vauvallenne maitoa ja minkä ikäinen vauva kyseessä...
Itselläni 1,5vkoa vanha poika ja en tiedä yhtään paljonko sen ikäinen tarvitsee maitoa. Olen nyt antanut 100ml tänään. Annanko siis huomenna 110ml? Mutta entä sitten kun hän on kk tai kaksi? Kertokaa te omia kokemuksia...
Kuinka paljon
1
550
Vastaukset 1
- Vauva tietää itse!
Et saa syötetyksi liikaa, vauva kyllä lopettaa syömisen kun on täynnä. Jos syötät liian vähän, syöttöväli tihentyy kun vauvan on pyydettävä ruokaa huutamalla. Unet lyhentyvät suotta.
Täsmällistä määrää ei ole olemassa, se kun riippuu vauvan koosta ja yksilöllisestä ruokahalusta. Keksit sen kyllä ihan pian, mikä määrä teillä pelittää parhaiten. Muista röyhtäyttää useamman kerran ruokailun jälkeen, (jopa välissä?) ettei tule ilmavaivoja jotka sitten valvottavat lasta.
Muista vain tarjota riittävän paljon, että jää vähän tähteeksi. (jonka tietenkin hävität joka kerta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44645Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427