Pohdintaa rullaluistelusta

Anaalisyöpä

Olen tässä alkanut kiinnostumaan rullaluistelusta. Yleensä jos kiinnostun jostain, rupean heti innoissani selaamaan tietoa aiheesta, ja videoita youtubesta.

Olen tähän mennessä saanut selville, että K2 on hyvä merkki. Myös olen saanut selville, että K2 fitness mallisto osuisi minulle parhaiten; ketterä ja sopii esimerkiksi kaupungille. Yritin löytää näiden kyseisten luistimien hintoja suomalaisista nettikaupoista, mutta huomasin, että ilmeisesti yksikään nettikauppa ei myy rullaluistimia suomessa!

Mistä johtuu tämän lajin - ilmeisesti - kiinnostuksen puute Suomessa? Onko tässä lajissa jokin seikka, jota en ole tullut ajatelleeksi innostuessani? Jos kysyntää luistimille olisi tarpeeksi, niitä myös myytäisiin takuulla Suomen nettikaupoissa.

3

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roleacher

rapistuva tieverkosto, jatkuvat kaapelityöt.

Toiseksi, monella varmaan mätänevät luistimet kaapissa johtuen siitä ettei niillä ole koskaan opetellut luistelemaan nautinnollisesti. Jarruttaminen on monille ylitsepääsemätön este.

Itse olen useamman neitokaisen opettanut hyvällä lopputulemalla luistelemaan..

• janne m-nen

jotenkin tuntuu että olet kirjoitellut samanlaisia viestejä tämän tästä. Varsinkin rullaluistelun tasosta Suomessa. Kysyn todella paljonko olet oikeastaan asioista ottanut selville. Varsinkin kun kirjoittelet aina samat asiat, ja aina olet aloittamassa tätä lajia,ja aina tulossa ulkomailta takaisin ja aina tilaamassa nettikaupoista milloin. Ihmetyttää nämä omituiset jutut ainakin näin vuoden pimeimpänä aikana. Kyllä kai K2 sopii kaupungille mutta vähän eri vuoden aikaan. Hyvä on netissä rupatella maat ja mannut vaikka vuoristokiipeilystä tai mistä, ei tarvitse välittää edes vuoden ajoista.

Miten on mahdollista muuten olet vasta "alkanut kiinnostumaan rullaluistelusta" ja seuraavassa lauseessa alat vähän kuin "asiantuntijana" höpisemään Suomen rullaluistelun ja kiinnostuksen tasosta. Ristiriitaista. Tekisit joskus jotain rullaluistelun eteen. Etkä iänikuisesti vaan kyselisi nettikauppoja ja Suomen tasoa.

• Ääh!

mitä järkeä alkaa ostamaan rulliksia ihan loppu syksystä? Ehtii vähän tottua ideaan sitten tyssää seinään kun lunta rupee tuleen... Itteäni ärsyttää jo ku ei pääse ollenkaan rullisteleen...off topic.
      Ja miks ne rullaluistimet nyt välttämättäsieltä netistä pitää olla tilattu, pitäishän niitä sovittaa ja silleen.
      Btw, Roleacher, rullaluistimiin saa hankittua jarrut...paitsi playdeihin, mut niitä nyt tuskin tarkotettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe