UGGien koot??? Kokemuksia 37 jalasta?

hgoiuh

Heippa!

Minä harkitsen "tilaavani" tutulta Jenkeistä UGGit. Hän siis lähtee reissuun ja toisi minulle popot sieltä. Mutta mikä on nyt sitten 37 jalkaan sopiva UGG koko? Olen ihan sekaisin noista kokojutuista? Onko kellään aidot UGGit ja 37 jalka, jotta osaisi kertoa. Olen katsellut hiukan erilaista mallia, jossa on hiukan "järeämpi" pohja ja saumaukset edessä. Ei siis ihan samanlainen pehmoinen perusmalli kuin ne yleisimmin käytetyt UGGit.

Pitääkö siis ottaa se US 6 koko, joka vastaa 37 eur kokoa, vai vielä siitä pienempi, 5,5 tai 5?

Mulla ei ole lähellä mitään liikettä, joka myisi noita aitoja UGGeja, joten en oikeasti pääse sovittelemaan, joka tietty olisi paras vaihtoehto. Jos joku avulias osaa neuvoa, niin olisin tosi kiitollinen!

3

7645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppiuliisandhs

mää kans aattelin tilailla uggeja, joten no mentii andiamoo koittelee aitoja, et mikä koko olis sopiva, ku ei niistä netissä tilatuistakaa ikinä tiiä. Mun korkokengä koko on 36 ja sellane lenkkkarit, y.m joku 37, mutta uggeissa 37 seiska puristi jalkaa sillee inhottavasti ja se johtu varmaa just siitä, ku kengissä oli nii paljo sitä villa vuorta, joten tilaan nyt 7, koon, eli 38:))
      p.s syy miks tilaan netistä kuin mielummin ostan kengät kaupungista, johtuu siitä, että netissä kengät olivat 100-200 euroa halvemmat!

• Ugg

Miltä netti sivulta sais epäaidot uggit 10-30 eurolla??

• sarja

...pienempi kyllä yleensä riittää. Itselläni "aidot" ja ovat aika väljät, alsuat asti. Nyt ostaisin yhtä kokoa pienemmät kuin jalkineideni koko yleensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      115
      972
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe