Heippa!
Minä harkitsen "tilaavani" tutulta Jenkeistä UGGit. Hän siis lähtee reissuun ja toisi minulle popot sieltä. Mutta mikä on nyt sitten 37 jalkaan sopiva UGG koko? Olen ihan sekaisin noista kokojutuista? Onko kellään aidot UGGit ja 37 jalka, jotta osaisi kertoa. Olen katsellut hiukan erilaista mallia, jossa on hiukan "järeämpi" pohja ja saumaukset edessä. Ei siis ihan samanlainen pehmoinen perusmalli kuin ne yleisimmin käytetyt UGGit.
Pitääkö siis ottaa se US 6 koko, joka vastaa 37 eur kokoa, vai vielä siitä pienempi, 5,5 tai 5?
Mulla ei ole lähellä mitään liikettä, joka myisi noita aitoja UGGeja, joten en oikeasti pääse sovittelemaan, joka tietty olisi paras vaihtoehto. Jos joku avulias osaa neuvoa, niin olisin tosi kiitollinen!
UGGien koot??? Kokemuksia 37 jalasta?
3
7645
Vastaukset
- emppiuliisandhs
mää kans aattelin tilailla uggeja, joten no mentii andiamoo koittelee aitoja, et mikä koko olis sopiva, ku ei niistä netissä tilatuistakaa ikinä tiiä. Mun korkokengä koko on 36 ja sellane lenkkkarit, y.m joku 37, mutta uggeissa 37 seiska puristi jalkaa sillee inhottavasti ja se johtu varmaa just siitä, ku kengissä oli nii paljo sitä villa vuorta, joten tilaan nyt 7, koon, eli 38:))
p.s syy miks tilaan netistä kuin mielummin ostan kengät kaupungista, johtuu siitä, että netissä kengät olivat 100-200 euroa halvemmat!- Ugg
Miltä netti sivulta sais epäaidot uggit 10-30 eurolla??
- sarja
...pienempi kyllä yleensä riittää. Itselläni "aidot" ja ovat aika väljät, alsuat asti. Nyt ostaisin yhtä kokoa pienemmät kuin jalkineideni koko yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693