Mikähän mättää tällä palstalla...

KUMMAA TOIMINTAA

Jos rekattuna kirjoittaa mille palstalle hyvänsä niin vain 50 plus palstalta teksti poistetaan. Täysin sisällöltään samanlaisetkin kirjoitukset eri sanan valinnoilla(ettei ole massapostitusta)muilla palstoilla säilyy PAITSI 50 PLUS-PALSTALLA. Miltään muulta palstalta kirjoitukset ei poistu kuin 50 plus. Jos sitten kirjoittaa ilman rekkautumista niin teksti yleensä säilyy. Onko palstan sheriffi täällä jotenkin erilainen kuin muiden palstojen sheriffit???

42

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä kivempaa.

Joku ei tykkää sinusta. Katsos ei sen tarvitse olla seriffi, se ei ole töissä Enirolla. Riittää että joku laittaa järjestelmällisesti poistopyynnön viesteistäsi. Ei niitä poistopyyntöjä kukaan lue, poistavat, jos jurputusta tulee. Ei tällaisille palstoille kannata rekisteröityä, menee siksi paljonpuhutuksi sisäpiireilyksi. Ei oteta kantaa kirjoitukseen, vaan kirjoittajan persoonaan.

• Korppis

Olen tullut samaan ajatukseen tässä kirjoitellessani, että pitäisi ottaa uusi nimimerkki palstakirjoitteluun. Gallerianhan voi säilyttää omana erikoisuutena. Puskaan en halua, sillä kirjoittajna haluan olla saavutettavissa. Näitä nimimerkkejään ovat entiset kirjoittajat vaihtaneet sillä en usko heidän kadonneen palstalta minnekään.

Ihmettelen miksi kirjoittjan henkilökohtaisuus ja tekemiset kiinnostaa joitakin henkilöitä. Itse en tiedä juuri mitään kenestäkään palstalaisesta. En muista nimimerkkejä koska en kiinnitä niihin kovinkaan suurta humiota ovatko he miehiä vai naisia. En muista monenkaan sanomisia. Joskus kun tulee nakkapokaa jää joku mieleen tai jos joku herää henkiin uudella nimimerkillä voi hieman ounastella, että tuttua tekstiä jostakin aikaisemmasta kokemuksesta.

Ikäryhmiin jakokin on joillekin vakava kysymys. Kuinka sellaista voi joku edes ehdottaa, että kirjoitatko oikeassa ikäryhmässä, puskalaisilla tai kyssäreillä ei ole minkään valtakunnan henkilöllisyystodistusta ; )

• juttuja tulee ja menee
        Korppis kirjoitti:

Olen tullut samaan ajatukseen tässä kirjoitellessani, että pitäisi ottaa uusi nimimerkki palstakirjoitteluun. Gallerianhan voi säilyttää omana erikoisuutena. Puskaan en halua, sillä kirjoittajna haluan olla saavutettavissa. Näitä nimimerkkejään ovat entiset kirjoittajat vaihtaneet sillä en usko heidän kadonneen palstalta minnekään.

Ihmettelen miksi kirjoittjan henkilökohtaisuus ja tekemiset kiinnostaa joitakin henkilöitä. Itse en tiedä juuri mitään kenestäkään palstalaisesta. En muista nimimerkkejä koska en kiinnitä niihin kovinkaan suurta humiota ovatko he miehiä vai naisia. En muista monenkaan sanomisia. Joskus kun tulee nakkapokaa jää joku mieleen tai jos joku herää henkiin uudella nimimerkillä voi hieman ounastella, että tuttua tekstiä jostakin aikaisemmasta kokemuksesta.

Ikäryhmiin jakokin on joillekin vakava kysymys. Kuinka sellaista voi joku edes ehdottaa, että kirjoitatko oikeassa ikäryhmässä, puskalaisilla tai kyssäreillä ei ole minkään valtakunnan henkilöllisyystodistusta ; )

En ole palstaa lukiessani huomannut mitään kiinnostusta toisten henkilökohtaisuuksiin.
        Olen toki huomannut, että muutamilla on tarve kertoa, omista tekemisistään arkisessa päivässään.
        Itse pidän näitä palstoja vain virtuaalimaailman tuotoksina.

• Anonyssis.
        Korppis kirjoitti:

Itseä alkoi oikein naurattamaan, kun aloin yhtäkkiä jokunen vuosi sitten lentelemään ulos chatista. Mulla paljon juttukamuja siellä ollut vaikka kuinka kauan. Diesel oli lukenut orfiilini ja heitti järjestelmällisesti ulos. Noh, ei tosin enää tule chattäiltyäkään, mutta en ikinä kyllä rekisteröidy. Tutut tuntee jne.

Chatti on aivan erijuttu kuin keskustelut. Tietenkin on ihan hauska, jos jotkut kirjoittavat vakinikeillä, helpompi lueskella, kun ei suotta tarvitse kaikkea potaskaa lukea. Mutta sitä en ole ikinä käsittänyt, miksi pitäisi tuntea ihmiset, joiden kanssa vaihtelee mielipiteitä. Koko perusjuttu häviää ja kaikki menee NallePuh hommiksi, onhan tuo nähty.

Ihmiset vaitelee nimmareita. Yleisin syy lienee, että eivät ole tajunneet koko internetin ominaisuuksia ja ovat munineet itsensä täällä koko maapallon silmissä. Lisäksi kertoneet aivan liikaa itsestään. Mutta kun addiktoituminen on kuitenkin tapahtunut, palataan eri nimmareilla. Ja sitten lakaa taas hiekkalaatikkoleikit, aletaan arvuuttelemaan kuka kukakin on. Eo tuollaisella ole mitään tekemistä keskustelemisen kanssa.

Mun mielestä pitäisi olla niin, että otsikon ja tekstin voisi toki kirjoittaa. Nimimerkki olisi aina operaattorin arpoma ja jatkuvasti vaihtuva.

• Korppis
        juttuja tulee ja menee kirjoitti:

En ole palstaa lukiessani huomannut mitään kiinnostusta toisten henkilökohtaisuuksiin.
        Olen toki huomannut, että muutamilla on tarve kertoa, omista tekemisistään arkisessa päivässään.
        Itse pidän näitä palstoja vain virtuaalimaailman tuotoksina.

Jos keskustelen kiinnostavasta aiheesta en voi tehdä sitä pohjustamalla aihetta omilla kokemuksilla. Ilman omia kokemuksia juttu jää ilmaan. Virtuaalituotos mitä sillä haluat sanoa? Mitä merkitsee virtuaalimaailman tuotos keskustelussa?

• Korppis
        Anonyssis. kirjoitti:

Itseä alkoi oikein naurattamaan, kun aloin yhtäkkiä jokunen vuosi sitten lentelemään ulos chatista. Mulla paljon juttukamuja siellä ollut vaikka kuinka kauan. Diesel oli lukenut orfiilini ja heitti järjestelmällisesti ulos. Noh, ei tosin enää tule chattäiltyäkään, mutta en ikinä kyllä rekisteröidy. Tutut tuntee jne.

Chatti on aivan erijuttu kuin keskustelut. Tietenkin on ihan hauska, jos jotkut kirjoittavat vakinikeillä, helpompi lueskella, kun ei suotta tarvitse kaikkea potaskaa lukea. Mutta sitä en ole ikinä käsittänyt, miksi pitäisi tuntea ihmiset, joiden kanssa vaihtelee mielipiteitä. Koko perusjuttu häviää ja kaikki menee NallePuh hommiksi, onhan tuo nähty.

Ihmiset vaitelee nimmareita. Yleisin syy lienee, että eivät ole tajunneet koko internetin ominaisuuksia ja ovat munineet itsensä täällä koko maapallon silmissä. Lisäksi kertoneet aivan liikaa itsestään. Mutta kun addiktoituminen on kuitenkin tapahtunut, palataan eri nimmareilla. Ja sitten lakaa taas hiekkalaatikkoleikit, aletaan arvuuttelemaan kuka kukakin on. Eo tuollaisella ole mitään tekemistä keskustelemisen kanssa.

Mun mielestä pitäisi olla niin, että otsikon ja tekstin voisi toki kirjoittaa. Nimimerkki olisi aina operaattorin arpoma ja jatkuvasti vaihtuva.

Keskustellessa ei välttämättä tarvitse olla tunnistettava, olen sen jo saanut tuta niin monesti, mutta jos haluan keskustella tai lähemmin VÄITELLÄ sillä siksi kai näiden palstojen antia voisi parhaiten kuvailla.

Jos väittelyn vastapuoli ei käytä mitään tunnistetta on kuin heiteltäisiin lantaa sokkona navetan seinille.

Sitä lantasotaa tämä on, ei mitään järkihommaa, mutta kivaa joutoajan kulutusta ; )

Kivaa tuo uudistuksen yhteenlasku olen aika haka päässälaskussa.

• juttuja tulee ja menee
        Korppis kirjoitti:

Jos keskustelen kiinnostavasta aiheesta en voi tehdä sitä pohjustamalla aihetta omilla kokemuksilla. Ilman omia kokemuksia juttu jää ilmaan. Virtuaalituotos mitä sillä haluat sanoa? Mitä merkitsee virtuaalimaailman tuotos keskustelussa?

eli kaikki kirjoittajat ovat minulle tuntemattomia, joten tekstit ovat silloin virtuaalimaailman tuotoksia.
        (olemme aikuisten "teletappeja").

• yhtään
        Korppis kirjoitti:

mitään.

.

• Korppis kirjoitti:

Keskustellessa ei välttämättä tarvitse olla tunnistettava, olen sen jo saanut tuta niin monesti, mutta jos haluan keskustella tai lähemmin VÄITELLÄ sillä siksi kai näiden palstojen antia voisi parhaiten kuvailla.

Jos väittelyn vastapuoli ei käytä mitään tunnistetta on kuin heiteltäisiin lantaa sokkona navetan seinille.

Sitä lantasotaa tämä on, ei mitään järkihommaa, mutta kivaa joutoajan kulutusta ; )

Kivaa tuo uudistuksen yhteenlasku olen aika haka päässälaskussa.

mieltä aina ollut tuosta "tunnisteesta". Ei ole niin väliä onko rekkautunut vai ei, kunhan olisi edes yhdessä ja samassa ketjussa samalla nimimerkillä.

Mikä ihmeen yhteenlasku???

• alakertalaisten
        mies-vm56 kirjoitti:

mieltä aina ollut tuosta "tunnisteesta". Ei ole niin väliä onko rekkautunut vai ei, kunhan olisi edes yhdessä ja samassa ketjussa samalla nimimerkillä.

pitää laskea 2 1 = 3, jotta viesti lähtee.

.

• alakertalaisten kirjoitti:

pitää laskea 2 1 = 3, jotta viesti lähtee.

.

Huonommalla matikkapäällä kannattaa taas kirjautua sisään nimimerkillä.

• Korppis
        PupuPuskasta kirjoitti:

Huonommalla matikkapäällä kannattaa taas kirjautua sisään nimimerkillä.

Siinä onkin hyvä porkkana kirjautua ; )

• Korppis
        mies-vm56 kirjoitti:

Joko sinulle selvisi mitä tarkoitin? Jos ei ole rekisteröityä nimimerkkiä kuten minulla jos kirjoitan Korppiksena joudun laskemaan lukuja yhteen. Yhteenlaskut vaihtelevat ja ovat hieman epäselviä aivan kuten joissakin netin varmistusjutskissa. Viesti ei lähde ennen kyseistä toimenpidettä. Rekkautunut ei tarvitse laskea. Meillekin rekkautuneena on eräs huomion arvoinen kysymys. Jos en halua sähköpostini täyttyvän raksaan yli, että en haluan kommentteja sähköpostiini ; ) Niistä saan ihan tarpeeksi kun kun luen ne kerran täältä ; )

• Korppis kirjoitti:

Joko sinulle selvisi mitä tarkoitin? Jos ei ole rekisteröityä nimimerkkiä kuten minulla jos kirjoitan Korppiksena joudun laskemaan lukuja yhteen. Yhteenlaskut vaihtelevat ja ovat hieman epäselviä aivan kuten joissakin netin varmistusjutskissa. Viesti ei lähde ennen kyseistä toimenpidettä. Rekkautunut ei tarvitse laskea. Meillekin rekkautuneena on eräs huomion arvoinen kysymys. Jos en halua sähköpostini täyttyvän raksaan yli, että en haluan kommentteja sähköpostiini ; ) Niistä saan ihan tarpeeksi kun kun luen ne kerran täältä ; )

jo selvisi, kai tuohonkin joku syy on, tai sitten ei. Rekkautumattomat joutuvat siis pitämään helmitaulua näppiksen vieressä;)

Tuo "ilmoitus sähköpostiini" ruksi, miksi senkin pitää olla oletuksena valittuna. Joka kerta erikseen pitää ottaa se pois.
        Vaikkei tuosta olisi haittaa ollut koska siinä oli vanha osoite, olin näemmä unohtanut päivittää sähköpostiosoitteen.

• mä vaan....
        Anonyssis. kirjoitti:

noin alas mennä, ettei kaveria elävästä elämästä saisi? Päinvastoin, aina liikaa tunkua, vieläkin.
        Minä en tuollaisia pitkiä pohjustuksia viitsi lukea, asian voi kertoa lyhyemminkin.

Uskomatonta et itseänne sinne tuppaatte ja sitten valitatte täälä!

Keskustelupalstoja on monia, senkun googletat, ja löydät omasi.

• viivatiina
        mä vaan.... kirjoitti:

noin alas mennä, ettei kaveria elävästä elämästä saisi? Päinvastoin, aina liikaa tunkua, vieläkin.
        Minä en tuollaisia pitkiä pohjustuksia viitsi lukea, asian voi kertoa lyhyemminkin.

Uskomatonta et itseänne sinne tuppaatte ja sitten valitatte täälä!

Keskustelupalstoja on monia, senkun googletat, ja löydät omasi.

eiks ne tuu niinkun itsestään ja voiks yleensä mennä johonkin elävässä elämässä tai sit täällä sillä mielellä etten vaan nyt tutustu kehenkään tai sit sillei että nyt mää etsin itselleni kaverin aika kummallista luettavaa oli sun kirjoitukses jos esim täällä tutustuu johonkin ihmiseen jonka kassa käy jutut yksiin niin pitäs varmaan lopettaa siinä vaiheessa kun rupee tunteen hänet kaveriksi ajatellen tää on netti ei täältä uskoisin ettet oo ainoo jolla niitä kavereita on tarpeeksi asti meidän ikäisillä varmaan jokaisella on mut mää oon ainakin aina ollu valmis tutustuun uusiin ihmisiin jotkut tulee ja menee parhaat taas jää.

• onneksi edes

älyä, mitä haastat.

Eihän joka palstalla voi olla sama sefu.

• oletus

Luulen että oikeus poistaa teksti on ei vasta vain seriifilla mutta myöskin galleriakirjautuneilla, vai olen erehdyksissä

• voi poistaa
        oletus kirjoitti:

Luulen että oikeus poistaa teksti on ei vasta vain seriifilla mutta myöskin galleriakirjautuneilla, vai olen erehdyksissä

omansa, ei muiden.

• kummat heput
        voi poistaa kirjoitti:

omansa, ei muiden.

Tuohon "ilmoita asiattomasta viestistä"
        laitat kirjoituksen poistohalusi ja kas...pian se poistuu!
        Olen poistattanut htzan sepustuksia vaik kuinka.
        Ainoa outo juttu on se, ettei handen sepustuksia poisteta, vaikka sillä on omituisia aloituksia satamäärin?

• Maailman kuningas.
        kummat heput kirjoitti:

Ainoa outo juttu on se, ettei handen sepustuksia poisteta, vaikka sillä on omituisia aloituksia satamäärin?

Kyseessä ei ole poistoautomaatti. Periaatteessa kaikki viestit pitäisi tutkia, siis kiusanteon jne välttämiseksi. Käytännössä ei ole tarpeeksi henkilökuntaa, joten kiusanteko, mitä kerroit harrastavasi, on vlitettavasti mahdollista. Säännöt ovat selkeät. Jos viesti ei riko sääntöjä, saa kirjoittaa mitä tahansa, muuten kyseessä on stasi-tyylinen ajatussensuuri. Monet seriffit poistelevat kirjoituksia vain siksi, että niissä on eri mielipide, kuin heillä itsellään. Aika lapsellista. Mutta jos antaa juntille "valtaa", sillä on taipumus "käyttää" sitä.

