Labratulokset... Mitä meinaa?

Labrarotta

fB-Leuk 8.7
B-Eryt 5.18
B-Hb 157
B-HKR 0.44
E-MCV 86
EMCH 30
E-MCHC 354 (vuosi sitten sama 351)
B-Trom 289
L-Neut 82 (vuosi sitten 75)
L-Lymf 12
L-Mono 4
L-Eos 2
L-Baso 1
B-Neut 7.17
B-Lymf 1.03
B-Mono 0.30

Osaako joku tulkita että missä mennään? Kipeänä olen, mutta kukaan ei tiedä miksi.

8

3909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Labrarotta

Nuo olivat viime viikolta, tässä on eilisen arvot:

fB-Leuk 7.6
      B-Eryt 5.22
      B-Hb 159
      B-HKR 0.45
      E-MCV 85
      E-MCH 31
      E-MCHC 357
      B-Trom 268
      L-Neut 76
      L-Lymf 17
      L-Mono 5
      L-Eos 2
      L-Baso 1
      B-Neut 5.79
      B-Lymf 1.26
      B-Mono 0.35
      B-Eos 0.18
      B-Baso 0.05
      P-ASAT 25
      P-ALAT 28
      P-GT 24

• googlella löytyy lisää

• sasjaldjlaksdj

no kai sinä nyt lääkäriltäsi olet kysynyt tulokset ja jo itsekin tiedät kun ne olet kerran saanut. mitä tietoa täältä odotat saavasi- eikl se nyt lääkäri ole se joka noi tulkitsee.

• Esa-

Lääkärinä voin tulkita, että nuo labrat on kunnossa. Siinä on pieni verenkuva ja sitten pari maksa-arvoa.

• Osma74
        Esa- kirjoitti:

Lääkärinä voin tulkita, että nuo labrat on kunnossa. Siinä on pieni verenkuva ja sitten pari maksa-arvoa.

Ja mitä tämä osoitti? Potilas sai (ilmeisesti itse niin haluttuaan) labravastaukset, mutta kenenkään mieleen ei juolahtanut kysyä, ymmärtääkö potilas niistä mitään. Mielestäni tämä osoittaa sitä, että potilas on vain sellainen hiekkapussi, jota heitetään suuntaan ja toiseen, mutta joka ei ymmärrä tilanteestaan itse yhtään mitään. Juoksutetaan labrassa ja röntgenissä ja siellä ja täällä, mutta kukaan ei muista selittää ja kertoa mitään. Sitten potilas kertoo tutuilla ja toreilla kuinka labrayksikkö se ja tuo on huimasti kohonnut ja hän on varmaan ihan kohta kuolemassa johonkin mystiseen tautiin.

• Labrarotta
        Osma74 kirjoitti:

Ja mitä tämä osoitti? Potilas sai (ilmeisesti itse niin haluttuaan) labravastaukset, mutta kenenkään mieleen ei juolahtanut kysyä, ymmärtääkö potilas niistä mitään. Mielestäni tämä osoittaa sitä, että potilas on vain sellainen hiekkapussi, jota heitetään suuntaan ja toiseen, mutta joka ei ymmärrä tilanteestaan itse yhtään mitään. Juoksutetaan labrassa ja röntgenissä ja siellä ja täällä, mutta kukaan ei muista selittää ja kertoa mitään. Sitten potilas kertoo tutuilla ja toreilla kuinka labrayksikkö se ja tuo on huimasti kohonnut ja hän on varmaan ihan kohta kuolemassa johonkin mystiseen tautiin.

Ei potilas kuvittele kuolevansa mystiseen tautiin, tai sen kummemmin ymmärrä veriarvoistaan mitään. Mutta potilas on ollut kipeä viimeisen 4 viikkoa ja koska lääkärin mielestä ei ole missään mitään vikaa, niin halusi nähdä labratulokset paperilla ja kysyä jostain näkyykö niissä mitään sairauteen viittaavaa. Luulosairas en ole, ja oireiden ajattelemattomuus ei johda niiden poistumiseen, päinvastoin.

• mitä oireita?
        Labrarotta kirjoitti:

Ei potilas kuvittele kuolevansa mystiseen tautiin, tai sen kummemmin ymmärrä veriarvoistaan mitään. Mutta potilas on ollut kipeä viimeisen 4 viikkoa ja koska lääkärin mielestä ei ole missään mitään vikaa, niin halusi nähdä labratulokset paperilla ja kysyä jostain näkyykö niissä mitään sairauteen viittaavaa. Luulosairas en ole, ja oireiden ajattelemattomuus ei johda niiden poistumiseen, päinvastoin.

tarkoitat kun sanot et olet kipeä (en löytänyt tätä tuolta aikaisemmista)?
        Mitkä sinun oireet ovat?

Olen samaa mieltä kanssasi tuosta ajattelemattomuudesta.
        Sitä käytetään nykyään sopimattomasti myös niissä tilanteissa,
        joissa diagnoosia ei osata vielä antaa.

• Tiit N.Eest.

ihminen voi olla vakavastikin sairas,mutta labroissa ei näy mitään.On sellaisiakin syöpätapauksia,jotka eivät näy labroissa kuin sen jälkeen kunnes tuo tauti on jo jonkin verran levinnyt.On myöskin virussairauksia ym.,jotka eivät näy ei sitten millään.

Onko selviä oireita nyt olemassa teillä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe