Naisten harrasteporukka/Helsinki

sählyfani

Löytyykö Helsingistä naisten sählyn harrasteporukkaa? Haussa olisi siis sellainen porukka, jonne otetaan mukaan aloittelijoita. Palloilutaustaa löytyy, mutta ei sählyn saralta. Ja nyt siis haluaisin päästä pelailemaan sählyä aivan vain kuntoilumielessä.

70

8559

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluukentälle88

      Jos joku tietää jotain porukkaa, johon vois ottaa yhteyttä. Se ois kiva! :D

      [email protected]

      • Ixion

        Jos tosiaan on jotain porukkaa (aloittelijoita ja harrastemeiningissä) nii tääkin täällä tahtoo kuulla :)


      • Jonna84
        Ixion kirjoitti:

        Jos tosiaan on jotain porukkaa (aloittelijoita ja harrastemeiningissä) nii tääkin täällä tahtoo kuulla :)

        Samoin! yritin netistä etiskellä..mutta ei tunnu mitään oikeen löytyvän. Pitäneekö ite kerätä jengi kasaan ja hankkia vuoro :)


      • suutarilainen83

        Varsinkin, jos siltamäki,suutarila, malmi-seudulla toimii joku sählyporukka, niin kiinnostaisi tulla mukaan :).


    • kuin myös

      Kiinnostaisi myös pelailla sählyä ihan kuntoilumielessä. Taustaa ei ole, (mitä nyt joskus nuorena vähän käynyt pelailemassa) joten juurikin joku sellanen porukka, missä vois harrastella alottelijakin. Ikää kertynyt 25v. Espoo/Helsinki alueelta jos löytyisi. Tuntuu vaan olevan hieman hankala löytää tämmöistä harrastelijapoppoota.

      • thanya-86

        .. olisi yks erittäin kiinnostunut sählyn pelaaja, itsekkin olen ihan kuntoilumielessä halukas pelaileen. Jonkin verran löytyy kokemusta yläaste/ammattikoulu ajoilta. Olisi hienoa jos saataisiin porukka kasaan ja paikka jossa voisi pelailla =)

        Laitan vielä sähköpostiosoitteen [email protected]


    • Samaa etsitään

      Olen itse yrittänyt myös hakea naisten harrastelijajoukkuetta sähläilyyn. Johan tässä kohta jo olisi joukkueen verran kiinnostuneita!

      • sems

        Täällä kans yksi kiinnostunut! En tosin osaa sääntöjä enkä ole pelannut koskaan koulun liikkatunteja enempää, mutta jos ihan läpällä kuntoilu- ja hauskanpitomielessä porukkaa keräillään niin im so in (:


    • nea90

      Olisin myös kiinnostunut harrasteporukasta :) Minullakin palloilutaustaa, muttei varsinaisesti sählystä. Tälläkin porukalla voisi joukkueen pistää pystyyn jos kiinnostuneita vielä on?

      • jeeee-e

        Ollaan tässä Nea90 kans vähän sähköpostiviestitelty että alkas olee porukkaa kasassa jos muihinkin ylläoleviin sais vaan jotenki yhteyttä!

        Että jos vaikka sähköpostiosotetta laittas itse kukin ja jos jollain on jotain tilaehdotuksia niin tässähän alkaa oleen jo porukka kasassa!!

        t. heidi, jonka viesti on tokana ;)


      • Kukkuuuu!
        jeeee-e kirjoitti:

        Ollaan tässä Nea90 kans vähän sähköpostiviestitelty että alkas olee porukkaa kasassa jos muihinkin ylläoleviin sais vaan jotenki yhteyttä!

        Että jos vaikka sähköpostiosotetta laittas itse kukin ja jos jollain on jotain tilaehdotuksia niin tässähän alkaa oleen jo porukka kasassa!!

        t. heidi, jonka viesti on tokana ;)

        Ajattelin herätellä tätä ketjua henkiin. Mustakin olisi kiva päästä pelailemaan. Vieläkö täällä olisi kiinnostuneita?


      • jiaaah
        Kukkuuuu! kirjoitti:

        Ajattelin herätellä tätä ketjua henkiin. Mustakin olisi kiva päästä pelailemaan. Vieläkö täällä olisi kiinnostuneita?