Ammattimoderointia odotellessa.... Se nimittäin tulee muutamissa vuosissa. Nyt jo kiinnitetty paljon huomiota toimimattomaan valvontaan, ihan kansainvälisestikin. Ennakkotarkastus kaikille viesteille ennen julkaisua. Vaatii muuten henkilökuntaa ja henkilökunta maksaa. Mainosrahoitus ei riitä, tällaiset pulinapoksit muuttuvat maksullisiksi.

• omalaatuista touhua
        kummat heput kirjoitti:

Miksi olet poistattanut toisten kirjoituksia? Mitä kiksejä siitä saat?

• huukares
        omalaatuista touhua kirjoitti:

Miksi olet poistattanut toisten kirjoituksia? Mitä kiksejä siitä saat?

ja sen sellaista asiattomuutta olen poistattanut,samoin suoranaista ilkeilyä toista kohtaan!
        Yllyttäminenkin on rikollista.
        Olen ilmoittanut poliisillekin muutamista viesteistä, samoin lastensuojeluun.
        En ole poistattnut mielipiteitä,vaikka ne oiskin erilaisia siis kuin omani!
        Siinä mitään kiksejä tule!

• Sieni biologi
        huukares kirjoitti:

ja sen sellaista asiattomuutta olen poistattanut,samoin suoranaista ilkeilyä toista kohtaan!

Olet siis ekologinen virtuaali kakan mussuttaja, keskustelupaltan loiseläjä, puhdistaja.. sieni....puhtaanapitolaitos, mmm.....hyvää.

• huukares kirjoitti:

ollut tällä palstalla suht vähän aikaa, mutta yhtään niin asiatonta viestiä en oo löytänyt,että ois pitänyt asiattomaks ilmottaa! Poliisi ja lastensuojelu? 50 palstalla? En oikein usko että sun ilmotukset johtaneet mihinkään. Tunnut kerrostalokyttääjältä.

• liulaulou
        Sieni biologi kirjoitti:

Olet siis ekologinen virtuaali kakan mussuttaja, keskustelupaltan loiseläjä, puhdistaja.. sieni....puhtaanapitolaitos, mmm.....hyvää.

yhestä koulupomminlaittajasta tein ilmoituksen...siellä ois voinu mennä sunkin kersas...ä'lä ollenkaan väheksy!
        Koulukiusaaja kertoi nimellä kiusatustaan...ja jopa kopulunkin...ois voinu olla sun lapsesi!
        Älä siis väheksy ollenkaan.

• liulaulou-u
        minttupuu kirjoitti:

ollut tällä palstalla suht vähän aikaa, mutta yhtään niin asiatonta viestiä en oo löytänyt,että ois pitänyt asiattomaks ilmottaa! Poliisi ja lastensuojelu? 50 palstalla? En oikein usko että sun ilmotukset johtaneet mihinkään. Tunnut kerrostalokyttääjältä.

palstoista ja rekkaantumisesta ja sensellaisesta YLEENSÄ...oli tarkoitus, ei pelkästään just tästä!
        Ja sitäpaitsi ne ilmoitukset olen viranomaisille tehnyt OMALLA nimelläni tietenkin,asiallisesti...ja olen saanut jokaikisestä asiallisen vastauksen ko. viranomaiselta.
        Ja vitsi vitsinä, mutta EN asu kerrostalossa eikä mulla ole tarve kytätä mutta AINA olen ollut SORRETTUJEN ja vähäosaisten puolella! Voiko jollekin olla noin vaikeaa ymmärtää asioita!
        Jos jaksaisin, kaivaisin sulle esiin yhden lehtijutunkin,jossa mainitaan näitten palstojen perusteella löydetty vääryys.

SIinä pedofiilinpaljastamisjutussakin meitä oli ainakin kolme kirjoittajaa saamassa sitä tyyppiä satimeen! Se joka henkeen ja vereen puolusti pedofiliaa "kasvatus"-palstalla.
        Kyllä näillä voi vaikuttaa, usko pois!

