Mulla on valtavat reidet! Kuinka saisin niistä kapeammat ja ehkä vähän väliäkin reisien väliin. Aloitin viime syksynä kuntokuurin, jonka seurauksena lihakset ovat kehittyneet. Se on ihan jees, mutta kun se läski ei lähde reisistä millään. Varsinkin sisäreidet ovat suuri ongelma, ne on ihan löllöt!! Olen normaalipainoninen. Kuinka malleilla ym. on niin kauniit reidet? Auttakee..
Miten kapeammat reidet
49
42564
Vastaukset
- ei mitään väliä
Näin miesnäkökulmasta sanoisin kyllä noista mallien reisistä pari valittua sanaa....
Aivan Karmeat!
http://www.famosasdemoda.com/modelos_desnudas/naomicampbell/images/2603_jpg.jpg
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=1500000000000135&posting=22000000002588160 - Herra 47
Noin 1½h-2h hiihto tai juoksulenkki pistää jalat haluamaasi kuosiin.
- hdhdfhf
No se on nopeasti se
- Anonyymi
hdhdfhf kirjoitti:
No se on nopeasti se
Tupakoitsijan keuhkoille jotain parempaa millä saa reidet hoikemmiksi
- Joo
Mielestäni naisella saa ja pitääkin olla reisissä rasvaa ja pehmeyttä, mutta sitähän ei nyt kysytty.
Eli kun se löllö on rasvaa, niin se lähtee "laihduttamalla". Eli lisäät energian kulutusta, vähennät kalorien määrää, mieluummin tietysti vähän molempia. - Hepi
Mun mielestä kans juokeminen tai kävely vois auttaa. Tärkeintä on että et kehtiä enään sitä lihas massaa suuremmaksi, voisit myös vaikka kokeilla tehdä pienemmillä painoilla pidempiä sarjoja. sen luulis polttavan rasvaa. Malttia.. säännöllisellä treenilla saat tuloksia parinkuukauden kuluessa.. :)
- Masa
Moi!
Annoit juuri täysin vääriä ohjeita!
... paitsi että juoksu kyllä on pienentävää treeniä.
- Pluto
Kokeile et käyt uimassa 2 - 3 krt. vko..
- aino
Itse noudatan valmentajani tekemää kunto-ohjelmaa, joka nyt ei tietenkään laihtumiseen tähtää, mutta se on kuitenkin rakennettu ns. pyramidiksi, missä lihaskunto,lihaskestävyys ja lihasvoiman kasvattaminen vuorottelevat. Eli siis, jos tahdot niitä reisiäsi kaventaa koitas tätä;
3x8 jalkakyykky (astut siis vuorotellen toinen jalka eteen n.90 asteen kulmaan ja niin edelleen.)
3x8 hack kyykky
3x8 sisäreidet
3x8 pakarat
Ja kaikki edellä mainitut niin suurilla painoilla, että viimesimmät toistot vaativat irvistelyä ja ähkimistä, ei kuitenkaan niin paljon, että et voi tehdä liikettä hallitusti. Näiden jälkeen mene uimaan n.45 min ja ui rintauintia, se ainakin kohdistuu sisäreisiin, lonkkiin ja alavatsaan sekä selkään ihanteellisella tavalla. Ja muista pitää kunnon vauhti tasaisesti päällä. - Masa
aino kirjoitti:
Itse noudatan valmentajani tekemää kunto-ohjelmaa, joka nyt ei tietenkään laihtumiseen tähtää, mutta se on kuitenkin rakennettu ns. pyramidiksi, missä lihaskunto,lihaskestävyys ja lihasvoiman kasvattaminen vuorottelevat. Eli siis, jos tahdot niitä reisiäsi kaventaa koitas tätä;
3x8 jalkakyykky (astut siis vuorotellen toinen jalka eteen n.90 asteen kulmaan ja niin edelleen.)
3x8 hack kyykky
3x8 sisäreidet
3x8 pakarat
Ja kaikki edellä mainitut niin suurilla painoilla, että viimesimmät toistot vaativat irvistelyä ja ähkimistä, ei kuitenkaan niin paljon, että et voi tehdä liikettä hallitusti. Näiden jälkeen mene uimaan n.45 min ja ui rintauintia, se ainakin kohdistuu sisäreisiin, lonkkiin ja alavatsaan sekä selkään ihanteellisella tavalla. Ja muista pitää kunnon vauhti tasaisesti päällä."3x8 jalkakyykky (astut siis vuorotellen toinen jalka eteen n.90 asteen kulmaan ja niin edelleen.) "
Taidat tarkoittaa askelkyykkyä?
"3x8 hack kyykky "
Tarkoitatko laitetta vai tangolla tehtävää hack-kyykkyä?
"3x8 sisäreidet
3x8 pakarat"
Mites pakaraa treenataan? Suorinjaloin maastaveto ja hyvää huomenta -liike? Vai jotain muuta?
Miten se mainitsemasi pyramidi tähän liittyy? - Norsujalka
Mä harrastan uintia 5 kertaa viikossa kilpa uimareissa ja on ihan karseet reidet ne on niin norsun jalat ihan kaaaaaamalat
- hjhhhgj
aino kirjoitti:
3x8 hack kyykky
3x8 sisäreidet
3x8 pakarat
Ja kaikki edellä mainitut niin suurilla painoilla, että viimesimmät toistot vaativat irvistelyä ja ähkimistä, ei kuitenkaan niin paljon, että et voi tehdä liikettä hallitusti. Näiden jälkeen mene uimaan n.45 min ja ui rintauintia, se ainakin kohdistuu sisäreisiin, lonkkiin ja alavatsaan sekä selkään ihanteellisella tavalla. Ja muista pitää kunnon vauhti tasaisesti päällä.Kyllähän noi 3x8 sarjat nimen omaan kasvattaa lihasmassaa. Jos reisiä haluaa kaventaa, niin aerobista treeniä, eli juoksua, hölkkää, hiihtoa, yms. Ja pitkiä matkoja (yli 5km) Eli silloin palaa rasva ja myös lihas...
- Anonyymi
hjhhhgj kirjoitti:
Kyllähän noi 3x8 sarjat nimen omaan kasvattaa lihasmassaa. Jos reisiä haluaa kaventaa, niin aerobista treeniä, eli juoksua, hölkkää, hiihtoa, yms. Ja pitkiä matkoja (yli 5km) Eli silloin palaa rasva ja myös lihas...
Pitääkö se 5km juosta putkeen vai vaikka aamulla 1,5km päivällä 2km ja illalla 1,5km
- helsku
siis jos tahtoo kaventaa reisiä, ni eihän sillon mitään lihaskuntoa voi harjoittaa?? sehän vaan paksuuntaa entisestään..?
kasvattaako kävely tai juoksu jalkalihaksia? kumpi vähemmän? haluaisin myös kapeammat reidet :(- hulk87
Totuus on se että mitä enemmän lihasta, sitä enemmän se kuluttaa. Eli lihasta täytyy olla, jotta reisistä tulee kauniin muotoiset eikä victoria-beckham-chicken-legsit, joissa nahka roikkuu ja selluliitti pysyy.
- GSUSalla
hulk87 kirjoitti:
Totuus on se että mitä enemmän lihasta, sitä enemmän se kuluttaa. Eli lihasta täytyy olla, jotta reisistä tulee kauniin muotoiset eikä victoria-beckham-chicken-legsit, joissa nahka roikkuu ja selluliitti pysyy.
apua, sillä minulla on ulkoreisissä iso lihas, johtunee kenties siitä että olen pyöräillyt paljon, mutta haluaisin sellaiset kapeat reidet, jotka eivät istuessakaan läjähdä vieden kaksi penkkiä. Siskollani on todella kauniit reidet, niinkuin malleilla. Kapeat. Minun jalat ei nyt niin täynnä ole läskilöllöä (lukuunottamatta sisäreisiä, jotka istuessa levenee, hyi), mutta ulkolaidassa olevan ison lihaksen vuoksi jalkani näyttää ihan miesten jaloilta! Mitä teen että saan kauniit reidet? eihän malleillakaan näy ulkoreidessä isoa lihasta, vaikka lihasta niissä kyllä on koska ne ovat niin timmit. Kuinka siis eroon lihaksesta ja kiinteät ihanat reidet omaavaksi tytsyksi, lähtis hamekammokin pois. HJÄLPA MIG!
- pIIppIIIPIpIPpIp
Ei tartte kun kävellä mut älä odota joka kävely lenkin päästä et ne ois 5 cm pienemmät vaa kävelet esim: kavereitten kanssa pitkiä lenkkejä ja tollee .(kyllä ne siitä pienenee)
- Peppiina-84
Voi kiitos! Olen odottanut tätä tietoa 8 pitkää vuotta... Voi kun olet taitava
- ärh
Peppiina-84 kirjoitti:
Voi kiitos! Olen odottanut tätä tietoa 8 pitkää vuotta... Voi kun olet taitava
lähes kaikki oli kyllä vastattu ihan ajallaan. Turhaa syyttelyä.
- help1
mua ahistaa tämä että kaikilla muilla mun kavereilla on kapeat ihanat jalat ja reidet eivät ole mitenkään paksut heillä vaan ohkaset. no minulla sitten on aika paksut reidet ja tuntuu että vaikka housut mahtuukin jalkaan niin ne ei näytä hyvältä päälläni koska paksut reidet..
aina kun katson jalkojani peilistä hieman reisien yläpuolella on "reikä" joka tulee tästä ku minulla reiden sisäpuolellaon sitä paksua reittä . ja nolottaa aina istuessa kun reiteni valtaavat koko tilan melkeimpä. okei ei ne valtaa koko tilaa mutta kun vertaan aina minun ja kavereitteni reisiä kun istumme jossain niin silloin minulle iskee hirveä masennus. HELP ME! miten saan kapeat reidet! onko se ihan mahdotonta minulle?! harrastan lenkkeilyä,yleisurheilua ja ratsastusta! oisin todella kiitollinen jos tähän vastattaisiin! - herhrthrhr
Jalkojen treenaaminen säilyttää lihakset, liiallinen aerobinen tekee jaloista entistä löllömmät. Jalkatreenipäivien jälkeen saattaa tuntua että jalat vaan paksuuntuu, mutta kun malttaa pitää myös lepopäivän, niin näkee selvästi että jalat pienenee, kun treenit kerää yleensä nestettä, mut kun lihas palautuu niin jalat kapenee kun neste ja kuona poistuu. Paikallisesti on vaikeaa jotain kohtaa pienentää tai polttaa siitä rasvaa. Rasva palaa tasaisesti joka kohtaa, jos jalat ovat ne joihin läski ekana tarraa, niin todennäköisesti sieltä ne myös viimeisenä lähtee. Itse lenkkeilin joskus aivan hulluna ja sisäreidet säilyivät löllöinä, mutta kun vaihdoin jalkatreeneihin eli kyykkyihin yms. niin peppuun tuli muotoa ja takareidet kasvoi, näin myös tuli jaloista kiinteämmät ja hävisi ne löllötkin pois. Ruokavalio vaikuttaa myös paljon eli maltillisilla miinuksilla niin rasva sulaa.
- XDDXDXDXDXDXDXDXDXD
hei tää on 2004 vuonna alotettu ketju XDD
- MeLyx
http://fi-fi.facebook.com/pages/MeLyx/157815087752718
Tässä olisi mahtava tarjous treeniohjelmista! Heinäkuussa treeniohjelma maksaa vain 12€, normaalisti 35€.
Yhteyttä [email protected] tai facebookin kautta :)
Terveisin,
Johanna
Me&Lyx - Toimiitodella
Kävele ja juokse 1,5-2h kerran päivässä
- jaaon2004
mielenkiintoista toki jos sanoisi kehityksen ja suunnan
- Kivatjalat
Ite harrastan cheerleadingia ja siinä kyllä jalat ja reidet pysyy tosi hyvässä kunnossa!
- qrwrqwrtqw
Ootko pudonnu päällesi?
- Cheerleader
Itsekkin harrastan cheerleadingia, iha jeba touhuu kunnonkin kannalta
- älänytjaksaaloittaa
enemmän kuin sinä kaverisi ja vaikka lisäisi siskosikin
- Lihasta
Sukuvika jos on niin ei ne kapeammaksi tuu . Tietysti jos treenaa niin voi ainakin pitää ne kiinteänä . Sopivan pehmeä on naisellista .
- Kirvesmies6
ja se sana olis ohuemmat. niin hoikkenee joka puolelta. kapeat on vielä toiseensuuntaan paksut.
- Sexy-me
Venyttele ja lenkkeile
- Anonyymi
Joksu tekee hyvää jaloille mä aina jokq toinen päivä juoksen pururataa 1.30h
- Anonyymi
paksureitisten ikuinen onkelma - ei millään, ehdottaisin silti tärähtävää liikuntaa.. ja minimikaloreille, eihän aussiwitissäkään lihavia ollut.
- Anonyymi
Kuten jotkut ovatkin jo ehdottaneet niin pitkäkestoinen aerobinen treeni muokkaa lihaksia pienemmiksi ja näin ollen muokkaa reisistä solakammat. Toki hyvä olisi olla jonkin verran niissä lihastakin, jotta kaunis muoto tulee esiin.
Jos sinulla on jo ihan hyvä määrä lihasta jaloissa niin ei kun vaan aerobista treeniä ensisijaisesti. - Anonyymi
Ite oon tällänen 12 v. En viitti pitää kun 1 housuja yleensä, kun reidet tursuaa rumasti.. 😔 Oon 150 pitkä ja paino on siinä 40. Urheilen tosi paljon, mikää ei auta niitten pienentämiseen.
