nykyajan 20-30v naiset sitoutumis kammoisia?

kunnon mies

onko nykyajan naiset niin urakeskeisiä jne. että ei halua/uskalla sitoutua seurustelu suhteeseen tms? muuten kyllä pitää yhteyksiä ja on kiinnostunut sekä vihjaa vakavammasta,mutta kun alkaa keskustelut seurustelu suhteesta,niin sitte kuitenki nainen laittaa jarrut päälle,mutta on kuitenki kiinnostunut!!! vai pitääkö vaan varalla?

12

974

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi löytyä

Onko hän ujo?
      Kiire töissä?
      Kiire koulussa?
      Muuten hankala elämäntilanne?

Ehkä jossain vaiheessa hän on valmis, mutta odottaa hetken tulevan. Riippuen kauanko jaksat odottaa.

• Odottamisen uhri

No eipä toiselta oikein voi vaatia, että vain odottaisi ja odottaisi. Ei siitä voi toista syyttää jos ei hän jaksa odottaa, jos itse vain arpoo ja arpoo, eikä saa mitään päätöksiä aikaiseksi.

Kuinka kauan sitten pitäisi odottaa? 2kk? 6kk? Vuosi? 5 vuotta? Siinähän voi käydä niinkin että tuhlaa vuosia elämästään ihmiseen, joka ei loppujen lopuksi olekaan halukas sitoutumaan.

Ei tietenkään heti kannata hötkyillä ja painostaa tosita, mutta kyllä se on niin että jos homma ei näytä etenevän, niin parempi unohtaa koko juttu ja etsiä ihminen joka on valmis sitoutumaan. Antaa niiden sitoutumiskyvyttömien sitten kypsyä rauhassa ja ilmoitella sitten itsestään jos joskus löytyy haluja sitoutumiseen.

• Jupelista juu
        Odottamisen uhri kirjoitti:

No eipä toiselta oikein voi vaatia, että vain odottaisi ja odottaisi. Ei siitä voi toista syyttää jos ei hän jaksa odottaa, jos itse vain arpoo ja arpoo, eikä saa mitään päätöksiä aikaiseksi.

Kuinka kauan sitten pitäisi odottaa? 2kk? 6kk? Vuosi? 5 vuotta? Siinähän voi käydä niinkin että tuhlaa vuosia elämästään ihmiseen, joka ei loppujen lopuksi olekaan halukas sitoutumaan.

Ei tietenkään heti kannata hötkyillä ja painostaa tosita, mutta kyllä se on niin että jos homma ei näytä etenevän, niin parempi unohtaa koko juttu ja etsiä ihminen joka on valmis sitoutumaan. Antaa niiden sitoutumiskyvyttömien sitten kypsyä rauhassa ja ilmoitella sitten itsestään jos joskus löytyy haluja sitoutumiseen.

Niin kauan kun ei seursutella, verkot ovat vesillä.

Jos ei seurustella, eikä juttu muutenkaan tunnu etenevän, ei kenelläkään voi olla mitään sitä vastaan, että katselee vähän ympärillensä.

• jep....

Ei kaikki ole sitoutumiskammoisia. Itse ainakin haluan naimisiin ja perustaa perheen. Olen 20-vuotias tällä hetkellä ja haluaisin olla ainakin raskaana jo sillo ku oon 25v.

• Älä hätäile

Tuskin pitää varalla. Varalla pidettäviä löytyy takulla helpompiakin. Veikkaan, että pelkää ja yrittää kerätä rohkeutta.

• Näitä nähnyt

Niin. Veikkailla voi vaikka mitä, mutta usein se totuus on paljon karumpi. Itsekin haluaisin uskoa että ihmiset ovat reiluja toisilleen, mutta suuri osa ajattelee vain omaa napaansa. Nämä varallapitäjät eivät tosiaankaan ole mitään harvinaisuuksia. Monella naisella näyttää olevan oikein henkilökohtaisia haaremeita, eli tapaillaan monia miehiä aina silloin tällöin ja pidetään kaikkia siinä uskossa että olisi kiinnostusta vakavempaankin. Samalla kuitenkin etsitään koko ajan "parempia" miehiä.

• Kylämää tottuutta

ehdokasta.

Suurin osa kaikista ihmisistä sitoutuu heti sataprosenttisesti, kun vastaan astelee omat kriteerit täyttävä ehdokas. Jos kyseessä on jo lähes ikisinkku, se tarkoitta että tällaisessa tilanteessa ei vaan omat eväät riitä siihe että ehdokas tekisi samat johtopäätökset.

• säälittävää

olen 20-vuotias ja kyllä..mulla on ihan kauhea sitoutumiskammo. oon muutaman kerran tapaillu miehiä, mutta sit kun juttu on mennyt vakavampaan suuntaan on mulle tullut ihan kamalan ahistava olo ja oon perääntyny koko hommasta.
      ja jälkeepäin oonkin sitten tajunnut, että oon pitänyt kyseisestä ihmisestä tosi paljon et mitäs oonkaan mennyt tekemään.. enkä viitsi edes yrittää uudelleen, koska luulen saman toistuvan uudelleen heti..

• säälittävää

ja voin vielä kertoa, että halua seurustella kyllä on. mutta en vaan voi mitään tälle kammolle, joka on harmillista mielestäni..

• että näin meillä päin

Nuorena pitää seikkailla, nähdä maailmaa ja kerätä kokemuksia, ja varoa palloa jalassa! Eipä tarvitse sitten vanhana itkeä että jätti tilaisuuksia käyttämättä miehen takia, miehet kun useimmiten eivät ole sen arvoisia. Näin ovat äidit ja isoäidit neuvoneet nuoria naispuolisia jälkeläisiään, ja niistä neuvoista olen kiitollinen.

• Traumatisoitunut

Ehkä huonoja kokemuksia seurustelusta ja miehistä? Itse olen aika pahasti traumatisoitunut ja ihan vakavissani mietin että ehkä olisi parasta pysytellä loppuikäni miehistä kaukana. Tosiasia on, että ihmiset kohtelevat tänä päivänä läheisiään mitä julmimmin. Itse henkistä ja fyysistä väkivaltaa kokeneena, päihdeongelmaisen kanssa eläneellä, entisenä narsistin uhrina, raiskauksen ja jopa tappoyrityksen kokeneena olen taipuvainen ajattelemaan, että miehet ovat naisille hengenvaarallisia olentoja. Vaikea enää luottaa ja päästää lähelle. Olen kyynistynyt ja vaikka tiedän, että varmaankin kunnollisiakin miehiä on olemassa niin en jaksa uskoa että sellainen, ja vielä itselleni sopiva osuisi omalle kohdalle. Harva se päivä saa lehdistä lukea, kuinka oma mies tai ex-kumppani on taas murhannut naisen, jota kuvitteli rakastavansa...
      "Normaalitkin" suhteet tuovat mukanaan ongelmia, riitoja, monet miehet pettää ja käyttää reilusti päihteitä, omistushalua, mustasukkaisuutta ja epäilyjä, puretaan oma paha olo kumppaniin... Luin lehtijutun tutkimuksesta, jossa todettiin, että yksinelävät naiset ovat vähemmän stressaantuneita kuin parisuhteessa elävät, kun taas parisuhteessa elävät miehet kärsivät vähemmän stressistä kuin yksin elävät.
      Ehkä hän kuuluu laillani naisiin, jotka tietävät että uusi ihmissuhde on aina iso riski, jopa hengenvaarallinen.

• vierestä katsellut

moraalittomuus, mässäily ja itsekkyys on saavuttanut huimat mittapuut.
        ihmiskunnan suuri osa elää rappiossa. seuraus:

itsekkyys, väkivalta,onnettomuus,köyhyys

jokainen ihminen voi kuitenkin aina itse valita moraalinsa tason, ja tekee sen joko tieten tai
        tahtomattaan.

ihmisinä meillä on velvollisuus antaa lähimmäiselle mahdollisuus.
        jotkut ovat kokeneet kovia, ja ajattelevat, että ottavat kaiken mitä voivat suostutella toisen antamaan, niin eivät jää ilman. he osaavat vain ottaa. kenenkään voimat eivät kestä sitä kauaa.
        onneksi useat ovat vielä hyväntahtoisiakin.
        toivottavasti seuraavaksi tutustut johonkin tällaiseen kaveriin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2434
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      29
      1817
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      73
      1511
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      266
      1420
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1230
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      983
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      978
    9. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      65
      965
    10. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68