        Täällä olis kans yks harrastesalibandystä kiinnostunut! Joko porukka on saatu kasaan ja jos on niin vieläkö mahtuu mukaan?

        yhteyden otot
        [email protected]


      • Sähläilemään
        jeeee-e kirjoitti:

        Ollaan tässä Nea90 kans vähän sähköpostiviestitelty että alkas olee porukkaa kasassa jos muihinkin ylläoleviin sais vaan jotenki yhteyttä!

        Että jos vaikka sähköpostiosotetta laittas itse kukin ja jos jollain on jotain tilaehdotuksia niin tässähän alkaa oleen jo porukka kasassa!!

        t. heidi, jonka viesti on tokana ;)

        Hei!

        Täällä ois vielä yks 20v. kiinostunut liittymään joukkoon. Kokemusta sählystä ei ole ja säännötkään ei ole ihan selvillä, mutta innostusta löytyis! :D

        Että jos vielä mukaan mahtuu sähläilee niin ottakaa ihmeessä yhteyttä [email protected]


    • Bri88

      Hei!

      Minä ja mun kaveri halutaan mukaan myös!

      Ottakaa yhtyttä jos vielä löytyy tilaa meillekin :D

      brianda88 [at] gmail.com

      • T.K.O

        Täälläkin yksi juuri tällaisesta sählyn pelailusta kiinnostunut. Intoa on, taitoa ei vielä niinkään. Ikää 27-vuotta :)

        laalaa1215(a)hotmail.com


      • sähly
        T.K.O kirjoitti:

        Täälläkin yksi juuri tällaisesta sählyn pelailusta kiinnostunut. Intoa on, taitoa ei vielä niinkään. Ikää 27-vuotta :)

        laalaa1215(a)hotmail.com

        Vieläkö löytyis innostunutta porukkaa? Mukaan kyllä mahtuu! kaiken ikäiset, kuntoiset ja taitoiset myös kokonaan taidottomat;)


      • SK
        sähly kirjoitti:

        Vieläkö löytyis innostunutta porukkaa? Mukaan kyllä mahtuu! kaiken ikäiset, kuntoiset ja taitoiset myös kokonaan taidottomat;)

        Täällä olisi yksi innokas pelaaja myös !! Ikää 27 v, taidot aika nollissa, mutta intoa sitäkin enemmän :)
        Erittäin mielelläni lähtisin pelaamaan, mun meili on [email protected]..


      • a-girl79
        SK kirjoitti:

        Täällä olisi yksi innokas pelaaja myös !! Ikää 27 v, taidot aika nollissa, mutta intoa sitäkin enemmän :)
        Erittäin mielelläni lähtisin pelaamaan, mun meili on [email protected]..

        Moi,

        Mä olen kanssa etsimässä jotain porukkaa... oon pelaillut joskus aikoinaan mutta hieman ovat taidot ruostuneet, ikää on 30-v.

        Laita infoa osoitteeseen introducingu(sähköposti merkki)gmail.com


      • SA
        sähly kirjoitti:

        Vieläkö löytyis innostunutta porukkaa? Mukaan kyllä mahtuu! kaiken ikäiset, kuntoiset ja taitoiset myös kokonaan taidottomat;)

        Innostunut löytyy! Kokemusta salibandystä on, mutta aktiivisesti en ole päässyt moneen vuoteen pelailemaan. Kunto ja taidot ovat vähintäänkin ruosteessa, mutta intoa löytyy sitäkin enemmän :)

        eteismatto (at) hotmail.com


    • pips.a

      Mäkin oisin kiinnostunut pelaamaan sählyä ihan kuntoilumielessä. Taustaa ei oikeestaa pahemmin löydy, mutta intoa sitäkin enemmän :) Ikää on 18v.

      Jos mukaan pelaamaan pääsis nii ois huippua. Tässä vielä s-posti: pipsa_(a)msn.com

      • Abrille

        "Sähläily" harraste- ja kuntoilumielessä kiinnostaisi myös tätä tyttöstä. Kokemusta ei ole kuin yläasteen ja lukion liikkatunneilta ja kuntoakin pitäisi kohottaa :) Maila pysyy (ehkä) kädessä, mutta pallo ei lavassa ;) Olisi kiva päästä pelailemaan omaksi huvikseen johonkin mukavaan porukkaan, jossa ei turhan ryppyotsaisesti pelata. Ja ikää on siis 26v.

