Pohdintaa rullaluistelusta

Anaalisyöpä

Olen tässä alkanut kiinnostumaan rullaluistelusta. Yleensä jos kiinnostun jostain, rupean heti innoissani selaamaan tietoa aiheesta, ja videoita youtubesta.

Olen tähän mennessä saanut selville, että K2 on hyvä merkki. Myös olen saanut selville, että K2 fitness mallisto osuisi minulle parhaiten; ketterä ja sopii esimerkiksi kaupungille. Yritin löytää näiden kyseisten luistimien hintoja suomalaisista nettikaupoista, mutta huomasin, että ilmeisesti yksikään nettikauppa ei myy rullaluistimia suomessa!

Mistä johtuu tämän lajin - ilmeisesti - kiinnostuksen puute Suomessa? Onko tässä lajissa jokin seikka, jota en ole tullut ajatelleeksi innostuessani? Jos kysyntää luistimille olisi tarpeeksi, niitä myös myytäisiin takuulla Suomen nettikaupoissa.

3

862

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roleacher

rapistuva tieverkosto, jatkuvat kaapelityöt.

Toiseksi, monella varmaan mätänevät luistimet kaapissa johtuen siitä ettei niillä ole koskaan opetellut luistelemaan nautinnollisesti. Jarruttaminen on monille ylitsepääsemätön este.

Itse olen useamman neitokaisen opettanut hyvällä lopputulemalla luistelemaan..

• janne m-nen

jotenkin tuntuu että olet kirjoitellut samanlaisia viestejä tämän tästä. Varsinkin rullaluistelun tasosta Suomessa. Kysyn todella paljonko olet oikeastaan asioista ottanut selville. Varsinkin kun kirjoittelet aina samat asiat, ja aina olet aloittamassa tätä lajia,ja aina tulossa ulkomailta takaisin ja aina tilaamassa nettikaupoista milloin. Ihmetyttää nämä omituiset jutut ainakin näin vuoden pimeimpänä aikana. Kyllä kai K2 sopii kaupungille mutta vähän eri vuoden aikaan. Hyvä on netissä rupatella maat ja mannut vaikka vuoristokiipeilystä tai mistä, ei tarvitse välittää edes vuoden ajoista.

Miten on mahdollista muuten olet vasta "alkanut kiinnostumaan rullaluistelusta" ja seuraavassa lauseessa alat vähän kuin "asiantuntijana" höpisemään Suomen rullaluistelun ja kiinnostuksen tasosta. Ristiriitaista. Tekisit joskus jotain rullaluistelun eteen. Etkä iänikuisesti vaan kyselisi nettikauppoja ja Suomen tasoa.

• Ääh!

mitä järkeä alkaa ostamaan rulliksia ihan loppu syksystä? Ehtii vähän tottua ideaan sitten tyssää seinään kun lunta rupee tuleen... Itteäni ärsyttää jo ku ei pääse ollenkaan rullisteleen...off topic.
      Ja miks ne rullaluistimet nyt välttämättäsieltä netistä pitää olla tilattu, pitäishän niitä sovittaa ja silleen.
      Btw, Roleacher, rullaluistimiin saa hankittua jarrut...paitsi playdeihin, mut niitä nyt tuskin tarkotettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109