• se kris-tiina
        huukares kirjoitti:

Sinäpä vallan omituinen ihminen olet,poistelet toisten viestejä noin vain!!!!Teet ilmoituksia poliiseille ja lastensuojeluun???????????!!!!!!!!!!!!!!!!
        Onkohan sulla kaikki kotona??????????????????????????anteeksi suonet tämän lauseen????
        No huh..on meitä moneksi.

• viivatiina

lueskelin tähän aloitukseen kirjoitettuja vastauksia miks poistetaan siks poistetaan kuka ei tykkää kuka tykkää sefu ja sefu jne ei tässäkään sen enempää järkee oo kun jonkun henkilökohtaisissa asioissa oon tullu siihen tulokseen että ihminen kiinnostaa mua enemmän kun kun poistot poistot ja vielä kerran poistot pitäs perustaa sellainen älykkäiden ihmisten kaikenikäisten palsta niin vois siellä sit jokainen keskustella vertaistensa kanssa kun ei tällä palstalla oo kuitenkaan mitään sellaista sääntöö etteikö täällä sais ihmiset kirjoitella siellä mensa palstalla vois sitten kirjoitella kaikki virtuaalit jotka eivät haluakkaan ihmistä tuntee no tää tuli tästä ketjusta mieleen ketään loukkaamatta en tiedä onko täällä joku ulosajo vai mitä tää tarkoittaa ainakaan minkäänlaista järjenhiventäkään en täältä enää löydä.

• en mikään älykkö ole

Et siis löydä täältä enää järjenhiventäkään ja ehdottelet Mensa-palstaa.
        Tuolla etusivulla on kohta, jossa voi ehdottaa uutta palstan avausta eli tee se ehdotus, jotta te älyköt voitte sitten siellä kirjoitella.

• viivatiina
        en mikään älykkö ole kirjoitti:

Tuolla etusivulla on kohta, jossa voi ehdottaa uutta palstan avausta eli tee se ehdotus, jotta te älyköt voitte sitten siellä kirjoitella.

tarkoituksella väärin vastasin ketjuun yleisesti en mitenkään erityisesti kellekkään varsinkaan aloittajalle en väittänyt itseäni älyköksi vaan ihmiseksi mutta tätähän tää on toisten mielipiteiden vääristelyä ollut jo pidemmän aikaa.

• 17+10=?
        en mikään älykkö ole kirjoitti:

Mensaan pitää olla tarpeeksi älykäs. Monikohan tämän foorumin käyttäjistä pääsisi jäseneksi?

• en ole mikään älykkö
        viivatiina kirjoitti:

tarkoituksella väärin vastasin ketjuun yleisesti en mitenkään erityisesti kellekkään varsinkaan aloittajalle en väittänyt itseäni älyköksi vaan ihmiseksi mutta tätähän tää on toisten mielipiteiden vääristelyä ollut jo pidemmän aikaa.

Anteeksi...taisi tuo sanomasi "järjen hiventäkään" sekoittaa ajatukseni. Itse, kun ne "älykkäämät" (jos niitä nyt on) kirjoittelen ihan muualla ja täältä haen vaan sitä kuuluisaa "tyhjän nauramista", silloin, kun minulla siihen aikaa on.
        Nyt tietysti joku sanoo, että painu Huuhaa-palstalle, mutta mieluummin nauraisin sitä tyhkää oman ikäisteni kera.

• viivatiina
        en ole mikään älykkö kirjoitti:

Anteeksi...taisi tuo sanomasi "järjen hiventäkään" sekoittaa ajatukseni. Itse, kun ne "älykkäämät" (jos niitä nyt on) kirjoittelen ihan muualla ja täältä haen vaan sitä kuuluisaa "tyhjän nauramista", silloin, kun minulla siihen aikaa on.
        Nyt tietysti joku sanoo, että painu Huuhaa-palstalle, mutta mieluummin nauraisin sitä tyhkää oman ikäisteni kera.

minäkin täältä saman ikäisten seurasta huuhaa on ehkä taas vähän liiankin nimensä veroinen en oo siellä käyny mutta kuullu olen liika on aina liikaa tärkeillä saa tosi elämässäkin se ei kuulu mun mielestä tänne ja jos joku haluaa tärkeillä se hänelle suotakoon mutta suotakoon myös kaikille vapaus kirjoittamiseen ja aiheen valintaan olkoon se sit aiheesta tai aiheen vierestä tuntuu vaan että täällä on tällä hetkellä joku tai jotkut jotka haluaa tehdä kiusaa muille kiusahan se on pienikin kiusa ja jos on oma elämä siinä mallissa ettei mikään muu enää tuota mielihyvää kun terrorisointi palstalla niin minkäs sille täällä voit se vaan myrkyttää koko hengen ikävä kyllä mutta toivotaan että vielä joskus saatais huoletta kirjoitella huolettomasti ihan vaikka jostain yleisistä arkipäivän asioista.