        Tässä vielä s-posti: abrille(a)suomi24.fi


      • ?
        Abrille kirjoitti:

        "Sähläily" harraste- ja kuntoilumielessä kiinnostaisi myös tätä tyttöstä. Kokemusta ei ole kuin yläasteen ja lukion liikkatunneilta ja kuntoakin pitäisi kohottaa :) Maila pysyy (ehkä) kädessä, mutta pallo ei lavassa ;) Olisi kiva päästä pelailemaan omaksi huvikseen johonkin mukavaan porukkaan, jossa ei turhan ryppyotsaisesti pelata. Ja ikää on siis 26v.

        Tässä vielä s-posti: abrille(a)suomi24.fi

        Vielä tarttis muutaman pelaajan. Löytyykö täältä halukkaita sähläämään???


      • velä yks kiinnostunu
        ? kirjoitti:

        Vielä tarttis muutaman pelaajan. Löytyykö täältä halukkaita sähläämään???

        hei,

        onks sitä tilaa viel? tässä olis nimittäin yksi kinnostunut. Olen 15 vuotias ja salibändiä on tullut jonkin verran pelattua liikkatunneilla mutta omia kamoja ei ole.. pärjääkö ilmankin? ja milloinka sitä pelattaisiin?
        tässä mun sähköposti: [email protected]

        t. noora


      • smeh
        ? kirjoitti:

        Vielä tarttis muutaman pelaajan. Löytyykö täältä halukkaita sähläämään???

        Kiinnostusta löytyy, mutta laittaisko joku jotain yhteystietoja, mihin vois olla yhteydessä? Missä päin muuten pelaatte?


    • jansku800
      • köskös

        Täälläkin olis yks kiinnostunut! Muutan Vantaan/Helsingin seudulle ja vailla pelailu kamuja! :)
        Taustaa löytyy neljänki vuoden ajalta, mutta enmie mikään huippu oo.. Kuhan aikoinani pelaillut!
        Ikää on se 20v.

        k_ais(at)hotmail.com


    • Sählä89

      Joko on jengi kasassa? Myös minä olisin innokas mutta lähes taidoton sähläilijä, joka ei siis koulun liikkatunteja enempää ole mailaa pidellyt! Tuli osallistuttua kavereiden kanssa viime viikonloppuna Treellä höntsämieliseen puistosählyturnaukseen ja tuumailin sitten että olis kiva sähläillä vähän enemmänkin :) Ikää on 21v ja Helsingin Punavuoressa asustelen. Mailia voi laittaa: miljab at hotmail.com

      • juupajuu1

        Jos sähläyksestä kiinnostuneita vielä löytyy niin voi laittaa meiliä osoitteeseen [email protected].


      • sählyfani
        juupajuu1 kirjoitti:

        Jos sähläyksestä kiinnostuneita vielä löytyy niin voi laittaa meiliä osoitteeseen [email protected].

        Niin onks jonkinmoinen porukka jo kasassa? Et käyttekö pelailemassa viikottain? Vieläkö ois pelaajille tarvetta?


      • Dreamboat_Annie
        sählyfani kirjoitti:

        Niin onks jonkinmoinen porukka jo kasassa? Et käyttekö pelailemassa viikottain? Vieläkö ois pelaajille tarvetta?

        ottaa harkintaan myös nuo 4-divaria pelaavat porukat :) Siellä harvemmin mennään ihan hampaat irvessä. Säännöt pitää toki opetella, mutta muuten on eritasoisia ja -ikäisiä pelaajia kentällä.

        Täällä näkyy nuo naisten nelosen joukkueet:

        http://www.salibandy.net/liitto/default.asp?sivu=34&alasivu=4478&kieli=246


      • innostunut sähläri
        Dreamboat_Annie kirjoitti:

        ottaa harkintaan myös nuo 4-divaria pelaavat porukat :) Siellä harvemmin mennään ihan hampaat irvessä. Säännöt pitää toki opetella, mutta muuten on eritasoisia ja -ikäisiä pelaajia kentällä.

        Täällä näkyy nuo naisten nelosen joukkueet:

        http://www.salibandy.net/liitto/default.asp?sivu=34&alasivu=4478&kieli=246

        Heippa,

        täälläkin kiinnostusta olisi, kunto ei ole mikään erityisen hyvä mulla intoa löytyy. Viime syksyyn saakka eräällä porukalla tuli kerran viikossa käytyä mutta sekin jäi porukan innostuksen puutteseen :/ Ikää löytyy 24v..

        Missä päin tämä pelailu tapahtuu (ja milloin)? näin ei autoilevana paikalla on isokin vaikutus pystyykö/viitsiikö lähteä mukaan.

        Mikäli itä-helsingin suunnalla löytyisi porukkaa niin miellään liittyisin matkaan :)

        jos tietoa hyvästä ns. aloittelijalle sopivasta porukasta niin mielellään otan inffoa vastaan!
        [email protected]


      • jepajeee
        sählyfani kirjoitti:

        Niin onks jonkinmoinen porukka jo kasassa? Et käyttekö pelailemassa viikottain? Vieläkö ois pelaajille tarvetta?

        Joo mukaan mahtuu. Eli laitako vielä sp-osottees tänne tai laitat viestiä mun osoitteeseen, niin infoan lisää:)


      • mukaan jengiin?
        jepajeee kirjoitti:

        Joo mukaan mahtuu. Eli laitako vielä sp-osottees tänne tai laitat viestiä mun osoitteeseen, niin infoan lisää:)

        Hei

        Minua kiinnoistaisi kans sählyn pelaaminen pitkästä aikaa, joskus reilu kymmenen vuotta sitten pelasin salibandya, mutta en sen jälkeen.. mut ikävä on kova lajiin päin ja ihan kunnon parantamiseni mielessä haluisin pelata, lisäkiloja on tullut kovasti. Mulle voi laittaa mailia [email protected] Ikää mulla se 30.

        terv. Satu


      • kp
        jepajeee kirjoitti:

        Joo mukaan mahtuu. Eli laitako vielä sp-osottees tänne tai laitat viestiä mun osoitteeseen, niin infoan lisää:)

        Olisin myös kiinnostunu sählyn pelaamisest,vieläkö mahtuis mukaan? ikää on 24v. ja s-posti on [email protected]


      • Sähly on jees
        kp kirjoitti:

        Olisin myös kiinnostunu sählyn pelaamisest,vieläkö mahtuis mukaan? ikää on 24v. ja s-posti on [email protected]

        Oisin kiinnostunu tulee pelaa sählyy niin vieläkö mahtuu mukaa? Oon 22v. S-posti ois [email protected]


      • Sähly on jees kirjoitti:

        Oisin kiinnostunu tulee pelaa sählyy niin vieläkö mahtuu mukaa? Oon 22v. S-posti ois [email protected]

        Missä päin pelaatte ja vieläkö olis mahdollista päästä mukaan? Oon 21v. ja vasta helsinkiin muuttanut, pelitaustaa oli hieman koulua enemmän joskus aikasemmin mut ei enään vuosiin mitään aktiivista.
        S-posti: [email protected]


      • pelaaja x
        juupajuu1 kirjoitti:

        Jos sähläyksestä kiinnostuneita vielä löytyy niin voi laittaa meiliä osoitteeseen [email protected].

        Laitoin sulle jo meiliäkin, mutta tässä vielä mun meilios. nasu.ihaa (ät) gmail.com


      • mahtuuu
        pelaaja x kirjoitti:

        Laitoin sulle jo meiliäkin, mutta tässä vielä mun meilios. nasu.ihaa (ät) gmail.com

        Eli edelleenkin on tilaa, jos kiinnostusta löytyy. Mitään taitoja ei tartte. Riittää, kunhan maila pysyy jotenkin kädessä:)


      • landebyanna
        mahtuuu kirjoitti:

        Eli edelleenkin on tilaa, jos kiinnostusta löytyy. Mitään taitoja ei tartte. Riittää, kunhan maila pysyy jotenkin kädessä:)

        Olen juuri muuttanut Helsinkiin ja todella innokas salibandyn pelaaja. Taustaa on pelistä, mutta nyt olisin kuntoilumielessä innokas mukaan. :)
        Terkuin Anna
        [email protected]


      • hiu
        mahtuuu kirjoitti:

        Eli edelleenkin on tilaa, jos kiinnostusta löytyy. Mitään taitoja ei tartte. Riittää, kunhan maila pysyy jotenkin kädessä:)

        Vielä ois innokkaita! Just kahlailin nettiä läpi jos löytyis joku mukava, rento porukka ja ois mahtavaa päästä taas pelailemaan. Ite on tullu harrastettua salibandya semmoset 7 vuotta, mutta lopetin tossa muutama vuosi sitten. Ikävä lajia ja kuntoaki vois taas kohottaa :) ikää löytyy 19 vuotta ja sähköposti on [email protected]


      • Tyttönen07
        hiu kirjoitti:

        Vielä ois innokkaita! Just kahlailin nettiä läpi jos löytyis joku mukava, rento porukka ja ois mahtavaa päästä taas pelailemaan. Ite on tullu harrastettua salibandya semmoset 7 vuotta, mutta lopetin tossa muutama vuosi sitten. Ikävä lajia ja kuntoaki vois taas kohottaa :) ikää löytyy 19 vuotta ja sähköposti on [email protected]

        Hei eli 20-vuotiasta tyttöä kiinnostaa sähläilyt:) mahtuuko vielä mukaan? Laittaisitko tietoa sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Kiitos!

        Olis mahtavaa:)


      • Tyttönen07
        Tyttönen07 kirjoitti:

        Hei eli 20-vuotiasta tyttöä kiinnostaa sähläilyt:) mahtuuko vielä mukaan? Laittaisitko tietoa sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Kiitos!

        Olis mahtavaa:)

        Eli siis [email protected]!


      • sählypoppoo
        Tyttönen07 kirjoitti:

        Eli siis [email protected]!

        Meillä on kasassa sählyporukka amatöörimeiningillä Helsingissä!
        Pelaamme Hakaniemen Areena Centerissä perjantaisin 18-19.
        Jos haluat mukaan niin laita meiliä niin saat lisäinfoa: [email protected]


      • Tiitis86
        sählypoppoo kirjoitti:

        Meillä on kasassa sählyporukka amatöörimeiningillä Helsingissä!
        Pelaamme Hakaniemen Areena Centerissä perjantaisin 18-19.
        Jos haluat mukaan niin laita meiliä niin saat lisäinfoa: [email protected]

        Heips!

        Olen kaivannut Helsinkiin sählyporukkaa!! Etsin muutama vuosi sitten sieltä joitain porukkaa ilman menestystä. Olisin kiinnostunut tulemaan mukaan, tosin vasta vuoden vaihteen jälkeen. Työtilanteiden vaihtuessa olen viimeisen vuoden asunut kotikonnuilla Siilinjärvellä. Täällä olen ainoana tyttösenä ukkoporukassa pelannut sen tämän vuoden ja kevään 2009 (ennen Hki sijoitusta), vaikka taitoa eikä kuntoakaan juuri ole. Nykyisessä porukassa suurin osa keski-iän korvalla niin olen nuorimmasta päästä ellei erään pelaan poikaa (ala-asteikäinen) lasketa, ensi kuun eka täyteen tulee 24. Suurin osa nykky porukasta enemmän tai vähemmän amatöörejä, harrastusmielessä mutta osa enemmänkin pelanneita (sm tasoa), joiden vauhdissa ei pysy kukaan. En tosin osaa sanoa miten pelit sujuu naisporukassa, kun on tottunut pelaamaan vähän eri sakissa :D

        Terkuin
        Eilisen pelin mustelmia paranteleva Tiia

        [email protected]


    • sählypoppoo

      Naisten sählyporukka Helsingissä

      Meillä on edelleen kasassa sählyporukka amatöörimeiningillä Helsingissä!
      Pelaamme Hakaniemen Areena Centerissä perjantaisin 18-19.
      Jos haluat mukaan niin laita meiliä niin saat lisäinfoa: [email protected]

    • sal-lis

      Heippa! Mahtavaa jos tällä tavalla saa oman harrasteporukan kansaan! Oon jo pitkään halunnut pelata sählyä kuntoilun ja hauskanpidon vuoksi, mahtuuko siis vielä isoon porukkaan mukaan? Olen 22- vuotias helsinkiläinen, sählyä en oo koskaan pelannu joukkueessa, mutta muita palloilulajeja on tullut kokeiltua. Jos mahdollista, olisin iloinen lisätiedoista, mailini: [email protected] (:

    • sall123

      Täälläkin olis vielä 22-vuotias helsinkiläinen sählyporukkaa vailla! Pienempänä tuli sählyä pelattua useampikin vuosi, mutta harmikseni se sitten jäi... Nyt on pidempään miettinyt, missä pääsis taas lajia kuntoilumielessä harrastelemaan. Ilokseni löysin sitten tän viestiketjun, niin jos joukkuetta jossain päin vielä oltaisiin kasaamassa tai pelaajista on puutetta, niin lisätietoja voi ilmoitella osoitteeseen: [email protected] :)

    • Sähläri-Maria
    • janamaria

      kiinnostaa myös

      • jana-maria10

    • MayaK
    • rystypuoli

      Sählyporukkaa vailla täälläkin oltais, koulu- ja työporukkasählytaustalla.. Syntykö tästä porukkaa silloin aikoinaan?

    • Täälläkin olisi yksi erittäin kiinnostunut! Joko porukkaa on saatu kasaan ja mahtuuko vielä mukaan?

      [email protected]

    • sählypoppoo

      Naisten sählyporukka Helsingissä

      Meillä on edelleen kasassa sählyporukka amatöörimeiningillä Helsingissä!
      Pelaamme Hakaniemen Areena Centerissä perjantaisin 18-19.
      Jos haluat mukaan niin laita meiliä niin saat lisäinfoa: [email protected]

    • Ninni

      Moi, mahtuisiko mukaan ok-kuntoinen 42v? En ole pelannut aikaisemmin kuin satunnaisesti, mutta intoa on taitoa enemmän!

    • Anapus
    • sählypoppoo

      Naisten sählyporukka Helsingissä

      Meillä on edelleen kasassa sählyporukka amatöörimeiningillä Helsingissä!

      Pelaamme Hakaniemen Areena Centerissä perjantaisin 18-19.

      Jos haluat mukaan niin laita meiliä niin saat lisäinfoa: [email protected]

    • TiinaOsVeikko

      Olin ennen mies, nykyisin nainen. Pääsenkö mukaan?

    • sahlyahakaniemessa

      Naisten harrastelijasählyjengi etsii uusia, aktiivisia pelaajia pe-illan vuorollemme klo 18-19 Hakaniemeen. Kokemusta ja taitoa ei tarvitse olla, halu liikkua ja osallistua porukan muihinkin aktiviteetteihin (illanistujaiset jne) riittää :) Etsimme tällä hetkellä 1-2 pelaajaa jotka pystyvät sitoutumaan peleihin lähes joka viikko, eli tosiaan aktiivinen 18-35v tyyppi haussa :) Olemme mukava n.20-30 -vuotiaiden naisten joukko, ja mukaan saa tulla ensin kokeilemaan kertaluontoisesti jonka jälkeen voi päättää liittymisestä joukkueeseen. Yhteydenotot vain mailitse sniffler_ {at} luukku.com

      • sahlyahakaniemessa

        --- 12.1.2017: Hakaniemen sählyporukka toistaiseksi täynnä, maalis-/huhtikuussa voi tiedustella uudelleen, kiitos! ----


    • makunmimmit

      Etsimme uusia innokkaita pelaajia naisten salibandyn harrastejoukkueeseen Kumpulaan!
      Pelaamme maanantaisin Kumpulan liikuntahallissa klo 18-19 (Väinö Auerinkatu 11). Emme ole osallisina missään sarjassa, vaan homma pyörii yhteisen pelailun merkeissä.
      Jos olet kiinnostunut liittymään joukkoon, laita viestiä makunmimmit (at) gmail.com tai poikkea Kumpulaan.

      • makunmimmit

        Kumpulan joukkueessa vielä muutama paikka vapaana! Tule kokeilemaan :) Laita viestiä makunmmit (at) gmail . com


    • hakaniemensähly

      Naisten harrastelijasählyjengi etsii uusia, aktiivisia pelaajia pe-illan vuorollemme klo 18-19 Hakaniemeen. Kokemusta ja taitoa ei tarvitse olla, halu liikkua ja osallistua porukan muihinkin aktiviteetteihin (illanistujaiset jne) riittää :) Etsimme tällä hetkellä 1-2 pelaajaa jotka pystyvät sitoutumaan peleihin lähes joka viikko, eli tosiaan aktiivinen 18-35v tyyppi haussa :) Olemme mukava n.20-35 -vuotiaiden naisten joukko, ja mukaan saa tulla ensin kokeilemaan kertaluontoisesti jonka jälkeen voi päättää liittymisestä joukkueeseen. Yhteydenotot vain mailitse sniffler_ {at} luukku.com

    • HakaniemenSäbättäret

      Heippa kaikki,

      Meidän naisten harrastelijasählyjengi etsii uusia, aktiivisia pelaajia pe-illan vuorollemme klo 18-19 Hakaniemeen. Kokemusta ja taitoa ei tarvitse olla, halu liikkua ja osallistua porukan muihinkin aktiviteetteihin (illanistujaiset jne) riittää :) Etsimme tällä hetkellä 1-2 pelaajaa jotka pystyvät sitoutumaan peleihin lähes joka viikko, eli tosiaan aktiivinen 18-35v tyyppi haussa :) Olemme mukava n.20-35 -vuotiaiden naisten joukko, ja mukaan saa tulla ensin kokeilemaan kertaluontoisesti jonka jälkeen voi päättää liittymisestä joukkueeseen. Yhteydenotot vain mailitse acsalibandy {at} gmail.com.

      • HakaniemenSäbättäret

        Päivitys edelliseen: vapaat paikat on saatu täytettyä, kiitos kaikille viesteistä! :)


    • Anonyymi

      Heippa kaikki,

      Laitetaanpa taas uusi ilmoitus, sillä tilaa löytyy:
      Meidän naisten harrastelijasählyjengi etsii uusia, aktiivisia pelaajia pe-illan vuorollemme klo 18-19 Hakaniemeen (pienellä kentällä Arena Centerissä). Kokemusta ja taitoa ei tarvitse olla, halu liikkua riittää! :) Etsimme tällä hetkellä 1-2 pelaajaa jotka pystyvät sitoutumaan peleihin lähes joka viikko, eli aktiivinen 18-40v tyyppi haussa. :) Olemme mukava n. 20-40 -vuotiaiden naisten joukko, ja mukaan saa tulla ensin kokeilemaan kertaluontoisesti jonka jälkeen voi päättää liittymisestä joukkueeseen. Yhteydenotot vain mailitse acsalibandy {at} gmail.com.

    • Anonyymi

      Heippa kaikki

      Laitetaanpa jälleen uusi ilmoitus, sillä tilaa löytyy:

      Meidän naisten harrastelijasählyjengi etsii uusia, aktiivisia pelaajia pe-illan vuorollemme klo 18-19 Hakaniemeen (pienellä kentällä Arena Centerissä). Kokemusta ja taitoa ei tarvitse olla, halu liikkua riittää! :) Etsimme tällä hetkellä 1-2 pelaajaa jotka pystyvät sitoutumaan peleihin lähes joka viikko, eli aktiivinen 18-40v tyyppi haussa. :) Olemme mukava n. 20-40 -vuotiaiden naisten joukko ja pelaamme keskenämme kerran viikossa (emme siis kilpaile).
      Mukaan saa tulla ensin kokeilemaan kertaluontoisesti jonka jälkeen voi päättää liittymisestä joukkueeseen. Yhteydenotot vain mailitse acsalibandy {at} gmail.com. Tästä rento uusi harrastus syksyyn ja talveen!

      • Anonyymi

        Heippa kaikki

        Laitetaanpa jälleen uusi ilmoitus, sillä tilaa löytyy:

        Meidän naisten kuntosählyjengi etsii uusia, aktiivisia pelaajia pe-illan vuorollemme klo 18-19 Hakaniemeen (pienellä kentällä Arena Centerissä). Kokemusta ja taitoa ei tarvitse olla, halu liikkua riittää! :) Etsimme tällä hetkellä 2-3 pelaajaa jotka pystyvät sitoutumaan peleihin lähes joka viikko, eli aktiivinen 18-40v tyyppi haussa. :) Olemme mukava n. 20-40 -vuotiaiden naisten joukko ja pelaamme keskenämme kerran viikossa (emme siis kilpaile).
        Mukaan saa tulla ensin kokeilemaan kertaluontoisesti jonka jälkeen voi päättää liittymisestä joukkueeseen. Yhteydenotot sähköpostitse acsalibandy {at} gmail.com. Tästä rento uusi harrastus uudelle vuodelle!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe