Tamperelainen eli aikas hyvin vedetty nääkin kisat....jaksais nyt edustaa vielä muutaman olympiadin, niin kyllä se 805cm sieltä tulee suotuisissa myötätuuliolosuhteissa....!!!
EVILÄ oli kyllä ylivoimaisesti paras...
3
401
Vastaukset
- kyllä se aina jotenkin
saa itsensä siihen jamaan että jää karsintaan...ainakin tolla asenteella että uhoaa kaikissa medioissa ennen kisoja hyppäävänsä ainakin 850 ja karsinnassa helposti yli rajan 815 mutta kun sitten ei pysty mihinkään niin uhkailee muita...todellinen idiootti, toivottavasti ainakin kaikki veronmaksajien maksamat urheilaja-avustukset evätään siltä (ohjeiden mukaan näin tulisi tehdäkkin koska urheila ona syyllistynyt törkeään epäurheilijamaiseen käytökseen).
- Ruotsi-ottelussa
yli 840. Tosin myötätuulta oli pikkaisen verran liikaa takana.
- Nevilän vejekset
Ruotsi-ottelussa kirjoitti:
yli 840. Tosin myötätuulta oli pikkaisen verran liikaa takana.
se hyppäs 10 metriä...... alaspäin..... Näsijärveen, tosin jalat edellä nenästä kiinni pitäen. Kerrankin askelmerkki osui kohdalleen.......???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974