- Anonyymi
Siis sama!!! Oon täysin saman pitunen, painonen, ikänen ja käytän vaan 1-2 housuja koska muissa housuissa näyttää reidet tosi läskeiltä!!!! PLIIS OIKEESTI KERTOKAA ET KUINKA VOISIN PIENENTÄÄ MUN REISIÄ HELPOSTI!!!! Kaikilla mun kavereilla tuntuu olevan sellaset ihanan kapeat jalat ja sitte tuun minä... PLEASE HELP MEE!!!!😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sama!!! Oon täysin saman pitunen, painonen, ikänen ja käytän vaan 1-2 housuja koska muissa housuissa näyttää reidet tosi läskeiltä!!!! PLIIS OIKEESTI KERTOKAA ET KUINKA VOISIN PIENENTÄÄ MUN REISIÄ HELPOSTI!!!! Kaikilla mun kavereilla tuntuu olevan sellaset ihanan kapeat jalat ja sitte tuun minä... PLEASE HELP MEE!!!!😭
suosittelen youtubesta kattoo sellassii leg workouttei ne toimi mul ihan sikana lähti 2vk 5,5 cm reisistä! ku tein 2krt päiväs
- Anonyymi
Come on! Ihanaa löytää ihmisiä, jotka ymmärtää!😭 Oon itekkin täysin samoissa mitoissa! En melkein ikinä käytä legginssejä, koska mun reidet näyttää ihan sairaan isoilta😢
- Anonyymi
https://youtu.be/6GJ8LCNyMic
Tällaisella treenillä - Anonyymi
SYÖ VÄHEMMÄN KEBABBIA, JUO VÄHEMMÄN ALKOHOLIA, LIIKU, ULKOILE SÄÄNNÖLLISESTI. SIINÄ RESEPTI MILLÄ REIDET PIENENEE!
- Anonyymi
ISO PERSE ON NYKYÄÄN TRENDI, MITÄ LÄSKIMPI LIISA NIIN SITÄ ENEMMÄN HOLLYWOODIA! Tässä syy miksi en itse valitse Suomalaista vaimoa! Ei kiitos mitään pullataikinaa samaan sänkyyn.
- Anonyymi
Itsekin olen kasvava teini, / nuori jolla on ulkonäköpaineita, kuten monilla teineillä. Tajusin, että kesän tullen käytän mekkoja, ja silloin jalkani näkyvät. Tajusin omistavani valtavat jalat. Aloin treenaamaan eli : väh. 2km pyöräilyä (kaikkea siis joka päivä) väh. 1km juoksulenkki, ja 200 hyppyä hyppynarulla. Kyllö se toimii, vaikka 1 - 2 kuukautta viekin. Uskokaa pois! Ja juokseminen, hyppynarulla hyppiminen tai pyöräily ei kasvata reisiä, päin vastoin tiivistää/kaventaa. Toivottavasti neuvoistani oli apua!
- Anonyymi
KIITOS OIKEESTI KIITOS TEIN NÄIT 1KK JA MU JALAT ON OIKEESTI VARMAAN 5-10CM KAPEEMMAT! 😍😍😍😍😍❤️❤️😍😍😍😍❤️😍😍❤️😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIITOS OIKEESTI KIITOS TEIN NÄIT 1KK JA MU JALAT ON OIKEESTI VARMAAN 5-10CM KAPEEMMAT! 😍😍😍😍😍❤️❤️😍😍😍😍❤️😍😍❤️😍
SIIS NÄIT MITÄ OOTTE KERTONU JA KIITOS SULLE ANONYYMI
- Anonyymi
Tuli nyt mieleen, että eilen illalla kun oli aika vähän enää tihkusadetta, pyöräilin 60,66 km lenkin, josta suurin osa tiellä nro 52. Painosta on lähtenyt lähtenyt pois noin 40kg.
Olen 180 cm pitkä, paino nyt noin 81 tai 82 kg. Muuta liikuntaa en harrasta. Olen eläkkeellä.
Mies66v
- Anonyymi
No perhana mulla on tosi paksut reidet ja joka päivä liikun aikas paljon eri tyyleillä (myös lihaskunto) ja ei ne tästä kavennu millään mutta fuck it ne kuuluu mun kroppaan ja ei kine… i am who i am
- Anonyymi
Tuntuu kyllä että minullakin on vähän liian isot reidet mutta se ei haittaa mitään kaikilla on oma vartalo ja oman laisensa sillä ei ole mitään merkitystä millainen vartalo on hyvä
- Anonyymi
Painan 37-38kg ja oon 10-11.
Mulla on isot reidet ja en oo läski.
Mul on myös iso perse.
Tisseissä keskellä pallot jotka tulee esiin vaatteiden alta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768