• voi kukin
        en ole mikään älykkö kirjoitti:

teeskennellä mitä älykköä haluaa. Hakea netistä kirjoituksia, jos ei itse osaa.
        Hyvällä itsetunnolla varustetun ihmisen ei ole tarvetta teeskennellä mitään.

.

• tarkaileva lukija

Jos toimisin sefuna olisin yhä ankarampi, joten joskus mukavasti aloitettu kaunis keskustelu pilaa ketjussa yksi ainoa vastenmielinen viesti, joskus keskustelu aihe väärentyy, silloin edes ei teke mieli lukea edelleen, ikävä kyllä ettei poisteta sen viestin vaan koko keskustelun.

• Tantatonto

Säännöt on sääntöjä. Niitä pitää noudattaa, eikä omia mielipiteitä.

• Pekka Puu
        Tantatonto kirjoitti:

Säännöt on sääntöjä. Niitä pitää noudattaa, eikä omia mielipiteitä.

Tosikkoja Suomessa mistä tämä johtuu, luultavasti kansa on liikaa rikastunut tai jollakin lailla niksahtanut. Poikkeuksiakin on mutta harvassa. Tämän olen huomannut kymmenien vuosien kuluessa.

• nikitön nimetön

sen enempää kuin muillakaan palstoilla, älä houri.

• .,.,.l......

Jep. mun mielestä kaikki palstat tässä portaalissa ovat aivan yhtä naurettavia, ei suuria eroja. Syy, kaikilla palstoilla yhtä anhiton (olematon) moderointi, jotain joutilaita tekee jotain kun kerkiää. Ammattimaiset palkkamodet tulee, tosin "palvelu" muuttuu maksulliseksi, mutta sittenpähän erotellaan nettiaddiktit akanoista.

=DW=

• meirikki

60v palstalta ei poistu pyytämäll'äkään, enneskun kirjoittaa eteenpäin!
      Olenpa Korvenkukkaa vielä kehunut, se ei ole ollut mieleen;DDDD

Kun ei edes tiedä onko mies vai nainen, nimimerkistä huolimati ja miten he itse ilkeilevät piilosta ...jne....
      Mielestäni sefu kirjoittaa vain ja ainoastaan sefuna!

KIRJOITUSALUSTOJA ON PILVINPIMEIN, menkööt sinne kirjoittelemaan. Ei pysy muuten neutraali suhtautuminen! Liian tutusti ´jossain´joku kirjoittelee, " olisiko se hän? ;DDD >?
      Sub, yhteisö kutsuu:))

• Heikunkeikku

Omia kokemuksia ei ole, koska en ole rekisteröitynyt.
      Heikkuilen ja keikkuilen omine höpötyksineni tämmösenään.

Jos sinulla on tuollaisia kokemuksia, niin eipä ihme, kun tätä asiaa ihmettelet ja kyselet.

Kiinnitin huomiota, että aloituksesi kohdalla oli Peukku alaspäin, kaks kipaletta.
      Minkähän takia jonkun mielestä aloituksesi ja ihmettelysi on jollakin tavalla huono?
      Mielestäni KAIKKIA asioita voi ja saa kysyä, jos jotakin ihmettelee, ei tiedä tai joku asia on epäselvä.

Elikkä mun mielestä aloituksesi oli asiallinen. Harmi vaan, että en osaa kysymykseesi vastata.
      Siitä huolimatta oikein hyvää tätä päivää. Kaaaaaauuuhia tuuli Vaasassa. Puut pyörivät hyrränä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      465
      3998
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1516
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1464
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1306
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1229
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1067
    Aihe