Tein kaverilleni elämäni kauheimman asian.Voin kertoa sen.Olen vartiomäen ylä-asteella Espoossa koulussa 8-luokalla.Olen 14-vuotias täytän ensivuoden kesäkuussa 15.Olin siis ruokalassa.Kaverini istui vieressäni oli ruokana makarooni laatikkoa.Kaverilleni Tommille tuli vessahätä,hän meni vessaan.Minä halusin kiusata Tommia,koska olin kateellinen,kun hän sanoi,että saa ensi vuoden Tammikuussa vuoden 2010 manki mopon.En muista minkä merkkinen se on.Joku 50cc 2010 malli se kumminkin on.Otin siis kaverini lautaselta ruokaa työnsin sitä housuihini ja aloin hieroa sitä munaani.Ajatelkaa!Kun hän tuli vessasta ja alkoi syömään niin kyllä voitte arvata mitä tapahtui.Hän kysyi miksi tämä ruoka maistuu oudolle.Mä kysyin muina miehinä,että mille?Se sano,että jotenkin pissille.Ei mennyt kuin 3 sekkaa,niin se oksenti.Mä lähin äkkiä pois ja tietenkin jäin kiinni siitä rehtorin huoneessa.Sanoin,että työnsin ruokaa munaani.Sain jälkiistuntoa 2 tuntia.Kaveruutemme on nyt hi,no onneksi mulla on yks muu kaveri Jesse.Noloa se kyllä oli ei voi muuta sanoa.
joo kauheaa oli
Mika19951995.
5
722
Vastaukset
- ...
Uskoiskohan nyt tätä...
- oletko, oletko, oletko??
Oletko itse trolli, koska ruokit trollia, trolli?
- grow up
oletko, oletko, oletko?? kirjoitti:
Oletko itse trolli, koska ruokit trollia, trolli?
lol penikka
- mika19951
grow up kirjoitti:
lol penikka
joo j-o-k-a sana on totta!paskoin kamun ruokaan,koska olin kateellinen ja mä en oo sit mikään HLVETIN PENIKKA!
- MIKA19951
mika19951 kirjoitti:
joo j-o-k-a sana on totta!paskoin kamun ruokaan,koska olin kateellinen ja mä en oo sit mikään HLVETIN PENIKKA!
ööh sori siis kusin heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049