kaupassa myytävä jauheliha

kauppias huijaa

on pelkkää koiranruokaa joka sisältää rustoja jänteitä kunnon jauhelisaa saa vain itse tehden
ostaa naudan sisäpaistia ja jauhaa sen,,nin ei tarvitse syljekselä jänteitä,rustonpalja ja jänteitä.

Se on varma asia että jos kauppa mainostaa paistijauh, hintaan 5,80 kilo niin se ei ole mahdollista
ilman että lisätään rustoja kurkkutorvia ja muita koiranruokaa KOSKA

naudan sisäpaistin tukkuhinta on tukussa 6,80 euroa kilo.

jos joku muuta väittää niin valehtelee,,kukaan kauppias ei suostu hyvittämään ostosta jos asiakas vie voipaperissa kaiken sen rustomäärän mitä kaupan myymä koiranruoka sisältää""

10

1062

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>Se on varma asia että jos kauppa mainostaa paistijauh, hintaan 5,80 kilo niin se ei ole mahdollista
      ilman että lisätään rustoja kurkkutorvia ja muita koiranruokaa>KOSKA naudan sisäpaistin tukkuhinta on tukussa 6,80 euroa kilo.

• näin on

Kun jauheliha vaan kuohuu ja kuhisee pannussa, on sille selity: keuhkot.

• näin on kirjoitti:

Olette te huvittavia, typeriä idiootteja tosin, mutta huvittavia. Teollisuus ei jauha jauhelihaan mitään muuta kuin lihaa, se ei yksinkertaisesti ole mahdollista, ja kaupan on tänä päivänä vaikea edes saada mistään kehkoja, saati siihen hintaan että ketään kiinnostaisi jauhaa niitä yhtään mihinkään.

• jauhot valmiina
        vetabix_nro1 kirjoitti:

Olette te huvittavia, typeriä idiootteja tosin, mutta huvittavia. Teollisuus ei jauha jauhelihaan mitään muuta kuin lihaa, se ei yksinkertaisesti ole mahdollista, ja kaupan on tänä päivänä vaikea edes saada mistään kehkoja, saati siihen hintaan että ketään kiinnostaisi jauhaa niitä yhtään mihinkään.

vanhat makkaran pätkät ja sämpylät jauhelihaan, kun tilaisuus koittaa.

• jauhot valmiina kirjoitti:

vanhat makkaran pätkät ja sämpylät jauhelihaan, kun tilaisuus koittaa.

Tervetuloa 2000-luvun puolelle sieltä jostain historiasta. Tuollaisen ei ole nykyään minkäänlaisia mahdollisuuksia. Paitsi jos luotettavuuden menettäminen ja konkurssi on yrityksen päätavoite.

• Chef Rottis
        näin on kirjoitti:

Jos jauheliha kuohuu ja kuhisee niin selitys on liian kylmä pannu ja liikaa paistettavaa. Toinen on kylmä liha, jolloin pannu jäähtyy ja paistamisesta tulee keittämistä.

• Yllättynyt!
        Chef Rottis kirjoitti:

Jos jauheliha kuohuu ja kuhisee niin selitys on liian kylmä pannu ja liikaa paistettavaa. Toinen on kylmä liha, jolloin pannu jäähtyy ja paistamisesta tulee keittämistä.

Ostin Snellmannin sikanauta jauhelihaa suojakaasuun pakattuna neljänneskilon rasiallisen.
        Kuumensin teflonpannun ja murensin siihen puolet tuosta lihamäärästä, eli 125 gr.
        Liha räiskyi ja poukkoili pannulla ja sitten se ikäänkuin suli liemeksi. Punnitsin paiston jälkeen ruskistetun lihan, jättäen rasvan pannulle. Tulos oli 72 grammaa ruskistettua sikanautaa.
        Mielestäni suhde ei ole oikea, vaan jauhelihassa oli liikaa rasvaa.
        Kauppiaani jauhamassa sikanauta jauhelihassa ei ole likikään tuollainen lopputulos, kuka siis huijaa?

• Yllättynyt! kirjoitti:

Ostin Snellmannin sikanauta jauhelihaa suojakaasuun pakattuna neljänneskilon rasiallisen.
        Kuumensin teflonpannun ja murensin siihen puolet tuosta lihamäärästä, eli 125 gr.
        Liha räiskyi ja poukkoili pannulla ja sitten se ikäänkuin suli liemeksi. Punnitsin paiston jälkeen ruskistetun lihan, jättäen rasvan pannulle. Tulos oli 72 grammaa ruskistettua sikanautaa.
        Mielestäni suhde ei ole oikea, vaan jauhelihassa oli liikaa rasvaa.
        Kauppiaani jauhamassa sikanauta jauhelihassa ei ole likikään tuollainen lopputulos, kuka siis huijaa?

>>kuka siis huijaa?

• Fokusnik

Olen tehnyt jauheliha massoja teollisuudessa yli 10 vuotta. Paistijauhelihaan tulee paistia 20 % ja N-O lajitelmaa 80 %. Massat sekoitetaan isolla myllyllä, johon mahtuu kerralla 1400 kg lihaa. Sekoituksen jälkeen massasta otetaan lämpötila joka yleensä on - 0,8 astetta. Rasva analysaattorilla otetaan rasva prosentti joka täytyy olla alle 10 %. Tämän jälkeen se jauhetaan ja viedaan pakkaus linjoille, missä se pakataan suoja kaasuun. Mihinkään jauhelihoihin ei laiteta mitään sisäelimiä eikä verta, jos laittaisin saisin heti loparit. Jos paistijauhelihaan laitettaisiin vain paistia sen hinta kohoaisi pilviin eikä sitä kukaan ostaisi.

• mitäs on
        Fokusnik kirjoitti:

Olen tehnyt jauheliha massoja teollisuudessa yli 10 vuotta. Paistijauhelihaan tulee paistia 20 % ja N-O lajitelmaa 80 %. Massat sekoitetaan isolla myllyllä, johon mahtuu kerralla 1400 kg lihaa. Sekoituksen jälkeen massasta otetaan lämpötila joka yleensä on - 0,8 astetta. Rasva analysaattorilla otetaan rasva prosentti joka täytyy olla alle 10 %. Tämän jälkeen se jauhetaan ja viedaan pakkaus linjoille, missä se pakataan suoja kaasuun. Mihinkään jauhelihoihin ei laiteta mitään sisäelimiä eikä verta, jos laittaisin saisin heti loparit. Jos paistijauhelihaan laitettaisiin vain paistia sen hinta kohoaisi pilviin eikä sitä kukaan ostaisi.

tuo N-O lajitelma? Utelen?
        Hyvää jauhelihaa olen tehnyt itse jauhamalla kokolihaa yleiskoneella kotona. Ostaa vain palan paistia tms. jauhaa sen sitten kotona, tietenkään siitä ei tule "nauhamaista", mutta jauhettua lihaa tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe