suomalainen sisu ja rehellisyys? Urheilijan pitäis osata antaa kunnon kommentit, meni sitten hyvin tai huonosti. Itse olisin sanonut toimittajalle että " hyppääjänä olin tänään täyspaska" . Ei siinä olis enemmälle runoilulle ollu mun mielestä mitään aihetta.Olis tietenkin voinu pyytää anteeks kun teki niin huonon suorituksen ja muuta plää plää höpöä,ihan vaan sponsorirahojen toivossa.

• suomen pituushyppääjät
        jorkku kirjoitti:

Mun mielestä on ylimielinen moukka, ja sillä selvä.En päästäis enää minnekään kilpailemaan. Missä oli se suomalainen sisu ja rehellisyys? Urheilijan pitäis osata antaa kunnon kommentit, meni sitten hyvin tai huonosti. Itse olisin sanonut toimittajalle että " hyppääjänä olin tänään täyspaska" . Ei siinä olis enemmälle runoilulle ollu mun mielestä mitään aihetta.Olis tietenkin voinu pyytää anteeks kun teki niin huonon suorituksen ja muuta plää plää höpöä,ihan vaan sponsorirahojen toivossa.

tekivät samoja tuloksia, kun tämä Evilä. Mitä esiintymiseen tulee käytös oli vähän moukkamainen, kuitenkin toimittajaplantut ne vasta ojentamista kaipaisivat ovat kaikkein huonoimpia Suomen porukoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1887
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1115
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1051
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      886
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      828
    Aihe